|

یهترین مدل های آبچکان چوبی / دیگه اون سبک کابینتی ها خز شدن اینا فضا رو لاکچری میکنن

آبچکان چوبی مدلیه که میتونه ظاهر آشزخونه شما رو حسابی مدرن و جذاب کنه، به ظر اینکه از جنسی مناسب و سایزی درست انتخاب بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو آشپزخونه وسیله های زیادی وجود داره. ریز و درشت، کاربردی و بی کاربرد، همه و همه وجود دارن تا بتونن زندگی رو واسه ما بچرخونن. مثلا یکی از این وسیله ها که اتفاقا وجودش اهمیت زیادی هم داره، آبچکان هستش. آبچکان ها انواع مختلفی دارند که وظیفشون خشک کردن ظرف ها هستش. چرا که بی شک ظروف بعد از شسته شدن نباید مستقیم داخل کابینت قرار بگیرند و باید جایگاهی داشته باشن تا به خوبی خشک شده و بعد داخل کابینت چیده بشن.

خب تو کابینت های قدیمی معمولا آبچکان داخل کابینتی وجود داشت اما این روزها استفاده از آبچکان های رومیزی ترند شده که گفتیم تنوع بالایی هم دارند و البته جنس های متفاوت. آبچکان های کابینتی خب باگ هایی داشت مثل بالا بودن و اینکه به سختی مورد استفاده قرار میگرفت و موجب نارضایتی بانوان قرار میگرفت، به همین دلیل آبچکان های رومیزی مورد توجه قرار گرفتند. 

آبچکان چوبی

خوبی و بدی آبچکان رومیزی

استفاده از آبچکان های رومیزی این خوبی رو دارند که دیگه به هر قد و قامتی میان و از طرفی هم در صورت نیاز میتونن به فضایی دیگر منتقل و استفاده بشن. ما خب باید این رو هم در نظر داشته باشین که همین قدر که خوبی داره و میتونه در دسترس باشه، به همین میزان هم چون جای زیادی رو اشغال میکنن، این موضوع ایراد به حساب میاد!

آبچکان چوبی

با آبچکان چوبی بیشتر آشنا بشیم؛ چقدر جذابن 

گفتیم که آبچکان ها در انواع جنس ها و مدل ها هستند که خب در این جا قراره با یه عالمه سبک آبچکان چوبی آشنا بشیم. آبچکان رومیزی چوبی یک وسیله کارآمد و خیلی خوشگله که تو آشپزخونه ها استفاده میشه. این آبچکان ها از چوب ساخته شدن و به دلیل ظاهر طبیعی و گرم و زیبایی که دارن، به شکل ویژه و خاص در دکوراسیون‌ های سنتی و روستایی مناسب هستند. آبچکان رومیزی چوبی خیلی ساده میتونه بر روی سینی سینک قرار بگیره در زمان شستن ظرف ها، به عنوان محلی برای چکه کردن آب از ظروف استفاده میشه

آبچکان چوبی

یکی از مهمترین خصوصیات آبچکان رومیزی چوبی، لبه‌ های اونه که به شکلی مناسب طراحی و ساخته شدن تا آبچکان بتونه راحت بر روی سینک قرار بگیره. به علاوه اینکه آبچکان رومیزی چوبی پایه های نگهدارنده داره که به کمک پیچ‌ ها به کابینت متصل میشن و از جاش جم نمیخوره. این پایه‌ ها باعث میشه که آبچکان به طور ثابت و پایدار سر جای خودش باقی بمونه و در هنگام استفاده، به طور مطمئنی زیر ظروف قرار بگیره.

آبچکان چوبی

آبچکان چوبی میتونه یه خوشگلاسیون بولد تو آشپزخونه باشه

علاوه بر موارد گفته شده، آبچکان های چوبی اینجورین که هم قابلیت استفاده دارن و هم اینکه میتونن به عنوان یه عنصر برای خوشگلاسیون فضای اشپزخونه کارساز باشند و یه جورایی یه وسیله دکوراتیو به شمار بیان. آبچکان های چوبی با تنوع بالایی که دارن میتونن جوابگوی همه جوره سلیقه ای باشن و شما بانوی عزیز با توجه به سبکی که در آشپزخونه دارید، آبچکان رو هم انتخاب کنید. 

آبچکان چوبی

کدوم جنس چوب برای آبچکان چوبی خوبه؟

چوب به دلیل جنسی که داره اغلب در برابر آب مقاومت کمی داره که خب در اینجا شما باید به انتخاب چو توجه داشته باشید که مناسب باشه. چوب‌ های باکیفیتی مثل راش و بامبو، در برابر رطوبت و ضربه مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند. از طرفی هم این سبک چوب ها رو میشه با آب و شوینده ملایم شست و تمیز کرد.

آبچکان چوبی

آبچکان چوبی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها