|

دکتر جعفر سوخته پزشک ایلام که بود و چگونه درگذشت؟

دکتر جعفر سوخته پزشک ایلامی بر اثر کرونا درگذشت. برای معرفی ایشان در ادامه با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

دکتر جعفر سوخته از پزشکان متعهد استان که از همان روزهای اول شیوع کرونا در مرکز سندرمیک شماره ۲ ایلام به بیماران کرونایی خدمت می کردند بر اثر کرونا پس از ماه ها تلاش در خط مقدم مبارزه با کرونا در راه سلامت و نجات جان هم وطنانش شهید شد. این پزشک متعهد از همان روزهای شیوع این ویروس منحوس در خط مقدم درمان و سلامت مردم استان ایلام قرار داشت و پس از ماه ها تلاش بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

پیام تسلیت استاندار ایلام برای درگذشت دکتر جعفر سوخته

استاندار ایلام در خصوص شهادت این دکتر فداکار بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد: خبر درگذشت پزشک فرهیخته و فداکار مرحوم زنده یاد دکتر جعفر سوخته که در راه خدمت به مردم و در مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست داد، موجب اندوه و تاسف فراوان گردید. اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر برانگیز این پزشک دلسوز و توانمند مدافع سلامت مردم را به خانواده محترم این شهید راه خدمت، جامعه فرهیخته پزشکی و درمانی و مردم شریف استان ایلام تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن انسان فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم. امید است به فضل پروردگار با تلاش پزشکان، پرستاران و پرسنل درمانی زحمتکش و همکاری مردم، هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس در کشور و استان باشیم.

تشییع پیکر شهید دکتر سوخته

مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهید دکتر جعفر سوخته به عنوان چهارمین شهید مدافع سلامت استان با حضور مسئولان و پزشکان و کا‌رکنان حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی در بلوار خبرنگار شهر ایلام با رعایت فاصله گذاری و پروتکلهای بهداشتی برگزار شد. پیکر مطهر این شهید مدافع سلامت در آمبولانس در بلوار خبرنگار توسط مسئولان و پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با قرائت فاتحه و در میان اندوه و حزن مسئولان و همکارانش با نثار شاخه گل بدرقه و جهت خاکسپاری روانه آرامگاه ابدی‌اش شد. دکتر جعفر سوخته پزشک ایلام که بود و چگونه درگذشت؟

شهیدان مدافع سلامت در ایلام

دکتر افسانه حسنوند عمویی، دکتر عزالدین رستمیان و بهروز غلامی از نیروهای فوریت های پزشکی دیگر شهدای مدافع سلامت استان ایلام هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی