|

بهترین گوشی شیائومی تا 6 میلیون / خیال نکنی با این پول هیچی نمیدن پس از بازار بی خبری

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با شناخت اون ها خرید راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما کم و زیاد در طول روز با گوشی سر و کار داریم و از این وسیله استفاده میکنیم و خب از وقتی که این وسیله ی الکترونیکی به ساده ترین شکل ممکن عرضه شد تا به امروز یه جورایی برای همه شبیه به یه راز بوده و خیلی ها در پی کشف اون بودن و به همین دلیل حتی در یه دوره ای خیلی ها به سمت تعمیرات موبایل رفتن تا اطلاعات بیشتری در خصوص این وسیله به دست بیارن ولی موضوعی که درباره ی گوشی وجود داره این هست این وسیله هم میتونه دوست ما باشه و هم برامون یه جور دشمن محسوب بشه مثلا خیلی ها هر ازگاهی خیال میکنن که با این وسیله دارن شنود میشن به همین دلیل براشون سواله که چطور بفهمیم گوشیمون شنود میشه که خب در صورتی که این وسیله رو نداشتیم این سوالات هم برامون پیش نمیومد!

البته که واجبه بگیم که خیر و منفعت گوشی از ضررهای اون خیلی بیشتره مثلا شما با استفاده از اون میتونید با یه فرد در یه قاره ی دیگه تماس تصویری داشته باشید و در این بین اصلا فرقی نمیکنه که بهترین گوشی تا 5 میلیون رو داشته باشید و یا 50 میلیون چرا که کارتون در هر حالت راه میوفته ولی خب موضوعی که وجود داره این هست که شما باید با هر بودجه ای که دارید بتونید بهترین بازار رو از آن خودتون کنید و در این فضا یه شکارچی فوق العاده باشید که خوب میدونه به سراغ چه محصولی بره که براش بیشتر و بهتر عمر کنه. حالا ما هم در این مقاله و در راستای کمک بیشتر به شما میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا اطلاعاتتون رو در این زمینه بیشتر کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی تا 6 میلیون

Redmi Note 11E از بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون

بریم سراغ اولین محصول از بهترین های شیائومی در بازار امروز اون هم تا 6 میلیون تومان یعنی Redmi Note 11E که به علت داشتن وزن 200 گرمی تقریبا یه محصول سبکی بشمار میاد که از ارگونومی خوبی برخورداره. کمپانی چینی برای این محصول خودش ار یه نمایشگر به اندازه ی 6.58 اینجچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این عدد نشون میده شما محتواهای مختلف رو در این پنل با کمترین میزان تاخیر مشاهده خواهید کرد.

 

در بخش پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی Mediatek Dimensity 700 استفاده شده که برای کارهای روزمره مناسبه. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 5 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته و در نور روز عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری این گوشی هم دارای 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت هست و طول عمر خوبی از خودش به نمایش میذاره.

بهترین گوشی شیائومی تا 6 میلیون

ردمی 12C از بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون

بریم سراغ دومین محصول که در بین بهترین های بازار تا 6 میلیون تونسته برای خودش اسم و رسم در کنه یعنی ردمی 12C که از زمان عرضه تا به امروز بین محصولات شیائومی در این بازه ی قیمت طرفدارهای بیشماری پیدا کرد. کمپانی برای این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.71 اینچ استفاده کرده که حداکثر میزان روشنایی اون در محیط باز و زیر نور خورشید به 500 نیت میرسه که خب شاید یه مقدار کار کردن با اون در فضای باز و بدون سقف سخت باشه.

در زمینه ی پردازنده برای این گوشی یه تراشه ی مدیاتک هلیو جی85 تعبیه شه که با توجه به قیمتی که داره کیفیت خوبی رو ارائه میکنه. دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوبین سلفی از سنسور 5 مگاپیکسلی برخورداره که در بین رقبا کیفیت خوبی دارن. باتری محصول هم مثل بیشتر تولیدات شیائومی دارای 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت هست.

بهترین گوشی شیائومی تا 6 میلیون

پوکو C40 از بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون

امکان نداره که معرفی گوشی های ارزان قیمت باشه و اسمی از پوکو ها وسط نباشه چرا که این سری از گوشی های شیائومی دارای تنوع قیمت زیای هستن مثل همین پوکو C40 که از قیمت بسیار مناسبی زیر 6 ملیون برخورداره و برای خودش یه عالمه طرفدار داره. این گوشی با یه نمایشگر به اندازه ی 6.71 اینچ عرضه شده که اندازه ی بزرگی داره از این رو تماشای محتواهایی مثل فیلم در اون بسیار جذاب خواهد بود. حداکثر میزان روشنایی این پنل در محیط باز 400 نیت هست که کار کردن با اون رو زیر نور خورشید یه مقدار سخت میکنه.

پردازند ی این محصول یه تراشه ی JLQ JR510 هست که میتونه کار خودش رو با سرعت و دقت خوبی انجام بده. دوربین اصلی محصول سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 5 مگاپیسکلی داره. اما نقطه ی عطف این محصول باتری فوق العاده اش با 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت هست که طول عمر بسیار بالایی داره.

بهترین گوشی شیائومی تا 6 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها