|

مدل موی خانومانه ساده باز / واسه وقتی که یهو یکی پشت خونت سبز میشه موهات ژولیدس

موهای بلند همیشه بستنشون سخته در حالی که مدل هایی وجود دارند که هم خیلی راحتن و هم خیلی خوشگل.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه مدل موی بلند برای زن از ویژگی های بارزی بوده که لطافت و دخترانگی رو القا میکرده. مدل موی بلند چیزیه که اغلب دختران دوست دارند و اغلب مردان نیز برای همسر خود چنین سبکی از مو می پسندند. البته که تو یکی دو سال اخیر مدل موهای کوتاه نیز برای بانوان بسیار ترند شده، اما اونچه که واضحه اینه که موی بلند همیشه و همیشه مورد توجه قرار میگیره و اینجوری نیست که تاریخ انقضا داشته باشه. اما از طرفی هم موی بلند دردسر های خاص خودش رو داره. از شستشوی سخت بگیر تا هزینه ای که برای خرید شامپوها و ماسک مو و سرم مو و غیره می کنیم. اینها به کنار، دیدین وقتی میخوایم بریم مهمونی چقدر درگیر میشیم که حالا موهامو چجوری ببندم! اصلا ببندم یا باز باشه. شینیون کنم یا صاف! فر بهتره یا لخت.

از اونجایی که این روزا دیگه سبک های مینیمال در ر موضوع خودی نشون دادن و شدن ترند، در آرایش موها نیز مدل های مینیمال، خیلی خیلی مینیمال، مورد توجه قرار گرفته اند. برای همه ما پیش اومده که به یه مهمونی یهویی دعوت شدیم یا اینکه یهو مهمون در خونمون رو زده و باید یه حالت مناسبی به موهامون میدادیم اما موندیم چه کنیم. خبر خوش اینه که نگران نباشید چرا که قراره در این مطلب با مدل موهای ساده باز زنانه آشنا بشیم که هم زیبایی مورد توجهی دارند و هم خیلی راحت انجام میشن. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید. 

مدل موی زنانه ساده باز

حالت لیری به موهات بده همیشه آراسته‌ای

مدل موها فراوونن. شما میتونید به راحتی به اونچه سلیقتون هستش برسید چرا که سبک ها بسته به فرم صورت و رنگ مو انتخاب میشن و اینکه بگیم هر سبکی به هر چهره ای میاد درست نیست. یکی از زیباترین مدل موها مدل لیر هستش. مدل موی لیر، به خصوص برای موهای بلند، خیلی عالیه و میتونه به موها جون ببخشه و باعث میشه موها پرتر و حجیم‌تر به نظر برسند که خب این موضوع به خصوص برای موهای کم پشت یه خبر خوبه. اگر موهای با مدل لیر ندارید، نگران نباشید! چرا که میتونید خیلی راحت با اتو مو، قسمتای پایینی مو رو به سمت بیرون حالت داده تا ظاهری لایه‌لایه ایجاد کنید.

مدل موی زنانه ساده باز

مدل مو به سبک مواج طبیعی که واقعا دخترونه و نازه

موهای حالت دار همیشه مورد توجه بودن. خیلی راحت میتونید بدون ذره ای آسیب موهای خود را موج دار کرده و زیبایش رو چند برابر کنید. تنها کافیست تا موهای خود را ببافید! بهتره که بعد از حمام از اسپری‌ های حجم‌ دهنده استفاده کرده و موهاتون رو با حرارت کم سشوار بکشید. اگر دلتون میخواد که موج های طبیعی ایجاد کنید خب موها رو به شکل درشت و شل ببافید و اگر دلتون میخواد موهایی فر شده و ریز تر داشته باشید، موهای خود را ریز و سفت ببافید. چند ساعتی صبر کنید و با موهایی حالت دار و زیبا خوشحال باشید.

مدل موی زنانه ساده باز

مدل موی زنانه ساده باز

همیشه یه کلیپس خوشگل یا کش طرحدار داشته باش

در اینکه همه خانوما کلیپس و کش مو دارن که اصلا شکی نیست. ما مهمتر از اون اینه که شما یک یا چند عدد کلیپس زیباتر که مناسب مهمانی باشه تهیه کنید و یا اینکه اگر از مدل های دخترانه تر پیروی داریدٍ کش موی طرح دار بخرید و در مواقع لزوم قسمت بالایی مو ها رو ببندید. یادتون نره که خوشگلی موهای باز خیلی بیشتره و قرار نیست شما کل مو رو با کش و کلیپس جمع کنید.

مدل موی زنانه ساده باز

مدل موی زنانه ساده باز

مدل موی زنانه ساده باز

گل سرهای یونیک و دلبر میتونن ازت یه سیندرلا بسازن

گل سرها و گیره های مو دیگه اونقدری متنوع شدن که شما به راحتی میتونید در هر سبک و رنگی که دل تنگتون میخواد تهیه کنید. یادتون نره که دیگه دوره سن و سال گذشته و این روزها هستند بانوانی که حتی فرزند دارن اما خودشون هم از گلسر های رنگی دخترونه استفاده می کنند. واقعا شادابی و طراوت سن نمیشناسه و گاهی استفاده از گل سر های دخترونه و مدل دار میتونه ظاهر شما رو جوان پسندانه تر و جذاب تر نشون بده. 

مدل موی زنانه ساده باز

مدل موی زنانه ساده باز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها