|

راهنمای نگهداری از شلوار جین / این نکات مهم رو بدونی شلوارت 3 سال نو می مونه برات

نگهداری از شلوار جین مهمه تا توی این اوضاع گرونی، زود به زود مجبور به خریدش نشی. توی این مطلب نکات مهمی رو در این مورد بهت میگیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شلوار جین یکی از مهم ترین آیتم ها توی کمد لباس هر کسی میتونه باشه. این روزا دیگه پیر و جوون و زن و مرد نداره و همه و همه چند تا شلوار جین توی لباس هاشون دارن. کاربرد زیاد شلوار جین و ست شدن اون با خیلی از آیتم های لباسی دیگه باعث شده تا این حد محبوب باشه.

شلوار جین رو میشه با تی شرت، شومیز، مانتو، کت و... به راحتی ست کرد و همشون هم خیلی قشنگ میشن. ولی خب این همه موضوع نیست، نگهداری از شلوار جین خیلی مهمه تا توی این اوضاع گرونی، زود به زود مجبور به خرید شلوار جین تازه نشی. توی این مطلب نکات مهمی رو بهتون میگیم تا چجوری شلوار جین تون رو بشویید و نگهداری کنید تا به مدت طولانی تری نو بمونه. با ما همراه باشید.

Your-Jeans2

مراقب باشید شلوار جین کثیف نشه!

اولین نکته برای نو موندن شلوار جین اینه که زیاد شسته نشه تا استایل و رنگ خودش رو از دست نده. پس باید خیلی مراقب باشید تا شلوار جین تون کثیف نشه تا مجبور به شستنش نشید.

شلوار جین رو لکه گیری کنید

خیلی وقتا یک لکه کوچیک روی شلوار جین میفته و میشه به جای شستن کامل اون، همون نقطه لک شده رو تمیز کرد. اینجوری شلوار جین شما مدت بیشتری نو و سالم می مونه.

Your-Jeans3

شستن شلوار جین با لباسشویی

اگر شلوار جین تون کثیف شده و باید شسته بشه، می تونید اون رو داخل لباسشویی بندازید و یا با دست بشویید. برای شستن شلوار جین با لباسشویی، حتما این کار رو با آب سرد و شوینده های با کیفیت انجام بدید.

بهتره زیپ ها و دکمه های شلوار رو ببندید، اون رو برعکس کنید و اگر رنگ تیره داره از شوینده های مخصوص لباس های تیره استفاده کنید.

Your-Jeans5

توصیه میشه یک برنامه سبک شستشو برای لباس های جین در نظر بگیرید و آب حتما سرد باشه تا لباس هاتون کمتر چروک بشه و رنگش رو از دست نده.

نکته بعدی در مورد شستشوی شلوار جین با لباسشویی اینه که بهتره اون رو با لباس های دیگه از جنس جین و تقریبا همرنگ بشویید تا کمترین آسیب به اونها وارد بشه.

استفاده از خشک کن ممنوع!

شلوار جین رو بهتره در هوای آزاد خشک کنید. اون رو وقتی هنوز مرطوبه از ماشین لباسشویی خارج کنید و روی رخت آویز در هوای خشک پهن کنید. چروک هایی که روی اون ایجاد شده با کشیدن پاچه ها صاف کنید و اجازه بدید خشک بشه.

Your-Jeans1

شستن شلوار جین با دست

درسته که شستن شلوار جین با لباسشویی راحت تره اما انجام دادن این کار با دست، روش بهتریه که باعث نو موندن شلوار جین میشه. برای این کار، داخل سینک یا وان رو با آب سرد پر کنید، یک شوینده مناسب رو داخل آب حل کنید، شلوار جین رو پشت و رو کنید و داخل آب به مدت 30 تا 60 دقیقه خیس کنید. سپس آبکشی کرده و اون رو عمودی یک تا کنید و روی چوب لباسی آویزون کرده و در هوای آزاد خشک کنید.

Your-Jeans7

Your-Jeans4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها