|

مدرن ترین مدل های پرده در سال جدید / اگه هنوز تو ذهنت طرح گلی میچرخه بدون خیلی عقبی

اگر قصد خرید پرده حریر رو دارید و به دنبال پرده های سبک گلدار هستید، بدونید که سخت در اشتباهید چرا که این روزها ترند روز مدل دیگریست!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پرده ها از دست عناصری هستند که واسه هرررر خونه ای واجبن. اصلا کوچیک. و بزرگ نمیشناسه و شما تو هر منزلی که زندگی کنید، بی شک نیاز به پرده دارید، حتی اگه پنجره ای فسقلی داشته باشید! پرده از دست آیتم هایی محسوب میشه که دو جانبه کار انجام میده و در هر دو جانبش هم به شدت تاثیر گذار و مهمه. مثلا شما وقتی تابلو میخرید بی شک تنها به خوشگلاسیون فضا فکر می کنید و اون تابلو قرار نیست برای شما کاری انجام بده! اما وقتی پرده رو میخرید و نصب می کنید در واقع هم داره براتون یه حریم سازی میکنه و هم خونه رو از تابش نور مستقیم خورشید در امان نگه می داره و هم اینکه به شدن تو زیباسازی فضای هال و پذیرایی و یا اصلا اتاق خوابها و آشپزخانه، تاثیری غیر قابل انکار داره. 

اما از اینها پرده ها نیز به مانند بسیاری از دیگر لوازم ترند دارند و مد و دمده میشن! اگر پرده های فضای خونه رو چن سال پیش تغییر دادین، پس حتما دوباره اقدام به تغییرش بدید چرا که شک شما از ترند امروز اصلا خبر ندارید. یادتونه قبلنا، البته منظور از قبلا همین هفت هشت سال پیشه، پرده های حریر گل دار مد بود؟ بله گلدوزی بودن و هرچی پرده سنگین تر میشد گرون تر و مدرن تر به حساب میومد. 

پرده حریر

پرده حریر تو سال جدید دقیقا چی مده؟

اما امروزه کاملا شرایط تغییر کرده و دیگه خیلی از سبک پرده ها مینیمال و ساده کار میشن. جوری شما میری مغازه پرده فروشی و دست بزاری رو پرده های کار شده، آقای مغازه دار بهت میگه خانوم اینا دیگه مد نیست و پرده های ساده ترند شدن! راستش رو بخواین به نظر کن که این سبک پرده هم شبیه به آستر هستن اونقدری که ساده شدن!

پرده حریر شاین و هفت رنگ

اما اونچه کمه مشخصه اینه پرده های حریر شاین دار در سال جدید طرفداران بسیاری پیدا کردن و تونست خودشون رو دلبره هرچی پرده حریره کنند! اگر بخوی در رابطه با پرده حریر بهتون به شکل دقیق بگیم باید بگم خانوم خانوما پرده های حریر رنگ روشن مثل سفید یا نباتی، در شاین های مختلف و یا هفت رنگ براق، در ساده ترین حالت و بدون هیچ طرحی مده!

بی شک این سبک از پرده نیز زیبایی خاص خودش رو داره و مینیمال پسندی این روزها حرف اول رو در خیلی از موضوعات میزنه.

پرده حریر1

قیمت پرده حریر رو مد از چقدر تا چقدره؟

به طبع همونطور که می بینید از سیر تا پیاز زندگیمون گرون شده و قیمت همه چیز نسبت به چند سال پیش تغییر کرده، خب پرده هم بی نصیب نمونده و به اون میزان رشد خودش رو داشته.

قیمت پرده ها درست به مانند عناصری همچون مبلمان قیمت هایی سر به فلک کشیده دارند. مثلا پرده حریر شاین که گفتیم این روزها ترند میون پرده هاست، از رنج قیمتی متری 150/000 تومان هست تا بالای 1/000/000 تومان که خب اگر شما یک پنجره متوسط داشته باشید بسته به سلیقه و بودجه خود میتونید انتخاب کنید. پنجره هایی که بزرگ هستند بسته به اینکه چه سبک پرده ای میخواین، هم برای والان و هم برای حریر، چوب پرده و نصب، همه و همه جمع شده و هزینه ای نه چندان ارزان در میاد.

البته باز هم یادآور بشیم که هزینه ها تماما بسته به انتخاب شما داره. 

2a0cf320a3a5fe7064ef16f740db661e

photo_2022-02-18_15-48-11-822x1030

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها