|

اصول ست کردن شومیز سفید / بهت میگم چجوری با شومیز سفید استایل عالی بسازی

در این مقاله به توضیح اصول ست کردن شومیز سفید در موقعیت های مختلف می پردازیم. اینکه توی مهمونی رسمی، مهمونی دوستانه و در سفر چجوری ستش کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا مد و فشن، موضوع مورد علاقه خیلی از آدماست. مطالب زیادی هم در دسترس همه قرار داره تا با اصول ست کردن و استایل های مختلف آشنا بشن. با نزدیک شدن به عید نوروز و گرم شدن بازار مهمونی رفتن، مبحث لباس و پوشاک بیشتر از همیشه مورد توجه همه مخصوصا خانم ها قرار گرفته. اینکه چه مدل مانتوهایی شیک و به روز در بازار وجود داره؟ چه رنگ لاک ناخن ترند شده؟ موها رو چه رنگی کنیم تا شیک و جذاب باشیم؟ و... توی این مقاله می خوایم در مورد یه آیتم خیلی مهم که هر خانم باید توی کمدش داشته باشه صحبت کنیم؛ شومیز سفید! در ادامه یاد می گیریم چجوری شومیز سفید رو ست کنیم که زیباترین باشیم. تا پایان همراه ما باشید.

shomiz-sefid4

یکی دو تا شومیز سفید واسه هر خانمی لازمه

شومیز سفید یکی از آیتم های پر کاربرد واسه خانم هاست که زیبایی و سادگی خاصی داره و با لباس های مختلفی هم راحت ست میشه. رنگ سفید شکوه و جذابیت فوق العاده ای داره و تقریبا به هر رنگ پوستی میاد. پس بهتره حداقل یکی دو تا شومیز سفید و ساده داخل کمدتون داشته باشید تا واسه جاهایی که می خواید خیلی خاص و جذاب باشید، بپوشید! در ادامه بهتون میگم شومیز سفید رو چجوری ست کنید که زیباترین باشید.

shomiz-sefid6

ست کردن شومیز سفید در مهمونی رسمی

اگه به یه مهمونی رسمی دعوت شدید و دلتون میخواد شومیز سفید بپوشید و در عین حال جذاب هم به نظر برسید بهتره ترکیب کلاسیک و زیبای سفید و مشکی رو انتخاب کنید. شاید این ترکیب رنگی به نظر خیلی ساده بیاد ولی اگر آیتم ها رو هوشمندانه انتخاب کنید، بانوی اول مهمونی خواهید بود.

شومیز سفید، یک دامن یا شلوار مشکی خوش دوخت همراه با کیف و کفش مشکی ورنی، استایل خاص شما رو می سازه.

shomiz-sefid13

ست کردن شومیز سفید در دورهمی دوستانه

وقتی صبحت از مهمونی با دوستان و آشنایان صمیمی به میون میاد، همه چیز خیلی فرق میکنه. میتونی شومیز سفیدت رو همراه با آیتم های رنگی و جذاب دیگه ترکیب کنی و یه استایل خاص و شاد برای خودت بسازی!

شومیز سفید همراه با انواع شلوارهای جین، کتان و لینن رنگی و همینطور دامن های اسپورت در رنگ های متنوع می تونه استایل شاد و صمیمانه ای برای جمع های دوستانه باشه.

shomiz-sefid1

در سفر، شومیز سفید رو اینجوری ست کنید

اگر به سفر چند روزه ای به مقصد یکی از شهرهای ساحلی رفتید و دلتون استایلی راحت و چشمگیر میخواد، پیشنهاد ما به شما انتخاب پیراهن و شومیز سفیده!

یه پیراهن سبک و ترجیحا رنگی رنگی رو همراه با شومیز سفیدت بپوشید و این استایل جذاب رو با یه صندل اسپورت و کلاه حصیری دوره دار تکمیل کنید.

shomiz-sefid7

در این مقاله چند پیشنهاد جذاب برای ست کردن شومیز سفید در موقعیت های مختلف بهتون ارائه شد که امیدوارم به کارتون بیاد. اگه به مطالب مد و فشن علاقمند هستید، خوندن صفحه دانش آراستگی سایت رو از دست ندید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی