|

ایده های چیدمان حمام / با چند راهکار ساده و ارزون حمام خونه رو لاکچری کن

حمام رو میشه با تغییراتی ساده و کوچیک، بسیار دلنشین و زیبا کرد. در این مقاله چند ایده کاربردی در این زمینه بهتون پیشنهاد میدیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مبحث چیدمان و دکوراسیون چند سالی هست که بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته و به جزئیاتی که هماهنگ با کلیات قرار بگیرن خیلی اهمیت داده میشه. چیدمان پذیرایی، چیدمان کمد دیواری و چیدمان کابینت ها برای خیلی ها مهم شده و دلشون می خواد تا به سبک جدید و مطابق با مد روز خونه شون رو دکور کنن و وسایل رو حتی در جاهایی که در معرض دید عموم نیست هم به زیبایی بچینن. یکی دیگه از مکان های داخل خونه که چیدمان اون مورد توجه قرار داده، حمام هست. این مکان رو میشه با تغییراتی ساده و کوچیک، بسیار دلنشین و زیبا کرد. در این مقاله چند ایده کاربردی بهتون پیشنهاد میدیم تا به بهترین شکل حمام رو چیدمان کنید. با ما همراه باشید.

bathroom-decoration-5

از عناصر طبیعت کمک بگیرید

استفاده از عناصر طبیعت در هر نقطه از خونه، اون قسمت رو دلپذیرتر می کنه. اگر حمام نورگیر دارید، قرار دادن چند گلدون با گیاهان طبیعی در حمام، فضایی زیبا و خاص رو فراهم می کنه تا از دوش گرفتن بیشتر لذت ببرید.

گذاشتن سنگ، شاخه های پر پیچ و خم و خشک شده درختان و گل های شاخه ای هم به هرچه جذاب تر شدن فضای حمام کمک می کنن.

bathroom-decoration-4

آینه های بزرگ رو فراموش نکنید

قدیم ندیم ها، توی حمام ها آینه ای به اندازه یک کف دست می ذاشتن که به زحمت میشد صورتت رو داخلش دید! ولی خب اون روزها گذشته و بهتره هم راستا با اوضاع روز، ما هم از آینه های بزرگ در حمام هامون استفاده کنیم.

bathroom-decoration-3

نصب آینه های بزرگ داخل حمام، به بزرگ نشون داده شدن و روشن تر شدن فضا کمک می کنه و فضایی دلنشین رو به وجود میاره.

کاشی های قدیمی رو رنگ تازه بزنید

اگر حمام شما، کاشی ها و سرامیکی داره که مدل و طرح اونها قدیمی شده، می تونید به راحتی و با هزینه کم، از رنگ های ضد آب یا کفپوش هایی که به راحتی روی سرامیک و کاشی های قدیمی نصب میشن، استفاده کنید. با این کار می تونید حال و هوای تازه ای به حمام منزل تون بدید.

bathroom-decoration-1

سینی وان یک آیتم لاکچری و جذاب!

اگر در منزل تون حمام بزرگ و وان دارید و زمان نسبتا زیادی رو در این مکان، صرف می کنید، سینی وان رو حتما در لیست خریدتون قرار بدید!

گذاشتن یک شمع، نوشیدنی خنک و گل های طبیعی داخل این سینی، فضایی لاکچری و جذاب رو براتون فراهم میکنه که حسابی لذت خواهید برد.

bathroom-decoration-2

نور پردازی به جذابیت بیشتر فضا کمک میکنه

این روزها مبحث نور پردازی در دکوراسیون بسیار بیشتر از قبل مورد تاکید و توجه قرار داره و اگر اون رو در حمام هم مد نظر قرار بدید خواهید دید که فضایی رویایی و خاص رو واسه خودتون مهیا کردید.

bathroom-decoration-6

استفاده از لوسترهای مناسب حمام که مصرف برق کمی دارن و گرمای کمی هم تولید میکنن، گزینه مناسبی برای فضای شما هستن.

bathroom-decoration-8

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها