|

ترفندهای چیدمان اصولی کمد دیواری / اینجوری کدبانویی رو به حد اعلای خودش برسون

باید چیدمان اصولی کمد دیواری رو بدونیم تا فضایی در کمد دیواری ها بدون استفاده نمونه و بشه وسایل بیشتری رو داخلش جا داد و به خونه نظم بخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کمد دیواری از سالیان خیلی دور، جایی واسه قرار دادن لباس ها، رختخواب، حوله، ملحفه و خیلی چیزای دیگه ست که در حال حاضر خیلی کاربردی تر و با اکسسوری های خاص، طراحی میشه تا امکان بهترین چیدمان رو به ما بده. طراحی جدید کمد دیواری ها باعث شده از فضای داخلی اونها بیشتر از قبل استفاده بشه و دسترسی راحت تری به لباس ها و وسایل هم به وجود بیاد.

با این حال، باید چیدمان اصولی کمد دیواری رو بدونیم تا هیچ فضایی در کمد دیواری ها بدون استفاده نمونه و بشه پوشاک و وسایل بیشتری رو داخلش جا داد و به خونه نظم بخشید. در این مطلب ترفندهای چیدمان اصولی کمد دیواری رو بهتون میگیم. تا پایان همراه ما باشید.

komod-divari8

وسایل اضافی رو جدا کن

اولین قدم برای نظم بخشیدن به کمد دیواری ها، خارج کردن وسایل اضافی و غیر ضروریه. احتمالا همه مون تعدادی لباس و سیله داریم که استفاده نمی کنیم و باید هر چه زودتر این وسایل رو یا دور بریزیم و یا ببخشیم. اینجوری کمک زیادی به باز شدن فضای داخل کمد دیواری ها و در نتیجه منظم تر شدن اونها می کنیم.

komod-divari1

لباس های غیرفصل رو جمع کن

بعد از اینکه وسایل غیر ضروری رو دور ریختیم و یا بخشیدیم، یک راه مهم دیگه برای خلوت کردن فضای کمدهای دیواری، جمع کردن لباس ها و وسایلی هست که فصل استفاده از اونها گذشته و تا حداقل 6 ماه دیگه بهشون نیازی نداریم.

با گرم شدن هوا، کاپشن ها، پالتوها، کت های گرم، بوت ها، لباس های بافت و... رو داخل کاور و چمدون بذارید و در فضاهای دور از دسترس تر بذارید تا فضا برای وسایل پر کاربردتر باز بشه.

komod-divari2

به طبقات کمد دیواری اضافه کن

غیر از جاهایی که در کمد دیواری به آویزون کردن لباس های بلند اختصاص داره، میشه بقیه قسمت ها رو با ایجاد طبقات جدید بهتر چیدمان کرد.

با اضافه کردن طبقات داخل کمد دیواری، امکان قرار دادن کیف و کفش، اکسسوری ها و وسایل بیشتر فراهم میشه و می تونید نظم بهتری به فضای داخلی کمد دیواری بدید.

komod-divari3

از نظم دهنده ها استفاده کن

نظم دهنده های متنوعی برای قرار دادن کیف و کفش، شال و روسری، جوراب و اکسسوری ها وجود داره که میشه داخل کمد دیواری، روی درهای کمد دیواری و داخل کشوها قرار داد تا نظم خیلی خوبی به اونها بخشید.

تا جای ممکن از این نظم دهنده ها و جدا کننده ها استفاده کنید تا دسترسی بهتری به وسایل خودتون داشته باشید.

komod-divari6

komod-divari5

لباس های راحتی رو داخل کشوها بذار

لباس های راحتی که معمولا از جنس پنبه ای هستن و کمتر چروک میشن، رو میشه داخل کشوهای کمد دیواری قرار داد. میتونید با استفاده از جدا کننده ها داخل کشوها نظم خوبی به لباس های راحتی، لباس های زیر و جوراب ها بدید و کمد دیواری رو اصولی چیدمان کنید.

komod-divari11

komod-divari10

استفاده از سبدها رو فراموش نکن

در چند سال اخیر سبدهای متنوعی در بازار وجود داره که علاوه بر ظاهر شکیل و زیبایی که دارن، لباس ها و وسایل شما رو در داخل کمد دیواری منظم میکنن.

این سبدها برای قرار دادن حوله ها، ملحفه ها و چیزهایی از این دست بسیار مناسبن و ظاهر جذابی به کمد دیواری میدن.

komod-divari7

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها