|

بهاره رهنما قبل و بعد سفر / با پنجاه و اندی سال سن استایلی همسن دخترش زد شیکول

بهاره رهنما بازیگر سابق سینما و تلویزیون می باشد که به تازگی سفر زیارتی به کربلا داشته و همین شد تا تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای بازیگری دنیایی از حاشیه هاست. البته که این موضوع در مورد همه صدق نمیکنه و هستند چهره هایی که بدون ذره ای جنجال راهشون رو ادامه میدن و جوری از خودشون شخصیت سازی میکنند که حتی اگر یه حرکت جنجالی هم زده باشند چندان بولد نشه و مخاطب ازشون بی حرف و حدیث عبور کنه. مثلا مثل خانوم هدی زین العابدین! از طرفی هم بکسری از بازیگران و چهره های مشهور به هر در و دیوار و پنجره ای میکوبند تا با حواشی دیده بشن. از هر راهی کمک گرفته تا در جهت دیده شدن های عجیب و غیر مستقیم، مورد توجه قرار بگیرند. مثلا مثل خانوم بهاره رهنما که درست بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی هر روز با کوله باری از حاشیه به میدان آمد. بهاره رهنما همسر سابق آقای نویسنده می باشد که در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقش داشته و همین که از قاسم خانی جدا شد، دیگر در هیچ فیلم و سریالی راه داده نشد! 

بهاره رهنما

جالبه که بدونید بهاره رهنما بلافاصله بعد از طلاق با فردی دیگر ازدواج کرد اما خب این ازدواج هم اونقدر ها دوام نیاورد و به ختم رسید. بهاره رهنما تو تایم همسر دومش که خب ابتدا با تصاویر دو نفره  ژست های عجیبی داشتن جنجالی میشد و بعد تر هم با فعالیت هایی که به عنوان تبلیغات انجام میداد و خانوم بازیگر در این بین با ظواهر عجیب غریبی ظاهر میشدن که خب همه اینها دست به دست هم میداد تا وی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیره. بهاره رهنما مدتی رو اروپایی شکل در ایران گشت و مدتی رو هم به شکل کامل باحجاب شد اما با میکاپ های تند و فراوون. بعد باز دوباره بهاره رهنما رو دیدیم در حالی که به ورژن اولیه خود بازگشته بود. اما به تازگی بهاره رهنما در سفر کربلا دیده شد. خانوم بازیگر که تصاویر مختلفی از این سفر زیارتی خود به اشتراک گذاشت، دوباره مورد حمله نظرات مختلف قرار گرفت. بهاره رهنما در سال 1352 متولد شد و حالا 51 سال سن دارد و مادر دختری 28 ساله به نام پریا نیز هست. در ادامه مشاهده می کنید تصاویر قبل و بعد از کربلا رفتن بهاره رهنما رو.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

5554584
قبل و بعد بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها