|

نحوه تمیز کردن صفحه تلویزیون جیرینگی و راحت / کنترل و بلندگو رو هم گفتم بهت

اگر شما هم قصد تمیز کردن تلویزیون رو دارید اما نمیدونید چجوری این کار رو انجام بدید تا آسیبی به صفحه وارد نشه پس حتما با این مطلب همراه بشید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو هر خونه ای یکی یدونه تلویزیون هوشمند وجود داره که دارای صفحه نمایش LED هستش. خانومای خونه اغلب به این شکل هستن که وقتی دارن خونه رو گردگیری میکنن، تلویزیون رو هم با همون دستمال مرطوبی که دیگر جاهارو تمیز کردن، تمیز می کنند. که خب این حرکت به شدت اشتباهه و در واقع شما دارید ضربه ای نه چندان کم به تلویزیون وارد میکنید. البته این ضربه منظور از کتک زدن صفحه نمایشگر نیست، بلکه با میز کردن دستمالی که مناسب نبوده ، به تلویزیون آسیب زدین و یهو می بینین ای وای خاموش شد روشنم نمیشه و اینجاست که شاید ندونین دقیقا خرابی از کجا آب میخوره، در حالی که به دلیل یه تمیز کردن ساده این اتفاق افتاده. اما راه چاره چیه؟ اصلا راهی وجود داره که خونگی باشه و به تلویزیون هم آسیبی نرسونه؟ در پاسخ به این سوال باید بگیم بله که چاره داره، کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با این روش ها آشنا بشیم.

68464

وسایل مورد نیازی که میخواد

استفاده از محلول آب و سرکه به نسبت 3 به 1 

داشتن دستمال میکروفایبر

دستمال پاک کننده وسایل الکترونیکی

جاروبرقی با وسایل ضمیمه

نحوه تمیز کردن تلویزیون به روش خانگی

قبل از شروع کار باندا بادی تلویزیون رو از برق بکشید و سپس جهت پاک کردن صفحه شیشه ای تلویزیون، از یه دستمال پارچه ای نرم که آغشته به ترکیب سرکه و آب هستش استفاده نمایید. یادتون نره که با یه دستمال خشک هم در نهایت تلویزیون رو خشک کنید.

نحوه-تمیز-کردن-تلویزیون-پاناسونیک-min

چجوری شیشه تلویزیون رو تمیز کنیم؟

بهترین کار اینه که اول از همه تلویزیون ور از برق بکشید و بعد یک دستمال میکروفایبر خشک و نرم گرد و غبار رو پاک کرده و جهت تمیز کردن کثیفی های خشک شده بر روی تلویزیون هم از دستمال های مخصوص تلویزیون کمک گرفته و دستمال مرطوب مخصوص لوازم برقی و الکترونیکی رو هم دست کم نگیرید.دستمال میکروفایبر میتونه گرد و غبار دکمه های پشت و صفحه نمایش رو به خوبی تمیز و عاری از گرد و خاک کنه.

ewgsdgt-min

نحوه تمیز کردن ریموت تلویزیون

ریموت تلویزیون از دست وسیله هایی محسوب میشه که هم به شدت آلودگی داره و هم کمتر به تمیز کردنش دقت میشه چرا که هر دو یک دلیل دارن و اون هم اینه که خیلی زیاد دست گرفته میشه. شما میتونید با یه دستمال پاک کننده هر دو سمت کنترل رو تمیز کنید و خیال خودتون رو راحت کنید. جهت تمیز کردن قسمت های ریز و دکمه ای هم میشه دستمال رو دور انگشت بپیچید و ببرید اون لا به لای دکمه ها. اگر دستمال مخصوص وسایل الکترونیک یا دستمال چندکاره داشته باشید که دیگه خیلی بهتره.

clean-screen-min

واسه تمیز کردن بلندگو ها دست به کار بشید

در اینجا ابتدا باید با استفاده از جارو برقی دور تا دور و همچنین لالو های بلندگو رو تمیز کنید تا عاری از گرد و غبار و موی حیوان خونگی که دارید بشه.( البته اگر حیوون خونگی دارید!). بعد از یه دستمال میکروفایبر مرطوب و بدون پرز جهت تمیز کردن بلندگوهایی که سطحی سخت و مثل مانیتور دارند استفاده نمایید و در نهایت نیز سطح بلندگو رو خشک کنید.. اگر نمیتونید پوشش بلندگو رو جدا کنید، از روی پوشش اون رو جاروبرقی بکشید. 

4 (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها