|

دکوراسیون خونه 100 متری روستیک / تو زندگی برد رو این زوج کردن با این سبک خوشگل

اگر دلتون میخواد تا یه خونه پر از مهربون و گرم داشته باشید و احساس راحتی درش موج بزنه، پس حتما سبک دکوراسیون روستیک رو اجرا کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سبک های دکوراسیون انواع بسیار مختلفی دارند. زیبایی منزل و دیگر فضاها به شکل کاملا صفر تا صد بستگی داره به اونچه که ما به عنوان دکوراسیون داریم. همیشه اینجوری بوده که یکسری وسیله به شکل های شبیه به هم و در تناژ رنگی های مناسب هم سبک های دکوراسیون مختلفی رو تشکیل دادن. اما از اونجایی که اغلب افراد نمیدونن کدوم سبک چه اسم و ویژگی هایی داره، خب میرن سراغ دکوراسیون های ساده تر و عمومی تر. مثلا یکی از جذاب ترین سبک های دکوراسیون روستیک می باشد که شاید کمتر مورد استقبال قرار بگیره چرا که این سبک به معنای بازگشت به طبیعت می باشد. طراحی داخلی به سبک روستیک اغلب از المان‌ ها و جزئیات طبیعی استفاده داره تا حس آرامش و صمیمیت رو به فضاش منتقل کنه. در سبک روستیک از متریال و عناصر مختلفی همچون چوب، سنگ، پارچه‌ها و المان‌های دیگر با طبیعتی گرم و خام استفاده میشه و با این موارد روستیک ماهیت پیدا میکنه. تو دنیای مدرن امروزی که آدما به شدت از طبیعت دور شدن و شهرنشینی محدودشون کرده، چه چیزی قشنگ تر از احیای پیوند انسان و طبیعت. در واقع این سبک به شما این امکان رو میده که در بستر طبیعت بهترین نسخه خودتو رو تجسم کنی و لذت ببرید.

دکوراسیون خونه 100 متری روستیک

خونه رویا و کارن در یک نگاه، زیبایی روستیک

در این مطلب ما میخوایم جهت شناخت بهتر از این سبک جذاب و مدرن سر بزنیم و تور خونه گردی داشته باشیم به منزل زوجی با ذوق و خلاق به نام کارن و رویا. در اینجا ویلایی با متراژ 100 متر داریم که تو محله کردان واقع شده و ملک شخصی هستش. ویلای خوشگلی که در نظر داریم دارای فضاها و کاربری های مختلفی هستش که هر قسمت با طراحی بی نظیر دیزاین شده اند. تعداد اتاق خواب های موجود در این منزل 2 تاست و تعداد سرویس های بهداشتی نیز 2 تا می باشد. رنگ غالبی که در محیط این ویلا استفاده شده قهوه ای و سفید می باشد که به سبک روستیک نزدیک است. قطعا در روستیک جایی برای رنگ های بسیار جیغ نیست.

دکوراسیون خونه 100 متری روستیک

دکوراسیون خونه 100 متری روستیک

روستیک ما رو به دنیای نوستالژی وصل میکنه، پرده ها رو ببینید

در واقع طراحی روستیک سبکی طبیعی، قدیمی و ارگانیک است که خیلی به تجمل گرایی نگاهی ندارد و بیشتر سعی بر این دارد تا حال و هوای زیبای طبیعت رو به رخ بکشد و به زبان ساده تر نقطه مقابل طراحی های دکوراسیون مدرن و امروزی می باشد. تو زندگی های ترند و امروزی که همه چیز ماشینی شده و ما رو حسابی از دنیای نوستالژی دور کرده، سبک دکور روستیک یه نقطه قوت و وصل به هر آنچه هستش که از یاد رفته و احوالات گذشته رو تو فضا زنده میکنه. در ادامه می بینید سبک پرده های کرو که اصلا نام و نشونی از ترند های مجلل و خوشگلاسیون شده امروزی ندارند.

دکوراسیون خونه 100 متری روستیک

روستیک میتونه یه آغوش گرم برای افراد باشه

سبک دکوراسیون روستیک دقیقا سبکیه که با المان های رنگ گرم و ایجاد یک جو صمیمانه و دوستانه، مهمان نوازی رو انتقال میده و میتونه به هر کسی که وارد خونه شما میشه یه خوشامدگویی مهربون و جذاب داشته باشه جوری که شخص اصلا احساس سنگین و اضافه بودن نکنه. استفاده از سبک روستیک برای چیدمان و دیزاین یک منزل برای شما یک محیط گرم ایجاد میکنه جوری که انگار در آغوشی راحت و امن هستید.

دکوراسیون خونه 100 متری روستیک

برای داشتن یک دکوراسیون منزل روستیک چه عناصری نیاره؟

بخش عظیمی از طبیعت رو چوب تشکیل داده و روستیک هم دقیقا باید چنین حال و هوایی رو ایجاد کنه. پس از وسایل چوبی و یا پوش چوبی استفاده کنید. انتخاب مبلمان و صندلی‌ هایی که چهارچوب چوبی دارند و با دیتیل و بافت چوبی هستن میتونن به رسیدن به روستیک به شدت ایده آل باشند. اما فرش چی؟ واسه فرش که نمیشه چوب گذشت و در این حالت باید از فرش هایی با طرح های ساده و رنگ های خنثی استفاده کنید تا حس ملایم بودن گرما رو به فضا هدیه بده.

دکوراسیون خونه 100 متری روستیک

انتخاب المان های سنتی

همونطور که در ابتدای مکتن هم اشاره شد، روستیک ما رو میبره به دنیای نوستالژی ها و طبیعت. پس باید این حس رو با وسایل ایجاد کنیم و یکی از بهترین عناصر استفاده از آیتم های سنتی هستش. اکسسوری ها و وسایل جزئی میتونن در هر دکوراسیون معجزه به پا کنند و معجزه سبک روستیک هم وسایلی به مانند مجسمه‌ها، جعبه‌ها و قفسه‌های چوبی هستش که باعث میشه تا یه ظاهر روستیک و قدیمی طور ایجاد بشه. 

دکوراسیون خونه 100 متری روستیک

دکوراسیون خونه 100 متری روستیک

لطفا لطفا و لطفا گل و گیاه رو فراموش نکنید

اصلا جدا از اینکه استفاده از گل و گیاه یکی از المان های اصلی در سبک روستیک محسوب میشه، در هر سبک دکوراسیون وجود گیاهان آپارتمانی در منزل از باید هاست. چرا که این موجودات زنده جذاب، علاوه بر انرژی مثبت و خوبی ک به خونه انتقال میدن و باعث آرامش و روح و زیباسازی فضا میشن، به تصفیه هوا نیز کمک بسیار خوبی دارند. پس از خودتون رو از داشتن این سبک محروم نکنید که باخت دادین. 

دکوراسیون خونه 100 متری روستیک

دکوراسیون خونه 100 متری روستیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها