|

شیک ترین و جدیدترین فرش های 1403 / امسال چه رنگای اعیونی دارن فرشا سر تا پا زرق و برق

در این مقاله چندتا از جدیدترین فرش های سال رو بهتون نشون دادیم که میتونید با توجه به اون ها یه خرید شیک تر داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما تا چه حد و اندازه به قدرت دکور ایمان دارید یعنی به نظرتون یه دکور خوب چقدر میتونه توی زیباتر جلوه دادن محیط موثر باشه؟ در جواب به این سوال فکر کنید که یه عالمه وسیله ی آنتیک و گرون دارید که میخواهید ازشون توی فضای پذیرایی خونه استفاده کنید در صورتی که اون ها رو به شیوه ی درست و زیبا در کنار هم نچینید به نظرتون چه اتفاقی میفته؟ مسلما بجز این که خونه رو شبیه عتیقه فروشی کرده باشید چیز دیگه ای نصیبتون نخواهد شد بنابراین مهم هست که شما در تلاش برای این باشید که دکورتون رو زیبا جلوه بدید که برای این منظور باید از کوچک ترین تا بزرگترین آیتم رو در اون با دقت فراوان انتخاب کنید مثلا از فرش جلو سینک ظرفشویی بگیر تا پرده های سالن پذیرایی و... .

گفتیم فرش، آخ آخ که انتخاب این آیتم میتونه روی دکورتون تاثیر صد در صدی داشته باشه چرا که بالاخره یه وسیله ی بزرگ در منزل بشمار میاد که حسابی توی چشم هست و از این رو باید اون رو خوب دکور کنید تا زیبایی منزلتون رو بی نهایت افزایش بدید و باعث خاص تر دیده شدن اون بشید که در این بین تحقیق بسیار مهمه مثلا در صورتی که براتون سوال هست که فرش آشپزخانه چی بخرم خیلی راحت با دوتا سرچ برید به سراغ دونستن این که این روزا چه مدل از فرش ها برای این فضا مد شده و بیشتر طرفدار داره تا بتونید یه انتخاب به روز و شیک داشته باشید حالا در این مقاله هم در همین راستا که شما یه انتخاب مد روز داشته باشید میخواهیم نمونه ای از جدیدترین فرش های سال رو بهتون نشون بدیم و در خصوص خرید این وسیله یه سری اطلاعات رو بهتون بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

جدیدترین فرش های سال

بین جدید ترین فرش های سال به دنبال اونی باشید که قابلیت شست و شوی خوبی داره

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید فرش باید به اون توجه بشه قابلیت شست و شوی اون هست بدون این که توی بافت فرش مشکلی ایجاد بشه چرا که خیلی از فرش ها هستن که موقعی که مواد شوینده ی شیمیایی و یا حتی شوینده های طبیعی مثل سرکه سفید بهشون برخورد میکنه رنگ پس میدن یا دچار تغییر رنگ و پخش شدن رنگ میشن که خب برای این که برای فرش شما یه همچین مشکلی پیش نیاد باید از این که فرش در مقابل شست و شو مقاوم هست و جنس خوبی داره اطمینان کامل حاصل کنید و البته که پروسه ی شست و شوی اون هم بسیار مهمه بنابراین باید اون رو به قالیشویی های معتبر و حرفه ای برای شستن بسپارید.

جدیدترین فرش های سال

جدیدترین فرش های سال

در جدیدترین فرش های سال دنبال اونی باشید که پرز نمیده

موقع تولید فرش یه سری مشکلات مثل تنظیم نبودن بخش های مختلف دستگاه بافندگی، عدم استفاده ی کافی از روغن و آب در الیاف، گره های نامناسب و یا عدم استفاده از آهار باعث میشن که فرش دچار پرزدهی بشه که خب برای شما به عنوان کسی که میخواهید از این فرش استفاده کنید این موضوع اصلا خوشایند نخواهد بود چرا که بعضی ها حتی در مقابل این پرزها دچار آلرژی میشن در صورتی که خیلی حساس باشن پس فرش خوب به هیچ عنوان نباید پرز بده و تا سال های سال هم این موضوع در اون باید صادق باشه. در نتیجه شما باید چیکار کنید تا یه فرش بدون پرزدهی داشته باشید؟

شما باید به سراغ انتخاب فرش های هیت ست برید که نخ ها و یا الیاف اون ها موقع تولید تثبیت حرارتی شدن و پرزدهی در اون ها ممکن نیست همچنین این کار طول عمر فرش شما رو هم افزایش خواهد داد.

جدیدترین فرش های سال

جدیدترین فرش های سال

موقع خرید جدیدترین فرش های سال به رنگ اون ها توجه کنید

توی سال های اخیر رنگ هایی خنثی مثل بژ بسیار باب بوده و طرفدار داشتن ولی خب این روزا دیگه عمر این مد گذشته و رنگی که این روزا برای فرش حسابی طرفدار داره خاکستری هست که با توجه به مدرن شدن دکورها هم بسیار پر استفاده هست ولی شما نباید برای یه دکوری که هیچ ربطی به این رنگ نداره به سراغ یه فرش خاکستری برید اون هم تنها به علت این که مد هست شما با توجه به سبک دکور و رنگ های استفاده شده در اون رنگ فرشتون رو انتخاب کنید.

همچنین باید در نظر بگیرید که آیا توی فضایی که میخواهید از فرش در اون استفاده کنید تردد زیاده یا کم که در صورت تردد زیاد باید فرش های تیره رنگ انتخاب کنید که کثیفی رو کم تر نشون میدن و در صورتی که تردد کم بود و فضا هم کوچک میتونید به سراغ فرش های رنگ روشن برید که فضا رو هم بزرگ نشون میدن.

جدیدترین فرش های سال

جدیدترین فرش های سال

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی