|

تغییرات کوچیکی که دکوراسیون خونه رو جذاب میکنن/ خلاق باش و رنگ تازه به محیط اطراف بزن

در این مقاله به ارائه راهکارهای ساده اما موثر پرداختیم تا تغییرات جذابی به محیط اطرافتون بدید و روحی تازه در اون بدمید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید با شنیدن عبارت تغییر دکوراسیون، به فکر کلی پول بیفتی که باید صرف این کار بشه! فکر کنی که تغییر دکوراسیون فقط یعنی عوض کردن مبلمان، سفارش پرده های جدید و خریدن فرش تازه! ولی باید بگیم که اینطور نیست. افرادی هستن که زود به زود محیط اطراف براشون تکراری میشه و تنوع بصری رو می پسندن. قاعدتا نمی تونن زود به زود همه کارهایی که گفتیم رو انجام بدن پس باید به فکر راهکار ساده تر و کم هزینه تر بود. تغییرات کوچیک در دکوراسیون خونه بیشتر از چیزی که فکر می کنید در تغییر حال و هوای محیط موثره و اون رو جذاب و دلنشین می کنه. این مقاله رو اختصاص دادیم به ارائه راهکارهای ساده اما موثر تا تغییرات جذابی به محیط اطرافتون بدید و روحی تازه در اون بدمید! تا پایان همراه ما باشید.

decoration1

وسایل اضافه و غیر ضروری رو دور بریز!

بله درست خوندید! تغییر دکوراسیون همیشه اضافه کردن وسیله جدید نیست. گاهی با دور ریختن وسایل غیر ضروری و اضافه که کاربردی ندارن و فقط محیط رو شلوغ کردن میتونید، حال و هوای تازه ایجاد کنید. درباره سبک مینیمال بیشتر بخونید شاید شما هم به خیلی علاقمندان این سبک چیدمان پیوستید و خونه ای خلوت و خواستنی برای خودتون دست و پا کردید.

decoration11

یک دیوار رو رنگ کن

اگر در منزل شما همه دیوارها یک رنگ هستن، وقتشه تا برای یه تغییر جذاب آماده بشید! رنگ کردن یک دیوار متناسب با رنگبندی وسایل و دکوراسیون شما، می تونه یک تغییر خوب در محیط ایجاد کنه در حالی که هزینه و انرژی زیادی صرف نکردید.

decoration4

چند کوسن تازه بخر

اضافه کردن چند کوسن جدید که رنگ متفاوت و خاصی دارن، میتونه فضا رو جذاب کنه. اگر مبل و کوسن های همرنگ با رنگ های تکراری دارید، کمی جسارت به خرج بدید و رنگ های شاد یا متضاد رو انتخاب کنید و خواهید دید که با این تغییر کوچیک چقدر فضا رو عوض کردید.

decoration3

تاثیر آینه های بزرگ رو جدی بگیر

نصب و یا قرار دادن آینه های بزرگ در فضای نشیمن، به میزان زیادی در عوض کردن حال و هوای منزل شما موثره و فضا رو روشن و پرنور میکنه. اگر کنسول دارید، روی اون آینه قرار بدید و یا روی یک دیوار خالی، آینه ای قدی نصب کنید و از تغییر فضا لذت ببرید.

decoration7

با ریسه های نور، فضایی رویایی بساز

نصب ریسه های نور با چراغ های کوچیک روی پرده یا یک دیوار بزرگ خالی، میتونه تا حد زیادی در تغییر فضا موثر باشه. شب ها وقتی این ریسه ها رو روشن کنید و با فضای رویایی اون مواجه بشید، در دل خودتون رو برای ایجاد این تغییر کوچیک در دکوراسیون خونه، تحسین خواهید کرد.

decoration8

وصل کردن چند عکس خاطره انگیز از لحظه های زیبای خودتون در بین این ریسه ها هم به جذاب تر شدن اون کمک خوبی میکنه.

decoration9

یک گیاه طبیعی بزرگ اضافه کن

اضافه کردن یک گلدون طبیعی بزرگ در گوشه پذیرایی یا نشیمن میتونه تغییر جذابی در محیط خونه ایجاد کنه. گیاهانی مثل بنجامین، فیکوس، انواع نخل ها و گیاهانی از این دست برای این تغییر مناسب هستن و فضا رو دلنشین تر از قبل می کنن.

decoration2

تابلوهای قدیمی رو از روی دیوار بردار

اگر تابلوهایی داری که مدت های زیاد روی یک دیوار مونده، برای مدتی جمعشون کن و مثلا یک دیوار کوب مکرمه رو به جای اونها روی دیوار نصب کن. بعد از این کار از این تغییر کوچیک حسابی لذت خواهی برد.

decoration10

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی