|

بهترین گوشی شیائومی تا 15 میلیون / دوربین حرفه ای میخوای در حد آیفون بیا که اینا دارن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با شناختن اون ها خرید بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا اینترنت کار خیلی ها رو راحت کردن خصوصا در زمینه ی خرید کردن چون دیگه شما لازم نیست که برای دیدن مدل های جدید و اطلاع از قیمت ها تا بازار برید و خودتون رو توی زحمت بندازید چون نهایت کاری که برای این منظور باید انجام بدید یه سرچ هست مثلا میتونید برای دیدن جدیدترین گوشی ها از هر برند و با هر قیمتی رو توی اینترنت ببینید و مشخصات اون رو بررسی کنید و بعد حالا یا اینترنتی خرید کنید و یا برای تهیه اش برید بازار که خب در این بین اسم برندهای شیائومی و سامسونگ حسابی به گوشتون خواهد خورد چون این دو کمپانی این روزا بهترین گوشی تا 3 میلیون رو هم تولید میکنن تا گوشی 60 میلیونی و از این نظر نیازهای خیلی از کاربران رو پوشش میدن و هر کسی با هر بودجه ای میتونه به سراغ خرید گوشی مدنظرش بره.

ولی خب در این بین شاید شما با خودتون بگید که تنها گوشی های گرون قیمت هستن که ارزش خرید بالایی دارن در حالی که این روزا میان رده ها مثل بهترین گوشی تا 12 میلیون میتونن آپشن های خوبی داشته باشن و رضایت خریداران رو جلب و توجه ها رو به خودشون معطوف کنن که خب در صورتی که مایل به اطلاع پیدا کردن از اون ها هستید میتونید در مقالات قبلیمون راجبشون مطالعه کنید چون این سری از مقالات ما به کلی به گوشی اختصاص داره وطی اون ها سعی میکینم که انتخاب و خرید رو برای شما راحت تر کنیم و برای همین منظور هم در این مطلب در خصوص بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون میخواهیم باهاتون صحبت کنیم و چند نمونه از اون ها رو معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی تا 15 میلیون

شیائومی 12X از بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

برسیم به اولین محصولی که در این لیست میخواهیم به شما معرفی کنیم یعنی شیائومی 12X که از طراحی زیبا و جمع و جوری برخورداره و وزن سبک اون باعث شده که بین کاربرها طرفدارای خودش رو پیدا کنه. کمپانی برای این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.28 اینچ استفاده کرده که رزولوشن خوبی داره و شنا میتونید محتواها رو با نور مناسب و کیفیت بالا در اون مشاهده کنید. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این محصول 120 هرتز هست که با این عدد تاخیر در این نمایشگر یه اتفاق نادر خواهد بود. 

در زمینه ی باتری برای این گوشی از تراشه ی اسنپدراگون 870 استفاده شده که پایداری و عملکرد خوبی داره. باتری این گوشی از فست شارژ پشتیبانی میکنه و طول عمر و دووم بالایی داره. در دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 50 مگاپیکسلی و در دوربین سلفی هم از یه سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده شده که روی هم رفته کیفیتشون خوبه.

بهترین گوشی شیائومی تا 15 میلیون

پوکو F5 از بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

محصول دومی که در بین بهترین های شیائومی تا 15 میلیون توسنته به خوبی بدرخشه پوکو F5 هست که از اون جایی که از مواد درجه یک ساخته شده وزن سبکی داره و بسیار خوش دسته. نمایشگر این گوشی 6.67 اینچ اندازه داره و از نوع امولده، توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون 120 هرتزه و حداکثر روشنایی هم 1000 نیت هست که کار کردن با اون رو در محیط باز و زیر نور خورشید راحت میکنه. در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی اسنپدراگون 7+ نسل 2 استفاده شده که عملکردش واقعا فوق العاده هست.

باتری این محصول از 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت برخورداره و ضمن این که طول عمر بسیار بالایی داره از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه و میتونه در زمان کمی فول شارژ بشه. دوربین اصلی این محصول سنسور 64 مگاپیکسلی داره و برای تصویربرداری و فیلمبرداری حرفه ای بسیار مناسبه همچنین دوربین سلفی هم سنسور 16 مگاپیکسلی داره. 

بهترین گوشی شیائومی تا 15 میلیون

شیائومی 12 لایت از بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

برسیم به آخرین محصولی که در این لیست میخواهیم جزء بهترین ها به شما معرفیش کنیم یعنی شیائومی 12 لایت که حاشیه های نازک و طراحی ساده و سبکی که داره اون رو بسیار خوش دست کرده. کمپانی چینی برای این محصول خودش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.55 اینچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در اون هر ثانیه 120 هرتزه و حداکثر روشناییش هم 950 نیت هست. تماشای محتوا در این نمایشگر با توجه به پشتیبانی رنگ های زیاد، میتونه برای شما لذتبخش باشه. 

پردازنده ی این محصول یه تراشه ی  اسنپدراگون 778 هست که تو این بازه ی قیمت کیفیت خوبی داره. دوربین اصلی این محصول یه سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم یه سنسور 32 مگاپیکسلی داره و در کل عملکردشون توی همه ی حالت ها ثابت و خوبه و شما میتونید با استفاده از اون ها لحظات خوبی رو ثبت و ضبط کنید.

بهترین گوشی شیائومی تا 15 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی