|

زیباترین فرش برای ورودی خانه / فک نکنی قشنگی ورودی کشکه این مدلا رو ببینی پشیمون میشی

در این مقاله نمونه هایی از فرش برای ورودی خانه رو بهتون نشون دادیم تا با توجه به اون ها بتونید خرید بهتر و جذاب تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شما برای این که یه دکور خوب داشته باشید چه کارهای انجام میدید؟ مثلا درباره ی مد های دکوراسیون و اصول و قواعد اون مطالعه میکنید یا تنها با اتکا به سلیقه ی شخصی خودتون تلاش میکنید که خونه رو بچینید که خب شاید خوب هم از آب دربیاد ولی یه سری از اصول توش رعایت نشده باشه، که خب در این حالت شما دکور خوب رو خواهید داشت ولی قاعده و قانون رو خیر پس توصیه ی ما به شما این هست که برای داشتن یه دکور بهتر اصولی پیش برید و مثلا برای چیدمان فرش اصول کاربردی برای ست کردن فرش با مبلمان رو بدونید چون این دو وسیله از آیتم های بسیار بزرگ در منزل هستن که بسیار به به چشم میان.

خصوصا فرش شما حتی از مبل هم مهم تره چون یه فضای بزرگی از کف رو به خودش اختصاص داده و شما با ورود به هر مکانی که فرش داره ناخودآگاه نگاهتون به کف خواهد افتاد و بعد بقیه ی وسایل رو آنالیز میکنید و ست بودن یا نبودن اون ها رو چک میکنید. در اصل انتخاب و چیدمان درست فرش به قدری مهم هست که شاید باورتون نشه شما حتی میتونید با یادگیری نحوه ی چیدمان فرش برای بزرگ تر نشون دادن خونه، منزلتون رو دلباز تر و بزرگ تر از اون چیزی که هست به نظر بیارید اون هم تنها و تنها با خطای دیدی که ایجاد کردید. حالا ما هم در این مقاله برای انتخاب هر چه بهتر شما میخواهیم نمونه هایی از فرش برای ورودی خانه رو که مد شدن رو بهتون نشون بدیم و یه سری نکات رو در خصوص اون بگیم، پس با ما همراه باشید.

فرش برای وردی خانه

موقع خرید فرش برای وردوی خانه به پرز اون توجه کنید

این نکته رو در نظر بگیرید که بیشتر موارد جلوی در ورودی جا کفشی و کمد گذاشته میشه و این موضوع مهم هست که مطمئن بشید پرز فرشی که برای این فضا انتخاب کردید خیلی بلند نباشه چون در این صورت هر بار که بخواهید در رو باز و بسته کنید به فرش گیر میکند و حتی در صورتی که بخواهید در جا کفشی و یا کمد لباسی که توی وروردی هست رو باز کنید باید فرش رو کنار بزنید که مسلما این کار ازتون وقت و انرژی میگیره و حسابی میره روی مختون پس با این حساب انتخاب کردن فرش با پرز کوتاه برای این فضا بسیار بهتره چرا که علاوه بر این که باهاش این مشکلات رو نخواهید داشت تمیز کردن و جارو کشیدن اون هم بسیار براتون راحت تر خواهد بود.

چون ورودری خونه طوری هست که امکان آلودگی در اون زیاده و زود به زود کثیف میشه و در صورتی فرش پرز بلند باشه آشغال ها لا به لای پرز های اون گیر میکنن و جارو کردنشون سخت میشه در حالی فرش پرز کوتاه این دردسر رو نداره.

فرش برای وردی خانه

فرش برای وردی خانه

موقع خرید فرش برای ورودی خانه به جنس اون توجه کنید

فرشی که شما برای ورودی خونتون انتخاب میکنید باید حسابی با کیفیت و با دوام باشه و به راحتی هم تمیز بشه و قابلیت شست و شوی خوبی هم داشته باشه که در این بین فرش هایی که الیاف طبیعی هستن و به دوام داشتن مشهورن و همچنین فرش های قابل شست و شو با لباسشویی میتونن بهترین انتخاب ها برای فضای ورودی باشن. دیگر گزینه ها هم که یه مقدار دوام کمتری دارن میتونن فرش های پنبه دوزی و ابریشم باشن که بهتره رنگ تیره داشته باشن چون در کل انتخاب رنگ روشن برای فضای ورودی زیاد عاقلانه نیست چون در این فضا امکان آلودگی زیاده و در صورتی که فرش شما رنگش روشن باشه زودتر کثیف میشه و این کثیفی ها روی اون زیادی از حد به چشم میان و منظره ی بدی ایجاد میکنن.

فرش برای وردی خانه

فرش برای وردی خانه

موقع خرید فرش برای وردوی خانه سبک دکوراسیونتون رو هم در نظر بگیرید

ما ایرانی ها توی خونه هامون انواع فرش ها رو داریم از فرش جلو سینک ظرفشویی تا فرش راهرو و... که خب موضوعی که وجود داره این هست که بین این فرش ها با محیط و فضایی که اون ها رو پهن کردیم باید یه هارمونی وجود داشته باشه و باهم هماهنگ باشن مثلا شما نمیتونید پذیرای خونه رو مدرن دکور کنید و حتی براش فرش مدرن بخرید بعد به راهروی اتاق ها که میرسه برای اون قسمت دکوراسیون کلاسیک و سنتی پیاده کنید و به سراغ فرش های کلاسیک هم برید حالا این موضوع راجبه فرش ورودی هم صدق میکنه و شما باید اون رو با توجه به سبک کلی دکورتون انتخاب کنید و همچنین ست بودنش رو با جا کفشی و یا هر آیتم موجود در ورودی رو در نظر بگیرید.

فرش برای وردی خانه

فرش برای وردی خانه

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی