|

درمان گیاهی داغیه پا / پاهات یه جور داغ میکنه انگار گذاشتیشون تو کوره اینا خنکش میکنن

در این مقاله در خصوص رفع داغیه کف پا باهاتون صحبت کرده و برای این منظور یه سری ترفندها معرفی کردیم به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترفندها در هر زمینه ای استفاده میشن و به کار میان چرا که اونا رو قبلا چندین و چند نفر استفاده کردن و ازشون نتیجه گرفتن در نتیجه میشه گف که امتحانشون رو پس دادن و شما هم میتونید به سراغ استفاده ازشون برید و کارهاتون رو خیلی راحت و سریع باهاشون راست و ریس کنید حالا فرقی نداره از خنک کردن باد کولر باشه یا تمیز کردن یخچال و... در هر موردی که برای شما سوال پیش اومد که چیکار باید کنید و کار پیش روتون رو چطور می بایست انجام بدید میتونید با یه سرچ ساده در اون زمینه ترفند یاد بگیرید و با پیاده سازی.و اجرای اون ها کار رو دربیارید.

ولی در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست که شما میتونید یه سری از مشکلات جسمی رو هم حتی با ترفندهای خونگی درمان کنید و نیازی به این که به پزشک مراجعه کنید نیست مثلا برای جرمگیری دندان در برخی از مواقع شما میتونید از روش سفید کردن فوری دندان در خانه استفاده کنید و نیازی به این که دکتر برید نیست البته که در صورت جدی بودن هر مشکلی باید به پزشک مراجعه کرد ولی خب یه سری راهکاها هستن که شما رو موقتا از این موضوع دور نگه میدارن تا سر وقت و برای رفع کردن اساسی و ریشه ای مشکل به دکتر مراجعه کنید. حالا در زمینه ی مشکلات جسمی میخواهیم چندتا از ترفندهای کاری برای رفع داغی کف پا رو بهتون یاد بدیم که انگار آب رو آتیش هست، پس با ما همراه باشید.

رفع داغی کف پا

نمک اپسوم و آب سیب پاهاتون رو سبک و خنک میکنه

برای رفع داغی کف پا یکی از بهترین راه هایی که پیشنهاد میشه استفاده از آب سیب همراه با یه مقدار نمک های اپسوم هست که برای این منظور باید این ماده رو ترکیب کنید و خوب همشون بزنید و بعد روی کف پاتون ازشون استفاده کنید تا علاوه بر دفع داغی پا سوزش کف پاتون هم از بین بره ولی خب این روش برای اون دسته از افرادی که از دیابت رنج میبرن مناسب نیست و پیشنهاد نمیشه و در کل در صورت داشتن این بیماری قبل از تست این روش باید با یه پزشک مشورت کنید.

اگر آب سیب هم در دسترستون نبود و یا دلتون نمیومد استفاده اش کنید باید بگیم که نمک اپسوم خودش به تنهایی هم موثره و کافیه که فقط یه مقدار از اون رو داخل یه لگن بریزید و خوب همش بزنید و بعد پاهاتون رو برای چند دقیقه داخلش بذارید.

رفع داغی کف پا

برای رفع داغی و سوزش پا به سراغ زالزالک سفید برید

یکی دیگه از درمان های موثر  کاری برای رفع قرمزی و سوزش پا که سبب بهتر شدن گردش خون میشه استفاده از زالزالک سفید هست که بسیار در طب سنتی کاربرد داره برای این منظور هم کافیه که تنها یه قاشق غذاخوری برگ های این گیاه رو با یه لیوان آب داغ و برای ده دقیقه دم کرده و بعد اون رو میل کنید که خود به خود دمای بدنتون رو به سمت متعادل شدن میبره. شما میتونید در روز دو الی سه تا لیوان از این دمنوش رو بخورید و بعد از یه مدت دیگه سوزش و داغی در کف پاتون مشاهده نکنید.

پا2

سرکه ی سیب شما رو از آفریقا میبره به قطب جنوب

برسیم به یه روش دیگه برای خنک کردن پاهاتون که داغیش اذیتتون میکنه و اون استفاده از سرکه ی سیب همراه با یه لیوان آب هست  که میتونید هر روز اون رو میل کنید تا تاثیرش رو روی سلامتی بدن و پاهاتون ببینید. شما همچنین میتونید از این ماده به شکل موضعی هم استفاده کنید به این صورت که پاهاتون رو برای 20 دقیقه داخل سرکه ی سیب همراه با آب گرم بذارید و این کار رو دو بار در روز تکرار کنید. شما همچنین میتونید به این ترکیب نمک اپسوم رو هم اضافه کرده و تاثیرش رو چندین برابر کنید.

پعا3

نارون کوهی دوای درد پاهاتون

یکی از موادی که باعث تسکین داغی پا شده و همچنین گردش خون رو به جریان میندازه و افزایش میده نارون کوهی هست که موجب کاهش تورم و التهاب پا میشه. برای استفاده از اون هم برای این منظور باید سه تا قاشق غذا خوری از این گیاه رو با یه لیوان آب داخل یه ظرف بریزید و بعد پاهاتون رو داخلش قرار بدید.

پا4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها