|

تمیز کردن گل مصنوعی / به خاک و خلی که میره جونش و با هیچ ضرب و زوری پاک نمیشه نمک بزن

در این مقاله در خصوص تمیز کردن گل مصنوعی صحبت کرده و یه سری راهکارها برای این منظور بهتون معرفی کردیم که به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا همه ی افراد مایل هستن که کارهاشون رو در کمترین زمان ممکن راست و ریس کنن چرا که در این صورت میشه از زمان سیو شده برای کارهای دیگه استفاده کرد مثلا کارهای خونه وقت و انرژی زیادی از آدم میگیرن چرا که یکی دوتا نیستن و وقتی که میای شروع کنی از یه طرف خونه رو تمیز کردن هر چقدر پیش میری یه سری کارهای دیگه اضافه میشن که واقعا رو مخ هستن مثلا از شستن پرده بدون چروک شدن شروع میکنی تهش به شستن سقف میرسی! چون موقع شستن پرده چشمت خورد به سقف که به نظرت خیلی کثیف بوده پس تصمیم میگیری که یهو خودتو از شر اون هم خلاص کنی و همینطور این دور ادامه داره.

حالا برای این که یه مقدار بار سنگین این کارها رو از روی دوش خودتون بردارید میتونید به سراغ استفاده از ترفندها برید که قبل از شما تعداد زیادی اونا رو تست و امتحان کردن و خب نتیجه هم گرفتن و خب خوشبختانه هم در هر زمینه ای که بخواهید ترفند وجود داره از شستن توت فرنگی بگیر تا تشخیص هندوانه خوب و شما میتونید در انجام هر کاری که به نظرتون سخت میاد به سراغ استفاده از این ترفندها برید که مثل چراغ راه میمونن. حالا در این مقاله هم میخواهیم در خصوص یه سری ترفند برای تمیز کردن گل مصنوعی باهاتون صحبت کینم و سری راهکارها در این باره بهتون ارائه بدیم تا ریز ترین گرد و خاکشون رو هم به بهترین شکل ممکن پاک کنید، پس با ما همراه باشید.

تمیز کردن گل مصنوعی

تمیز کردن گل مصنوعی با سشوار

شما میتونید برای تمیز کردن گل مصنوعی هاتون از سشوار استفاده کنید و گرد و خاک موجود روی اون ها رو به راحتی هر چه تمام تر از بین ببرید ولی باید در این بین به یه سری نکات توجه کنید؛ مثلا شما باید با سردترین باد سشوار شروع به تمیز کردن گل ها کنید تا یه وقت گرمای اون باعث نشه که گلتون آسیب ببینه، دوم این که برای انجام دادن این کار باید به یه محیط سر باز برید تا اون گرد و خاکی که در هوا معلق میشه روی سایر وسایل موجود توی خونه نشینه و به راحتی در هوای آزاد دفع بشه.

تمیز کردن گل مصنوعی

تمیز کردن گل مصنوعی با استفاده از قلاب پر

برای تمیز کردن گلبرگ های گل هاتون میتونید از پر هم استفاده کنید ولی این کار رو تنها در مواقعی میتونید انجام بدید که گل ها اونقدرا که باید و شاید کثیف نباشن و یه گرد و خاک جزئی روشون نشسته باشه و دقت کنید که این کار رو هر هفته انجام بدید. برای این موضوع هم بهتره که از پر شتر مرغ استفاده کنید که جذب بهتری داره. البته که این راه حل یه مشکلی داره و اون اینه که در این حالت شما فقط گلبرگ ها رو تمیز میکنید و دسترسی به شیارها و چنگال ها نخواهید داشت.

تمیز کردن گل مصنوعی

تمیز کردن گل مصنوعی با استفاده از نمک

این روش تمیز کردن گل های مصنوعی از قدیم الایام بسیار مرسوم بوده چرا که خیلی راحت و بی دردسر و البته کاربردی هست؛ برای این کار هم کافیه که داخل یه کیسه ی کاغذی و یا پلاستیکی یه مقدار نمک دونه درشت بریزید و بعد گل ها رو داخل کیسه بذارید و شروع به تکون دادن کیسه کنید تا دونه های نمک باعث بشن که ذرات گرد و خاکی که روی گلتون نشسته از بین بره و مثل روز اول بشه. این روش از اون جایی خوبه که نه کثیف کاری داره و نه شما برای انجام اون نیازی به بودن در بالکن و یا حیاط دارید.

تمیز کردن گل مصنوعی

تمیز کردن گل مصنوعی با دستمال نم دار

یکی دیگه از روش هایی که شاید برای تمیز کردن گل مصنوعی در وهله ی اول به ذهنتون برسه استفاده از یه پارچه و یا دستمال نم دار هست که باید هر بار که باهاش خاک یه گل رو میگیرید تمیزش کنید و بعد برای گل بعدی استفاده کنید. این کار بسیار مفیده و شما میتونید با استفاده از اون هر گرد و خاکی که در وجب به وجب گلتون وجود داره رو از بین ببرید بدون این که بهش آسیبی بزنید فقط یه بدی که داره این هست که خیلی زمانبره پس برای انجام این کار باید صبر ایوب داشته باشید و حوصله به خرج بدید.

تمیز کردن گل مصنوعی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها