|

جدیدترین پرده های پذیرایی ترند 1403 / میدونی برا این که خونتو گرون نشون بدی کجا بزنیش

در این مقاله چندتا از جدیدترین پرده های پذیرایی رو بهتون نشون دادیم و یه سری نکات رو که باید موقع خرید اون بدونید رو ذکر کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن دکوراسیون خونشون خاص و زیبا باشه که خب رسیدن به این موضوع یه مقدار زحمت میخواد چرا که دیگه مثل قدیم نیست که هر کسی هر جوری دوست داشت و تنها با تکیه بر سلیقه ی خودش دکور رو میچید چون الان لازمه که شما چارتا چیز از قواعد و اصول دکوراسیون بدونید مثلا در صورتی که میخواهید فرش رو در جای مناسبش قرار بدید باید راجبه اصول چیدمان فرش آگاهی داشته باشید و بعد اقدام به این کار کنید تا در انتها یه نتیجه ی دلخواه و زیبا حاصل بشه که از دیدنش نهایت لذت رو ببرید.

البته که شاید با خودتون بگید که اگر بخواهید برای هر چیزی اصول و قواعد اون رو بدونید احتمالا کارتون سخت باشه و نیاز به مطالعه ی زیادی داره در حالی که اینطور نیست و شما تنها با دو تا کلیک ساده میتونید یه عالمه اطلاعات در این زمینه به دست بیارید که حسابی براتون مفید خواهد بود پس یه قسمتی از وب گردی خودتون رو جهت بهبود دکوراسیون خونتون به این موضوع اختصاص بدید. در این بین لازم هم هست که شما در جریان مدهای روز هم قرار داشته باشید و تا به روز باشید و دکورتون احساس مدرن بودن رو منتقل کنه که برای این منظور در این مقاله میخواهیم نمونه ای از جدیدترین پرده های پذیرایی رو بهتون نشون بدیم و بگیم که در هنگام خرید اون ها باید به چه نکاتی توجه کنید، پس با ما همراه باشید.

جدیدترین پرده های پذیرایی

میزان ورود نور رو در نظر داشته باشید

پنجره هایی که در اتاق پذیرایی وجود دارن دریچه هایی هستن برای ورود نور که حس سرزندگی رو در محیط به وجود میارن بنابراین در صورتی که مایل هستید که در طول روز از نور طبیعی توی خونه بهره ببرید باید به سراغ اون دسته از پرده ها برید که متحرک و دو تکه هستن؛ این مدل از پرده ها توی شب و یا در مواقع نیاز حریم خصوصی شما رو حفظ میکنن و در طول روز هم میتونید با کمک اون ها نور دلخواهتون رو دریافت کنید و ازش لذت ببرید. در صورتی هم که عشق تاریکی دارید و نور رو نمیپسندید بهتره که به سراغ پرده های ضخیم برید.

در این بین در صورتی که میخواهید کنترل بسیار بالایی روی ورود نور داشته باشید توصیه ی ما به شما استفاده از پرده های زبرا هست که از لایه های متناوب پارچه و تور تشکیل شدن و وقتی اون ها رو میکشید میتونید اجازه بدید که نور بین ده الی پنجاه درصد وارد اتاق بشه که خب در این حالت نور متعادلی در محیط خواهید داشت. همچنین میتونید به طور کامل هم دریافت نور رو از فضای بیرون به داخل قطع کنید.

پرده655184

پرده86565

پرده84565

پرده84551

پرده44515

ارتفاع و محل نصب پرده خونتون رو گرون و یا ارزون نشون میده

پرده ها یکی از وسایلی هست که باعث شیک و اعیونی دیده شدن خونه میشن اما یکی از اصلی ترین مسئله ای که باید در مورد پرده بهش دقت کنید ارتفاع اونه که شاید خیلی ها ندونن چرا خب باید بگیم که خونه های گرون از سقف های بلند برخوردار هستن و شما در صورتی که سقفتون کوتاه باشه هم میتونید با استفاده از پرده خطای دید ایجاد کنید و اون رو مثل خونه های گرون بلند نشون بدید که برای این منظور باید پرده رو از نزدیکی سقف آویزون کنید نه از بالای قاب پنجره که خب مسلما باید ارتفاع پرده تون هم بلند باشه.

تاکید میکنیم که به هیچ عنوان برای سالن پذیرایی از پرده های کوتاه استفاد ه نکنید چرا که همونطور که گفتیم علاوه بر کوتاه نشون دادن سقف و کوچک کردن فضا این مدل از پرده ها حالت رسمی و مجلل بودن فضا رو هم از بین میبرن.

پرده8953

پرده8455

پرده4753

پرده845

جنس پارچه رو یادتون نره

 یکی دیگه از چیزایی که باید موقع خرید پرده بهش حسابی توجه کنید انتخاب پارچه ی مناسب هست چرا که بالاخره هم روی ظاهر دکور شما تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت و هم موقع شستشو این موضوع مهمه بنابراین به هیچ عنوان اون رو دست کم نگیرید. این روزا هم که جنس های مختلفی توی بازار وجود داره که شما میتونید با توجه به نیاز خودتون به سراغشون برید و اونا رو انتخاب کنید از پارچه های کتان و حریر بگیر تا تور نازک و مخمل های سنگین و رسمی و... که بهتره با توجه به سبک دکوراسیون و عناصری که در اون قرار دادید انتخاب بشن.

پرده45

پرده68

پرده486

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها