|

قبل و بعد بهاره رهنما / شیشه عمر دخترشو گرفت خودش جوون تر شد و دخترش سن بالا

بهاره رهنما همیشه چهره ای بولد بوده که خب تغییرات زیادی در چهره داشته، اما اینبار فاصله سنیش از نظر چهره با دخترش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک یکی از مشهور ترین و با سابقه ترین هنرمندان ایرانی بهاره رهنما محسوب میشه که یه صد سالی میشه در این عرصه حضور دارد و هنرپیشگی میکند. وی از تلویزیون گرفته، تا سینما و تئاتر و نمایش خانگی، در همه و همه فعالیت داشت تا اینکه از همسر سابقش طلاق گرفت! پیمان قاسم خانی شوهر اولیه و پیشین بهاره رهنما هستش که البته این روزها با همسر جدیدش خانوم میترا ابراهیمی زندگی می کند. یک زندگی بی حاشیه و لاکچری. بهاره رهنما اما بعد از آقای کارگردان و نویسنده، با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد و سرانجام بعد از مدتی کوتاه از ایشون هم جدا شد. خانوم بازیگر دهه پنجاهی این روزها در مجردی به سر میبرد و روز به روز جوان تر نیز می‌شود.

بهاره رهنما
بهاره رهنما و دخترش پریا در طول زمان

بهاره رهنما از متولدین سال 1352 هستش که خب 51 ساله به حساب میاد و دختری 28 ساله دارد. بهراه رهنما در ایت چند سال اخیر با توجه به اینکه تغیرات بسیای در چهره خود داشتهف خب به طبع جوانسازی هایی هم انجام داده و این طور که در تصاویرش مشخص هستش، 35 سال بیشتر ندارد. اما نکته اینجاست که وقتی ویدیویی از خانوم بازیگر منتشر می‌شود، نه تنها واقعا 51 ساله است، بلکه بسیاری از کاربران به تفاوت عکس و ویدیوهای وی واکنشاتی داشتند که جالب بود. در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از قبل و بعد بهار رهنمای سینما که پس از طلاق دیگر به سینما و تلویزیون راهی نداشت! 

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها