|

بهترین گوشی سامسونگ تا 15 میلیون / با اینا دو ساعتم کار کنی دستت خسته نمیشه انقد سبکن

در این گوشی چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون رو معرفی کردیم که میتونید با توجه به ویژگی های اون ها یه انتخاب خوب داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما این روزا با گوشیامون حسابی سرگرم هستیم و خیلیامون با این وسیله ی الکترونیکی سر و کله میزنیم و وابستش هستیم که خب این تا حدودی هم حق داریم چون ما تو گوشیامون یه دنیا برای خودمون ساختیم که کسی از اون خبر نداره بجز خودمون و فقط و فقط ما  به کوچه پس کوچه های این دنیا دسترسی داریم و ازش باخبریم که خب این موضوع واقعا لذبخشه ولی از طرف دیگه یه درصد فکر کنید که این دنیا یه روزی کار نکنه و یا گشت و گذار توی اون با مشکل روبه رو باشه و اعصابمون رو خورد کنه که خب در این حالت دلمون میخواد گوشیمون رو با هر قمیتی چه بهترین گوشی تا 5 میلیون باشه یا 50 میلیون رو بکوبیم به دیوار و خودمون رو از شرش راحت کنیم!

اما شما میتونید از این موضوع جلوگیری کنید که خب برای این منظور باید در هنگام خرید تمام دقت و حواس خودتون رو به کار بگیرید تا بتونید با هر بودجه ای که دارید یه گوشی با کیفیت و عالی تهیه کنید در بازار امروز هم که اگر برید به سراغ گوشی دو تا برند بزرگ سامسونگ و شیائومی رو در مقابل خودتون خواهید دید که این روزا بهترین گوشی تا 3 میلیون رو هم توی تولیدات خودشون دارن که این نشون میده از هیچ کاربری با هر بودجه ای نمیگذرن و میخوان فروششون رو بالا ببرن و در این بین هم کاربراشون هم باهم کل کل دارن سره این که محصولات کدوم کمپانی بهتره که حالا در این مقاله برای شمایی که طرفدار سامسونگ هستید میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا خرید بهتری داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی سامسونگ تا 15 میلیون

گلکسی A53 5G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون

برسیم به اولین محصولی که میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی A53 5G که از وزن بسیار سبکی برخورداره و تنها 189 گرمه و بسیار خوش دسته. در خصوص متریال استفاده شده در اون باید بگیم که کاملا از پلاستیک ساخته شده و تنها پنل جلویی اون شیشه ایه. سامسونگ برای این نمایشگر خودش از نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در اون هر ثانیه 120 هرتزه و با گوشی های پرچمدار برابری میکنه و شما میتونید رزولوشن خوبی رو از اون شاهد باشه و محتواهای مختلف رو با کیفیت خوب در اون تماشا کنید.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی اگزینوس 1280 استفاده شده که قدرت و عملکرد خوبی داره و میتونه برنامه ها و بازی های سنگین رو بدون هنگی و لگ به اجرا دربیاره. باتری این محصول از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و دوام و طول عمری خوبی داره. کمپانی کره ی ای برای دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 64 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی از یه سنسور 32 مگاپیکسلی بهره گرفته که روی هم رفته عملکرد خوبی دارن.

بهترین گوشی سامسونگ تا 15 میلیون

گلکسی M52 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون

برسیم به دومین محصول از لیست بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون یعنی گلکسی M52 که در خصوص طراحی اون میشه گفت که سامسونگ زیاد کار خاصی انجام نداده و شبیه گوشی های قبلیش هست و خلاقیت خاص و شگفت انگیزی در اون دیده نمیشه ولی این محصول در پنل پشتی خودش یه بافت خطی داره و یه سری خطوط عمودی روی اون تعبیه شده که علاوه بر زیبایی ظاهری باعث میشه که گوشی تو دست لیز نخوره. کمپانی کره ای برای این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.7 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در اون 120 هرتزه و شما میتونید شاهد رزولوشن خوبی رو در اون باشید و محتواهای مختلف رو بدون تاخیر تماشا کنید.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی  اسنپدراگون 778G استفاده شده که عملکرد خوبی داره. باتری این محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت برخورداره و دوام خوبی از خودش نشون میده. دوربین اصلی این محصول سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی داره.

بهترین گوشی سامسونگ تا 15 میلیون

گلکسی A25 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون

برسیم به محصول آخری که توی این مقاله میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی A25 که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولده و شما میتونیدت جزئیات و رنگ ها رو با رزولوشن بالا توی اون مشاهده کنید همچنین با توجه به این که توان نوسازی تصویر در هر ثانیه 120 هرتزه شما هیچ گونه تاخیری هم در اون مشاهده نخواهید کرد. در زمینه ی پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی Exynose 1280 استفاده شده که میتونه در این محدوده ی قیمت انتظارات شما رو برآوورده کنه.

باتری این محصول هم دارای 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست و میتونه شارژدهی خوبی داشته باشه. کمپانی سازنده برای این محصول از یه سنسور 50 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی از یه سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده کرده.

بهترین گوشی سامسونگ تا 15 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی