|

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین / یه آپشنی داره مثل چینیا لاغر و قدبلندت میکنه

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین رو معرفی کردیم که با داشتن اون ها نه تنها گوشی بلکه یه دوربین حرفه ای دارید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی دوست دارن که بیشتر وقتشون رو با گوشی بگذرونن و دنیا طوری شده که افراد با گوشیاشون بیشتر از آدمای اطرافشون انس گرفتن و یه جورایی رفیق هستن و خب این موضوع یه مقدار داره ترسناک میشه چون شما فکرش رو کنید که کم کم افراد یادشون بره که چطور با هم معاشرت میکردن و دیگه کسی در دنیای واقعی برای خودش دوستی پیدا نکنه و ترجیح بده که حتی دوستانش هم مجازی باشن که خب این موضوع میتونه برای بچه ها و نوجوون ها بدتر باشه به همین دلیل شما باید روی استفاده ی اون ها از گوشی نظارت بیشتری داشته باشید مثلا با یادگیری این که چطور برنامه های گوشی رو قفل کنیم استفاده از یه سری برنامه ها رو براشون به حداقل برسونید حالا یا میخواد بازی باشه و یا اینستاگرام و امثالهم.

حالا از اینا بگذریم یه موضوعی هم که در خصوص گوشی ها وجود داره این هست که خب گفتیم این وسیله رفیق خیلی ها شده ولی در صورتی که شروع به ادا دادن کنه و هی زود به زود خراب بشه ممکن هست که رفاقت شما باهاش به مشکل بخوره و در نهایت با کوبیدنش به دیوار توسط شما این دوستی تموم بشه که خب برای اتفاق نیفتادن این موضوع شما باید با هر بودجه ای که دارید بهترین گوشی رو برای خودتون تهیه کنید یعنی اگر 5 میلیون هم دارید باید بهترین گوشی تا 5 میلیون رو در بازار فعلی برای خودتون شکار کنید تا اون انتظاراتی که از یه گوشی با این قیمت رو دار رید رو به نحو احسن برآوورده کنه و ادا و اطوار درنیاره و نره روی مختون! حالا ما هم در این مقاله در راستای انتظارات شما از یه گوشی که خب خیلی ها به دنبال دوربین عالی برای اون هستن میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین

شیائومی 13 اولترا

بریم سراغ اولین محصولی که در بین بهترین های برند چینیه شیائومی میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی شیائومی 13 اولترا که از زیبایی ظاهر و ارگونومی خوبی برخوردار هست چرا که بدنه جلویی شیشه ای، چرم مصنوعی در پشت و فریم آلومینیومیش اون رو به یه محصول جذاب تبدیل کرده. صفحه نمایش این محصول یه پنل به اندازه ی 6.73 اینچه که از نوع LTPO AMOLED هست و رزولوشن بسیار خوبی ارائه میکنه. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این گوشی برابر با 120 هرتزه که این عدد یعنی شما هیچ گونه تاخیری رو در نمایش محتواهای مختلف در این نمایشگر مشاهده نخواهید کرد. همچنین حداکثر میزان روشنایی این محصول 2600 نیت هست که کار کردن با اون رو زیر نور خورشید راحت میکنه.

پردازنده ی محصول یه تراشه ی Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 هست که سرعت پردازشیش خوبه. اما برسیم به ویژگی خاص این گوشی که سبب شده اسمش در این لیست بیاد و اون دوربینش هست چرا که دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش هم سنسور 32 مگاپیکسلی داره که میشه گفت کیفیت فوق العاده ای ارائه میکنن. باتری محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین

شیائومی 13 تی پرو

خب نوبت به یه محصول دیگه ی شیائومی میرسه که جزیی از پرچمدارها هست یعنی شیائومی 13 تی پرو که از 200 گرم وزن برخورداره و بسیار خوش دست و زیباست و دست شما از کار کردن طولانی مدت باهاش خسته نخواهد شد. سازنده برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده که رزولوشن و کیفیت تصویر خوبی رو ارائه میکنه. توان نوسازی تصویر در این محصول بینظیره و برابر با 144 هرتزه که این عدد واقعا عالیه.

پردازنده ی محصول هم یه تراشه ی Mediatek Dimensity 9200 هست که قدرت پردازشیش خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 20 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های عالی رو براتون ثبت و ضبط کنن. باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و طول عمر خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین

شیائومی 12 پرو

نوبت به آخرین گوشی در لیست این مقاله میرسه یعنی شیائومی 12 پرو که نمایشگرش از 6.73 اینچ اندازه برخورداره و از نوع LTPO AMOLED هست. توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه. که این نشون میده شما میتونید هر محتوایی رو اعم از بازی و فیلم در این صفحه نمایش بدون تاخیر مشاهده کنید.

دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی داره و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی که روی هم رفته میتونن لحظات شما رو به زیبایی هر چه تمام تر ثبت و ضبط کنن. پردازنده ی محصول هم یه تراشه ی Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen1 هست. باتری اما از 4600 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخودراه که میتونست بیشتر باشه.

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها