|

معرفی بهترین دمنوش های لاغری / سه سوته از شر چربی های شکم و پهلو خلاص شو!

برخی از گیاهان دارویی سوخت و ساز بدن رو بالا می برن و خاصیت چربی سوزی دارن و برای لاغری مفیدن در این مقاله چند دمنوش لاغری بهتون معرفی میشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- گیاهان دارویی خواص عالی و بی نظیری برای سلامتی بدن دارن که از گذشته های دور مورد توجه نیاکان ما بوده و همیشه به صورت خونگی هم مصرف میشده. دمنوش هایی که از این گیاهان درست میشه مزایای بسیاری داره که کمابیش با اونها آشنا هستیم. دمنوش های با خاصیت آرامبخشی، دمنوش های رفع بیخوابی، دمنوش های رفع درد و... جالبه بدونین برخی از این گیاهان دارویی در کنار خواص زیادی که دارن، سوخت و ساز بدن رو بالا می برن و خاصیت چربی سوزی دارن و در نتیجه برای لاغر شدن مفید هستن در این مقاله چند دمنوش لاغری رو بهتون معرفی می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

Fat-burning-drinks1

دمنوش زنجبیل

زنجبیل به خاطر طبع گرم، سردی و ضعف معده رو برطرف میکنه و حالت گرسنگی کاذب رو از بین میبره. ضمن اینکه خاصیت چربی سوزی و افزایش دهندگی متابولیسم بدن این گیاه شگفت انگیز باعث میشه تا از بین برنده چربی پهلو و شکم باشه.

برای تهیه دمنوش زنجبیل می تونید چند تکه کوچیک از زنجبیل رو به آب جوش اضافه کنید، روی لیوان رو درپوش قرار بدید و بعد از15 دقیقه میل کنید. استفاده از زنجبیل داخل چای هم می تونه برای بدن خاصیت لاغر کنندگی داشته باشه.

Fat-burning-drinks4

دمنوش نعنا فلفلی

گیاه نعنا فلفلی با طبع گرم و عطر بی نظیر، یکی از بهترین گیاهان برای کاهش وزن و لاغری شکم و پهلو محسوب میشه. تعدادی برگ تازه یا خشک نعنا فلفلی رو داخل قوری بندازید و مقداری آب جوش روی اون بریزید. حدود 10 دقیقه صبر کنید تا رنگ دمنوش تغییر کند و دم بکشد.

نعنا فلفلی هیچ عارضه ای نداره و علاوه بر کمک به کاهش وزن، به بهبود خواب، دردهای قاعدگی و عوارض ناشی از حساسیت کمک میکنه.

Fat-burning-drinks5

دمنوش چای سبز

یکی دیگه از معروفترین دمنوش های لاغری، چای سبز هست که خاصیت چربی سوزی بالایی داره و به لاغر شدن شما کمک میکنه. برای تهیه دمنوش چای سبز، حدود 3 قاشق مربا خوری چای سبز رو داخل یک قوری بریزید و اون رو با 3 لیوان آب جوش پر کنید و به مدت 10 تا 15 دقیقه دم کنید.

Fat-burning-drinks8

دمنوش لیمو و دارچین

لیمو سرشار از ویتامین C و آنتی‌اکسیدان است که اینها باعث افزایش ایمنی، کاهش اشتها و از بین رفتن چربی شکم میشن. دارچین هم حاوی یک ترکیب معدنی به ‌نام کروم هست که به کنترل اشتها کمک میکنه. این ادویه‌ گرم و خوشبو مقدار زیادی فیبر، ویتامین و مواد معدنی ضروری داره که همگی به کاهش وزن کمک میکنن.

دمنوشی از ترکیب لیمو و دارچین یکی از موثرترین نوشیدنی‌ ها برای کاهش وزن به حساب میاد که هیچ عارضه ای هم به دنبال نداره.

Fat-burning-drinks6

تکه‌ ای چوب دارچین رو داخل آب قوری بریزید و اون رو روی حرارت قرار بدید. چند دقیقه صبر کنید تا آب جوش بیاد و بعد حرارت رو کم کنید. ده دقیقه دمنوش رو از روی حرارت بردارید، چوب دارچین رو از داخل قوری دربیارید. دمنوش رو در فنجان بریزید و با آب لیموی تازه سرو کنید.

دمنوش هل

هل دونه ای خوش عطر و مفیده که فیبر بسیار زیادی داره در نتیجه باعث احساس سیری در شما میشه و سوخت و ساز بدن رو افزایش میده. همچنین ملاتونین یکی از عناصر مهم در این دمنوشه که برای لاغری شکم و پهلو عالیه و منجر به چربی سوزی طبیعی خواهد شد.

Fat-burning-drinks7

برای تهیه دمنوش هل، یک قاشق چایخوری پودر هل رو در یک فنجان آب جوش حل کرده و بعد از 5 دقیقه میل کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها