|

تمیز کردن شیشه های دور از دسترس / با مصیبت از پنجره آویزون میشی آخرم دستت نمیرسه بیا

در این مقاله در خصوص تمیز کردن شیشه های دور از دسترس صحبت کردیم و یه سری ترفند برای این منظور بهتون یاد دادیم که امیدواریم براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا براتون پیش اومده باشه که توی انجام دادن کارهای خونه یهو به خودتون بیایید و ببینید که ساعت هاست که سره پا هستید و ختی یه لیوان آب هم نخوردید ولی شاید کار مفید هم انجام ندادید و تازه یه عالمه کارتون هم مونده که خب یکی از دلایل این موضوع برنامه ریزی نکردن هست و یه دلیل دیگه استفاده نکردن از ترفندهاست که میتونن زمان رو برای شما تا حد بسیار زیادی سیو کنن مثلا شستن پتو یه کار زمانبر هست در حالی که شما میتونید با بهترین روش شستن پتو در خانه این کار رو برای خودتون تبدیل به یه کار راحت و ایزی پیزی کنید که حکم آب خوردن رو داره.

خوشبختانه هم این روزا شما میتونید در هر زمینه ای که براتون سخت هست ترفند پیدا کنید و از اون جایی هم که دسترسی به اینترنت بسیار راحته پس هیچ عذر و بهونه ای برای پشت گوش انداختن کارهایی که از نظرتون سخت هستن نیست مثلا شما میتونید حتی کارهایی رو که به نظرتون یه فرد کاربلد باید انجام بده رو هم با ترفندها به راحتی راست و ریس کنید مثل طریقه ی جا انداختن زیپ در رفته که شاید باورتون نشه ولی به راحتی و تنها با چه چنگال میشه انجامش داد که در موردش در مقالات قبلی صحبت کردیم و حالا در این مطلب هم میخواهیم یه سری ترفند دیگه در خصوص تمیز کردن شیشه ها بهتون یاد بدیم البته تمیز کردن قسمت های بیرونی و دور از دسترس رو میخواهیم یاد بدیم که دیگه خودتون رو برای پاک کردن کثیفی از روی اون ها اذیت نکیند، پس در ادامه با ما همراه باشید.

تمیز کردن شیشه های دور از دسترس

از پاک کن مغناطیسی پنجره استفاده کنید

شاید در وهله ی اول که اسم پاک کننده های مغناطیسی به گوشتون بخوره فکر کنید که دارای امواج مغناطیسی هستن در حالی که اینطور نیست و به علت این که در اون ها از آهنربای بسیار قوی که به شیشه میچسبه استفاده شده اینطوری نامگذاریش کردن و کار کردن باهاش هم بسیار راحته و به این صورت هست که یه طرف اون رو روی سطح بیرونی شیشه قرار میدید و بعد طرف دیگه رو که در قسمت داخلی شیشه قرار میدید و بعد خیلی راحت این دو طرف بهم میچسبن و شما با حرکت دادن قسمتی که در دستتون هست قسمت بیرونی رو هم به حرکت درمیارید و اینطوری هر چی کثیفی و گرد و غبار در بیرون پنجره هست رو پاک میکنید. این رو هم بگیم که این آهنرباها به علت این که درون یه پنبه قرار دارن موقع پاک کرددن پنجره ها هیچ آسیبی به شیشه ی اون ها نمیرسونن.

تمیز کردن شیشه های دور از دسترس

از تی‌های دسته‌ بلند U شکل استفاده کنید

یکی از بهترین وسیله هایی که برای پاک کردن شیشه های دور از دسترس ساخته شده تی های یو شکل هستن که در صورت داشتنشون دیگه پاک کردن شیشه ها براتون تبدیل به مصیبت نخواهد شد  و کافیه که به ابزار فروشی ها رفته و یه تی این مدلی خریداری کنید و کار خودتون رو برای همیشه راحت کنید. بخش ابتدایی دسته یه اسفنج پاک کننده و دستمال داره و انتهای دسته در دست شما قرار میگیره و همونطور که توی تصویر میبینید خیلی راحت و بدون این که خودتون رو از پنجره بیرون ببرید میتونید همه ی شیشه ها رو پاک کنید.

این رو هم ذکر کنیم که در ابتدای شروع کار بهتره که دستمال تی رو به مواد شوینده آغشته کنید و بعد از شستن شیشه با یه دستمال خشک اون رو پاک کنید تا ردی روش نمونه.

تمیز کردن شیشه های دور از دسترس

از تی های تاشو استفاده کنید

یکی دیگه از رایج ترین روش ها برای پاک کردن شیشه هایی که از دسترس خارج هستن استفاده از تی های تاشو هست که از یه دسته ی بلند برخوردار هستن و قسمت پاک کننده ی اون ها یعنی اسفنجشون چند سانتیمتر ازشون جلوتره که خب شاید در وهله ی اول براتون سوال پیش بیاد که با این تی معمولی قرار هست که چیکار کنید که باید بگیم که به دلیل سبک بودن این مدل از تی ها شما میتونی دبه راحتی اون رو در قسمت بیرونی پنجره نگه دارید و اسفنجشون رو به شیشه بچسبونید و شروع به تمیز کردن شیشه ها کنید.

تمیز کردن شیشه های دور از دسترس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها