|

نظافت توالت فرنگی / با این ترفندا تمیزی فضا اونقدریه که زرق و برق میفته همه چی

اگر دلتون میخواد وقتی وارد سرویس بهداشتی یا حموم میشید با یه توالت فرنگی شیک و تمیز روبرو بشید، پس حتما این روش ها رو تست کنید که عالین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اینکه شما یه خونه لاکچری و تموم عیار داشته باشید که یه عالمه وسیله گرون و زرق و برق دار داره اصلا کار شاقی ینست! البته ابتدا این رو هم بگیم که این شرایط در حالتی شاق نیست که شما فقط دست تو جیبتون کنید و اونهارو خریداری نمایید و ندونید چطور میشه یه خونه رو دکوراسیون کرد و اصول دیزین رو رعایت نکنید. و یا اینکه همه اینها رو بدونید و بلد باشید، اما هیچ توجهی به نظافت و تمیزی خونتون نداشته باشید که خب در نتیجه هرچی خریدین و نخریدین بدرد نمیخوره چرا که خونه کثیفه و وسایل هم از رنگ و رخ میفتن.

خیلی از خونه و خونواده هستن که خانوم خونه سلیقه به خرج داده و با همون لوازم ساده و مینیمالی که داشته اما چیدمانی ایده آل و به شدت خوشگل ارائه داده، همراه با نظافتی که زیبایی فضا رو دوچندان نموده. همه ما خونمون رو خیلی دوست داریم. خونه اون قسمتی از زندگیه ما محسوب میشه که ما هر کجای دنیا باشیم در نهایت برمیگردیم به آغوش گرم چهار دیواریمون. این چهار دیواری نیاز به توجه و تمیزی داره. چه کلیات و چه جزییات.

تمیز کردن توالت فرنگی

مثلا تو خیلی از خونه ها میریم می بینیم وای چه خوشگل، خانوم خانوما کل خونه رو برق انداخته و مرتب بودن و زیبایی عناصر چشم رو میگیره و اتفاقا انرژی خوبی هم به مهمونی که وارد شده میرسه، اما خدانکنه مهمون جان بخواد از سرویس بهداشتی استفاده کنه! اونجاست که اگه خانوم خاونه به جزییات دقت نکرده باشه هر آنچه که زحمت کشیده و کرده، نادیده گرفته میشه! چرا چون دستشویی کثیفه! 

یک لحظه تصور کنید این صحنه رو! میرید یه خونه خوشگل اما وقتی وارد سرویس بهداشتیش میشید با بوی نامطبوع و ظاهر کثیف حالتون بد میشه! 

این روزام که دیگه تو همه خونه ها توالت فرنگی وجود داره و از بزرگ تا کوچیک ازش استفاده می کنند. توالت فرنگی خیلی زود کثیف و آلوده میشه که خب خیلی از خانومها از تمیز کردنش عاجز هستند. اما خبر خوب اینجاست که نگران نباشید عزیز جان! چرا که قراره با چند روش آسون واسه تمیز کردن این قسمت از دستشویی یا حموم آشنا بشید و راحت با مواد طبیعی تمیزشون کنید.

تمیز کردن توالت فرنگی

استفاده از سرکه و جوش شیرین جهت تمیز کردن توالت فرنگی

این دو ماده هر دو از بهترین تمیز کننده هایی هستند که میتونن برای نظافت توالت فرنگی نیز خودشون رو ثابت کنن و کل توالت فرنگی رو پاکیزه تحویل بدن. کافیه تا هر دوشون رو داخل اسپری بریزید و اون رو بر روی سطح توالت بزنید. بعد با برس مخصوص تمیز کردن سرویس تمیزش کنید و در نهایت نیز آبکشی نمایید.

تمیز کردن توالت فرنگی

نوشابه میتونه توالت فرنگی رو پاکیزه کنه

نوشابه مشکی خیلی به تمیز کردن مشهوره! در اینجا نیز اینچنین است و شما میتونید با استفاده از نوشابه که خاصیت اسیدی داره و مایع هم هست، توالت فرنگی رو تمیز کنید و خیالتون راحت باشه که با آب راحت آبکشی میشه. واسه گرفتن یه نتیجه بهتر هم میتونید اون رو با جوش شیرین قاطی کنید و روی کل سطح ریخته و سپس با اسکاجی که لازم ندارید بکشید و در آخر هم آبکشی کنید.

تمیز کردن توالت فرنگی

از روغن درخشت چای واسه تمیز کردن توالت فرنگی غافل نشید

روغن درخت چای رو میتوید خیلی راحت از عطاری ها تهیه کنید و با کمک ازش همراه با سرکه سفید و جوش شیرین و نصف قاشق غذاخوری روغن درخت چای یه محلول تمیز کننده فوق الاده بسازید و توالت فرنگی رو تمیز کیند. این کار در واقع هم به پاکیزگیه فضا خیلی کمک میکنه و هم اینکه باعث میشه داخل توالت فرنگی بوی نامطبوع هم از بین بره. در این روش نیز باید محلول رو بر روی توالت فرنگی بریزید و بعد با برس کشیده و با آب هم آبکشی کنید. 

تمیز کردن توالت فرنگی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی