|

آخرین ترند صندل سال 1403 / هوا گرمه ولی خوشگلیاشم داره مثل این صندلای شیشه ای

صندل ها انوع مختلفی دارند که صندل های شیشه ای و هولوگرامی ترند ترین اونها هستند و در اینجا با انواع مدلاشون آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تابستون هوای به شدت گرمی داره و گاهی اذیت کنندست، اما از طرفی هم وقتشه که استایل های رنگی و دلبرانه ای بزنیم که بی شک تو پاییز و زمستون نمیشه زد. اصلا انگار بهار و تابستون فصل مد و فشنه و تایم تایمه پوشیدن رنگای خیره کننده‌ست. اما اونچه که مهمه اینه که تنها به لباسی که به تن میکنیم توجه نداشته باشید و صندل و کفشمون رو هم دریابیم. چرا که صندل ها نقش بسزایی در خوشگلاسیون ظاهر بانوان دارند. اما تا به حال هرچی صندل دیدین به کنار، ترندی جدید به این حوزه وارد شده که دنیای کفش و تسخیر کرده. صندلی به نام و طراحی هولوگرامی. این سبک از صندل ها با رویه ای درخشان و رنگارنگ، در نگاه اول هر بیننده ای رو مسحور می کند. صندل های هولوگرامی در انواع مختلفی همچون تخت و پاشنه دار عرضه نمیشه که هر کدوم زیبایی منحصر به فرد خودشون رو دارند. در واقع این تنوع در مدل صندل ها باعث شده که صندل ها طرفداران بسیاری پیدا کنند و در این مطلب با انواع مدل ها آشنا خواهیم شد.

صندل هولوگرامی شیشه ای

صندل هولوگرامی مدل تخت واسه روزمره

این مدل صندل واسه پیاده روی های تابستونه و استفاده روزمره میتونه خیلی خوب باشه چرا که راحته. به علاوه راحتیش، درخشش خیره کننده ای که داره، میتونه به هر استایلی زیبایی فوق العاده بده و یه انتخاب عالی برا دورهمی های دوستانه و گشت و گذار های شهری هستش. 

صندل هولوگرامی شیشه ای

صندل هولوگرامی پاشنه‌ دار واسه مهمونیا

از طرفی برای مجالس تابستانی و مهمانی ها، صندل های هولوگرامی پاشنه دار میتونن ایده آل باشند یه ظاهر بی نظیر برای شما بسازند. در واقع این سبک از صندل ها با درخشش هفت رنگ قشنگی که دارند در پاشنه های بلند یا کوتاه تولید شده و استایل شما و شیک و خاص خواهند کرد.

صندل هولوگرامی شیشه ای

صندل هولوگرامی شیشه ای

صندل هولوگرامی لژدار واسه تویی که هم قد میخوای هم راحتی

اگر شما خانمی هستید که دلتون میخواد پاشنه دار بپوشید و بلند قامت دیده بشید، از طرفی هم راحت طلب هستید و پاشنه اذیتتون می کنه، پس بهتره که سری به صندل های لژدار هولوگرامی بزنید که همه این موارد رو به شما هدیه میدن. صندل‌ های هولوگرامی زنانه، صرفا زیبا و خیره‌ کننده نیستند، بلکه میتونن استایل شما رو به شکل کلی متحول کنند. در ادامه به چند نکته کلیدی در این راستا اشاره خواهیم داشت. 

صندل هولوگرامی شیشه ای

صندل هولوگرامی شیشه ای

لباس مناسب برای ست سازی با صندل هولوگرامی

این سبک از صندل ها که خب درخشان و رنگارنگ هستن به میزان کافی جلب توجهی خاص دارند، به همین دلیل باید به هنگام استفاده از صندل های هولوگرامی از پوشیدن لباس های خیلی طرح دار دوری کنید و استایل های ساده رو انتخاب کنید. لباس هایی مینیمال و تک رنگ.

صندل هولوگرامی شیشه ای

چجوری رنگ لباس و صندل و هماهنگ کنیم؟

جهت هماهنگ سازی و ست کردن صندل با لباس، میتونید یکی از رنگهای غالب صندل رو انتخاب کرده و لباس و یا اکسسوری خود را با اون رنگ یکی کنید. این کار باعث ایجاد یک هماهنگی و زیبایی بصری خواهد شد.

صندل هولوگرامی شیشه ای

صندل هولوگرامی جنس مرغوبش یه جلوه دیگه ای داره

صندل های هولوگرامی بهتره که با کیفیت بالایی باشند چرا که اینجوری جلوه بسیار بهتری خواهند داشت. پس یادتون نره ک به هنگام خرید حتما به جنس رویه و زیرین صندل دقت داشته باشید.  

صندل هولوگرامی شیشه ای

راحتی رو فدای خوشگلی نکنید

فراموش نکنید که راحتی صندل رو جدی بگیرین مخصوصا اگر قراره مدت زمان طولانی ازش استفاده کنید به راحتی صندل توجه ویژه ای داشته باشید. صندلی که زیره طبی و قالب مناسب داشته باشه از خستگی پاهاتون تو طول روز جلوگیری خواهد کرد. 

صندل هولوگرامی شیشه ای

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها