|

دوران دبیرستان آناهیتا همتی / تو سپیده طلسم شدگان ساده بود ولی بیرون نقش مدل طور

این روزها سریال طلسم شدگان رو می بیینم که با بازی آناهیتا همتی می باشد و تصاویر قبل و بعد خانوم بازیگر مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران طنز تو دهه هشتاد یا دیگه اصلا بازی نمیکنن و به اون دست از هنرمندان بالا طلب و کارگردان پیوسته اند. مثلا رضا عطاران که اون موقع ها واسه تلویزیون و مناسبت های مختلف سریال سازی میکرد، دیگه این روزها یا تو سینما دیده میشه و یا در نمایش خانگی و به کل جعبه جادو خبری ازش نیست. یا از دیگر چهره ها میتوان به آناهیتا همتی اشاره داشت که در دهه هشتاد تو سریال های طنز فراوونی بازی میکرد و حالا خانوم بازیگر رو حتی در حال رد شدن از کنار صدا و سیما هم نمی بینم. سریال "خانه به دوش" رو یادتون میاد؟ یا مثلا سریال "ترش و شیرین" شاید هم سریال "طلسم شدگان" که در سال 1382 تولید و پخش شد. در این سریال که آناهیتا همتی فیکس سی سال سن داشت، نقش دختری جوان به نام سپیده رو ایفا کرد. اتفاقا این روزها این سریال از شبکه آی فیلم هم در حال پخشه و مورد توجه مخاطبین قرار گرفته. باورتون میشه که آناهیتا همتی اون زمان اونقدری فعالیت داشت و از بازیگران مورد توجه بود که یک سال بعد از طلسم شدگان یعنی در سال 1383 خانه به دوش رو بازی کرد و پخش شد؟ 

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی اینبار نقش دختری رو به نمایش گذاشت که یه ده سالی از سن واقعیش کوچیکتر بود اما خب چون چهره خانوم بازیگر بی بی فیس بود چندان بروز نمیداد. آناهیتا همتی که یک بانوی دهه پنجاهی به حساب میاد، در سال 1352 چشم به جهان گشود. وی یک مرداد ماهیست که سال گذشته و در سن 50 سالگی ازدواج کرد و عروس شد. آناهیتا همتی رو میشه یکی از بازیگران به شدت محبوب میون مخاطبین دونست که همیشه هم نقش هایی مثبت داشته و به فیسش منفی بودن نمیاد. آناهیتا همتی از دست هنرمندان نچرال فیسی محسوب میشه که در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد و بعد از ازدواجش هم تصاویر بسیاری از خود به اشتراک گذاشت. در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از قبل و بعد آناهیتا همتی که در فاصله بیست ساله چقدر تغییر کرده. 

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی
آناهیتا همتی و همسرش

آناهیتا همتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها