|

مانتوهایی که همیشه مد هستن / به عنوان یه خانوم به روز باید حداقل دوتاشو داشته باشی

در این مقاله در خصوص مانتوهایی که همیشه مد هستن صحبت کردیم و یه سری از اونا رو بهتون معرفی کردیم که واجبه هر خانومی تو کمدش داشته باشه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا همه به نوعی دوست دارن که شیک و پیک و آراسته در اجتماع حاضر بشن چرا که بالاخره ظاهر و استایل شما باعث میشه افراد یه سری پیش داوری ها راجبتون داشته باشن مثلا در صورتی که شما همیشه کفش های مد سال بپوشید مسلما در نظر افراد این طور به نظر میایید که یه فرد به روز هستید که مد رو مداوم دنبال میکنید و در این زمینه اطلاعات زیادی دارید و یا حتی در خصوص رنگ ها مثلا در صورتی که شما به سراغ آیتم هایی با رنگ آبی برید در نظر دیگران یه فرد متعهد، با پشتکار و قابل اعتماد به نظر خواهید اومد که خب در صورتی که کارمند باشید استفاده از این رنگ در مواجه با ارباب رجوع بسیار خوب خواهد بود.

پس شناختن ترندها و البته داشتن اطلاعات از یه سری چیزها مثل روانشناسی رنگ ها میتونه در خوش استایل به نظر اومدن شما در مقابل دیگران بسیار موثر باشه ولی در این بین شما باید در خصوص ویژگی های فیزیکی خودتون هم یه سری اطلاعات داشته باشید تا با توجه به اون ها به سراغ آیتم های درست برید مثلا در صورتی که شکم دارید سراغ شومیزهای مناسب برای خانوم هایی که شکم دارن برید تا با استفاده از اون ها بتونید شکم خودتون رو پنهون کنید بدون این که نیم کیلو هم وزن کم کنید بنابراین میشه گفت که یه استایل خوب ایرادات اندم شما رو هم اصلاح خواهد کرد. حالا در این مقاله در راستای شناختن ترندها و همیشه روی مد بودن میخواهیم مانتوهایی که همیشه مد هستن رو بهتون معرفی کنیم تا با داشتن اون ها در کمدتون تا قیامت خوشتیپ باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

مانتوهایی که همیشه مد هستن

مانتو و شومیز سفید همیشه دست شما رو میگیره

یکی از مانتو.هایی که همیشه مد بوده و مد خواهد موند مانتو و یا شومیز سفید هست چرا که با داشتن این مدل مانتو و شومیز دست شما برای این که لباس های دیگه رو با مانتوتون ست کنید باز خواهد بود و صد البته که میتونید استایل های متنوعی بزنید و از اونجایی هم که سفید یه رنگ خنثی هست رنگ های شادتری رو برای باقی استایلتون استفده کنید.

همچنین این رنگ به علت روشن بودن برای فصل بهار و تابستون مناسبه چرا که باعث میشه گرمای هوا رو کمتر حس کنید و صد البته یه استایل مناسب در این فصل ها برای خودتون بسازید. شما همچنین میتونید با داشتن یه مانتو نخی سفید و ترکیب کرن اون با رنگ هایی که در طیفش قرار دارن برای خودتون یه استایل مونوکروم بسازید.

مانتوهایی که همیشه مد هستن

مانتوهای کتی از اون آیتم هایی هستن که همه جا به کارتون میان چه رسمی چه اسپرت

این روزا دیگه خانوم های باسلیقه و شیک پوش حداقل یه دونه مانتوی کتی رو توی کمدشون دارن چرا که به این موضوع که این مانتو میتونه حسابی کاربردی باشه پی بردن و خوب میدونن که کی و کجاها میشه ازش استفاده کرد و یه خوبی هم که این مدل مانتوها دارن این هست که انواع متنوعی از رسمی بگیر تا مجلسی و اسپرت دارن که با این حساب میشه گفت که تقریبا برای هر موقعیتی میشه از انواع اون ها استفاده کرد و حسابی درخشید.

مثلا شما میتونید در صورتی که برای یه مهمونی و یا مراسم و یا حتی یه قرار رسمی از اون استفاده میکنید باهاش کفش های پاشنه بلند و صد البته شلوارهای پارچه ای بپوشید و در صورتی که انتخابتون برای یه دورهمی دوستانه در کافه و یا استایل خیابانی یه مانتو کتی اسپرت هست هم میتونید همراه اون کتونی و شلوار جین ست کنید و از خوشتیپی خودتون نهایت لذت رو ببرید.

مانتوهایی که همیشه مد هستن

مانتوهای جلوباز دست شما رو برای انتخاب باز میذارن

مانتوهای جلوباز از زمانی که وارد دنیای مد شدن طرفدارهای زیادی پیدا کردن و تا به امروز هم همچنان روی مد هستن و خب مانتوهای کتی هم یه جور مانتوی جلوباز بشمار میان ولی مانتوهای جلوباز تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ دارن مثلا شما میتونید یه مانتو جلوباز حریر و رو برای رفتن به مجالس عروسی استفاده کنید و انواع عروسکی و کوتاه اون رو برای استایل های خیابانی با کتونی و یا حتی کفش پاشنه بلند بپوشید و حسابی زیبا جلوه کنید البته که خیلی مهم هست که از زیر اون لباس مناسبی رو با استایلتون ست کنید.

مانتوهایی که همیشه مد هستن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی