|

فراری دادن پشه ها/ بچه پرروها خونتو کردن پاتوق هر شب ویز ویز هر شب پارتی اینجوری میرن

در این مقاله در خصوص فراری دادن پشه ها صحبت کرده و یه سری ترفند برای این منظور بهتون معرفی کردیم که به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که در زمانمون صرفه جویی کنیم و اون کارهایی که مجبور به انجامشون هستیم رو در کمترین زمان ممکن سر و سامون بدیم تا از زمانی که برامون میمونه به یه نحو دیگه استفاده کنیم و مثلا کارهای مورد علاقمون رو انجام بدیم حالا به نظرتون برای این که این اتفاق بیفته چیکار میشه کرد که خب باید بگیم دوای درد شما رفتن به سراغ ترفندهاست و در این بین هم اصلا فرقی نمیکنه که برای انجام چه کاری به سراغشون برید یعنی دنبال ترفند برای زود بیدار شدن از خواب باشید و یا تمیز کردن میله و چدن های روی گاز و... در هر صورت شما میتونید به کمک اون ها کارهاتون رو راحت تر و سریع تر راست و ریس کنید.

یه خوبی هم که دارن این هست که قبل از شما افراد زیادی تستشون کردن و یه جورایی امتحان خودشون رو پس دادن پس شما میتونید با خیال راحت به سراغشون برید و بهشون به چشم یه چراغ راه نگاه کنید که بهتون میگه از کجا و چطور شروع کنید تا در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه رو بگیرید در این بین حتی مهارت های شما هم میتونه افزایش پیدا کنه مثلا شاید جالب باشه که شما میتونید حتی در زمینه ی تشخیص دادن هندوانه خوب هم ترفند یاد بگیرید و الان که موقع این میوه هست هندونه های خوبی رو برای میل کردن انتخاب کنید. حالا از اینا بگذریم و برسیم به ترفند امروز که در خصوص این هست که چطور پشه ها رو از خونه بیرون کنیم که خب با توجه به شروع گرما این سوال کاملا طبیعیه که براتون پیش بیاد، پس با ما همراه باشید تا این حشره های مزاحم و رو مخ رو از خونه و زندگیتون بیرون کنید.

فراری دادن پشه ها

برای فراری دادن پشه ها از کافور استفاده کنید

احتمال داره که اسم کافور به عنوان یه ماده ی فراری دهنده ی پشه ها به گوشتون خورده باشه که قدیمی ها خیلی از این ماده برای این منظور بهره میگرفتن و خب دلیل این موضوع هم بوی تند کافو هست که پشه ها ازش خوششون نمیان و به همین دلیل هر جا که این بو به مشامشون بخوره از اونجا متواری میشن پس چرا شما هم از این ماده برای فراری دادن پشه ها استفاده نکنید؟ 

خب برای این منظور دو روش وجود داره؛ در روش اول شما می بایست همه ی درها و پنجره های خونه رو ببندید و کافور رو روشن کنید و یه مقدار صبر کنید تقریبا میشه گفت که بعد از گذشت نیم ساعت یهو به خودتون میایید و میبینید که هیچ پشه ای باقی نمونده.

توی روش دوم هم میتونید از قرص های کافور برای از بین بردن پشه ها بهره بگیرید و برای این منظور یکی از این قرص ها رو داخل یه کاسه آب قرار میدید و هر چند روز یه بار اون رو تعویض میکنید و میبینید که پشه ها جرئت نمیکنن از صد فرسخی خونتون رد بشن.

فراری دادن پشه ها

فراری دادن پشه ها با پودر قهوه 

یکی دیگه از راه های خلاص شدن از دست پشه ها این هست که توی خونه از پودر قهوه استفاده کنید که خب یه روش تر و تمیز و راحت هست و به راحتی هم قابل اجرا هست در صورتی هم که مشکل آب راکد دارید توی خونه که خیلی زود پشه ها رو جذب میکنه آسیاب قهوه میتونه یه راه حل عالی باشه و برای این منظور تنها کافیه که یه مقدار از پودر آسیاب شده ی قهوه رو روی اون بریزید. در این صورت تخم های پشه به دلیل کمبود اکسیژن بالا میان و در نهایت میمیرن. این رو هم بگیم که تفاله های قهوه نه تنها پشه ها رو دفع میکنن بلکه میتونن حشرات دردسرساز دیگه رو هم از خونه و زندگی شما دور کنن.

فراری دادن پشه ها

فراری دادن پشه ها با سرکه سیب

استفاده از سرکه سیب یه روش طبیعی برای از بین بردن پشه ها بشمار میاد که خب مسلما میپرسید چطور میشه با این ماده از شر پشه ها توی خونه خلاص شد که در جواب باید بگیم که خیلی ساده و راحت! شما برای این منظور تنها باید به نسبت مساوی سرکه ی سیب رو با فندق جادوگر داخل یه کاسه ی کوچیک مخلوط کنید و بعد برای اثرگذاری بیشترش یه مقدار اسانس با خاصیت ضد پشه بودن مثل اکالیپتوس به ترکیبی که درست کردید اضافه کنید و مواد رو داخل یه ظرف اسپری بریزید و قبل از هر بار که میخواهید اسپریشون کنید ظرف رو به خوبی تکون بدید و با زدن این محلول در هوا از شر پشه ها خلاص بشید.

فراری دادن پشه ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها