|

زیباترین گیاهان آپارتمانی از نظر مردم / اگه فقط یکی ازینا رو داری هم واقعا شیک پسندی

در این مقاله چندتا از زیباترین گیاهان آپارتمانی از نظر مردم رو بهتون معرفی کردیم تا در صورت علاقمندی به سراغ نگهداری از اون ها برید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگهداری از گل و گیاه در بین ما ایرانی ها همیشه رواج داشته چه اون موقع ها که خونه هامون اکثرا ویلایی و حیاط دار بود چه الان که زندگی تو آپارتمان های قوطی کبریتی رواج پیدا کرده ولی با عوض شدن سبک های زندگی هنوز که هنوزه تغییری توی علاقه ی ما نسبت به گل و گیاه به جود نیومده که هیچ حتی این روزا شدت این علاقه بیشتر هم شده چرا که با مدرن شدن دکوراسیون ها خیلی از طراحان دکور توصیه میکنن که از گیاهان آپارتمانی برای زیباسازی دکور استفاده کنیم که خب با این حساب بودن یک الی دو گلدون تو خونه ی هر کسی کاملا طبیعی هست و خیلی ها حتی با وجود گیاهان آپارتمانی که میتوان قلمه زد از یه گیاه چندتا دارن و اون رو در گوشه به گوشه ی خونشون استفاده میکنن.

البته که در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست که شما باید به ساز گیاهتون برقصید یعنی باید ببینید که گیاهتون برای رشد به چه شرایطی احتیاج داره و خب اون شرایط رو براش فراهم کنید تا اینطوری به بزرگ شدنش کمک کرده باشید مثلا در صورتی که که گیاه شما از اون دسته از گل هایی هست که سایه دوسته و نور زیاد دوست نداره مثل گیاهان آپارتمانی برا راه پله تاریک اونا رو تو یه مکان پر نور قرار ندید چون اینجوری برگ هاشون میسوزه و منجر به مرگشون میشید پس به این نکات توجه کنید. اما یه سری گیاهان هستن که خیلی محبوب اند و افراد زیادی به سراغ پرورش اون ها میرن و این موضوع هم به علت شرایط نگهداری راحت اون ها و هم به علت زیبایی منحصر به فردشون هست که به همین دلیل میخواهیم در این مقاله چندتا از زیباترین گیاهان آپارتمانی از نظر مردم رو که شرایط نگهداریش هم راحته رو بهتون معرفی کنیم تا از بین اون ها انتخاب داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

زیباترین گیاهان آپارتمانی از نظر مردم

شفلرا از زیباترین گیاهان آپارتمانی از نظر مردم

اون دسته از افرادی که به درختچه ها علاقمند هستن شفلرا براشون جذابیت خاص و منحصر به فردی داره و از این رو این گیاه زیبارو تبدیل شده به یکی از محبوب ترین و خاص ترین گل ها در خونه ی هر دوستدار گل و گیاه. این درختچه ی زیبا در برابر شرایط نوری مختلف میتونه از خودش سازگاری نشون بده و زیاد هم در خصوص آبیاری حساس نیست. 

برگ های چتری شکل این درختچه زیبایی فوق العاده ای به اون بخشیدن به همین دلیل در صورت استفاده از اون در دکور میتونید شاهد زیبایی چشم نوازی باشید که خلق میکنه. پس در صورتی که به دنبال یه گیاه آسون گیر هستید که نازش زیاد نیست و در صورت بی توجهی بهش باهاتون قهره نمیکنه و صد البته بسیار هم زیباست و دکورتون رو زینت و جلا میبخشه توصیه ما به شما رفتن به سراغ شفلرا هست.

زیباترین گیاهان آپارتمانی از نظر مردم

برگ انجیری از زیباترین گیاهان آپارتمانی از نظر مردم

شاید براتون جالب باشه که بدونید گیاهان هم برای خودشون سلبریتی دارن و این سبزرویان هم حتی طبقه بندی میشن و به گیاهان آپارتمانی لاکچری، گران قیمت و یا ارزون قیمت و... تقسیم بندی میشن که در بین اون ها یه سری از گیاهان از طریق فضای مجازی بسیار معروف شدن که یکی از اون ها برگ انجیری هست که توی اینستاگرام بسیار سر و صدا کرد و بعد از این که شناخته شد حتی از طرح اون در آیتم های مختلف مثل لباس ها، روتختی، تابلوها و... استفاده شد و به همین دلیل میشه این گیاه زیبا رو یه سلبریتی در بین گیاهان آپارتمانی بشمار آوورد که از قضا بسیار هم محبوب هست و بین مردم هر موقع بحث زیبایی گل و گیاه هست بی شک اسم برگ انجیری هم به میان میاد. این رو هم ذکر کنیم که این گیاه در جنگل که باشه میتونه میوه هم بده حتی.

زیباترین گیاهان آپارتمانی از نظر مردم

آنتوریوم از زیباترین گیاهان آپارتمانی از نظر مردم

بریم سراغ یه گیاه محبوب دیگه در بین مردم که بسیار زیباست و قیافه ی خاصی داره یعنی آنتوریوم که شکوفه های مداوم و گل های قرمزی که داره از دلایل اصلیه محبوبیتش بشمار میان طوری که خیلی ها با دیدنش باورشون نمیشه که واقعی باشه و به نظرشون این زیبارو مصنوعی میاد در حالی که خلق دست خالقه و شما میتونید با نگهداریش شاهده زیبایی خارق العاده ی اون باشید. در خصوص شرایط نگهداری این گل گفته میشه که نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیره و همچنین باید بین هر آبیاری اجازه بدید که خاکش خشک بشه.

زیباترین گیاهان آپارتمانی از نظر مردم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها