|

فرش های مد روز 2024 / دیگه مدلای شلوغ و ریز رو کسی نمیپسنده اینجوری باید گل درشت باشن

در این مقاله چند نمونه از فرش های مد روز رو بهتون نشون دادیم که میتونید از بین اون ها انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما برای داشتن یه دکور خوب و مناسب تا چه حد و میزانی تلاش میکنید یعنی در اصل براتون دکور خوب توی خونه مهم هست یا به نظرتون این کارا لوس بازیه و مهم نیست که خونتون چطور چیده شده باشه؟  در در صورتی که از دسته ی دوم هستید توصیه میکنیم که بقیه ی این مقاله رو اصلا نخونید چون این مقاله برای اون دسته از افرادی که خوش سلیقه هستن تدارک دیده شده، اونایی که در جریان لاکچری ترین فرش های جدید قرار دارن و میدونن برای این که دکور خونشون رو شیک و مدرن کنن باید به سراغ چه المان هایی برن و البته مقالات ما رو در خصوص فرش دنبال میکنن و میدونن که این وسیله خودش میتونه یکی از شیک کننده ها باشه.

پس اگر از این دسته از افراد هستید باید بهتون بگیم که خوش اومدید به مقاله ی امورزمون که که مشخصه در چه موردیه. در کل فرش رو میشه یکی از المان های تعیین کننده در دکور خونه ی ما ایرانی ها بشمار آوورد چرا که این روزا حتی با وجود این که خیلی ها به سراغ مدرن کردن دکورشون میرن هم باز حداقل یه دونه فرش رو توی خونه دارن که از قضا باید توی انتخابش هم حسابی دقت و وسواس به خرج بدن مثلا قبل از خریدن اون بدونن رنگ فرش مد سال چه رنگیه و یا چه طرحی به دکور خونشون بیشتر میاد و... چون بالاخره یه دونه باشه نمونه باشه دیگه و باید همون یه دونه فرشی که میخرن حسابی شیک و پیک جذاب باشه. حالا در ادامه میخواهیم برای این که انتخاب بهترین داشته باشید چند تا از نمونه فرش های مد روز رو بهتون نشون بدیم و در خصوص این که چطور باید اون رو انتخاب کنید تا خونتون در صورت کوچک بودن بزرگ دیده بشه باهاتون صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

فرش های مد روز

رنگ فرش های مد روز برای خونه ی کوچک

در صورتی که فضای شما کوچک هست بهتره که برای رنگ فرش به سراغ رنگ های ملایم و روشن برای این فضاها برید چون خاصیت این رنگ ها طوریه که فضای شما رو بزرگتر از اون چیزی که هستن نشون میدن و در مقابل اون ها فرش هایی که پررنگ و تیره رنگ هستن برای خونه های آفتاب گیر و بزرگ مناسب اند چرا که تعادل رو در این خونه ها برقرار میکنن و نمیذارن که این مدل از خونه ها از اون حالت خودمونی و گرما خارج بشن بنابراین استفاده شون توی خونه های کوچک اصلا کار منطقی به نظر نمیاد. در بین بهترین رنگ فرش ها هم باید به سراغ رنگ های خنثی و روشن مثل کرم، طوسی، بژ و... برید و با وجود اون ها محیط رو دلبازتر جلوه بدید و همچنین برای پرده و مبلمان هم به سراغ استفاده از رنگ های مکمل برید.

پس شما میتونید با انتخاب رنگ های خنثی، روشن و یا پاستلی به عنوان رنگ فرش خونتون اتاق رو بزرگ کنید چون رنگ هایی که روشن هستن نور طبیعی رو منعکس میکنن که این موضوع باعث ایجاد خطای دید میشه و از طرف دیگه این مدل از رنگ ها حتی باعث میشن اتاق در صورت بهم ریختگی هم اونقدرا آشفته به نظر نیاد.

فرش های مد روز

فرش های مد روز

طرح فرش های مد روز برای خونه ی کوچک

اون دسته از فرش هایی که دارای طرح های شلوغ هستن فضای شما رو کوچک و شلوغ جلوه میدن که به همین دلیل برای فضاهای کوچک مناسب نیستن و در صورتی که شما یه فرش مناسب برای این فضاها میخواهید باید به سراغ فرش های مدرن و ساده برید چرا که این مدل از فرش های دارای طرح های خلوتی هستن و اشکال هندسی به کار گرفته شده در اون ها طوری هست که باعث دلباز دیده شدن محیط میشه. در این بین در صورتی که فرش های کلاسیک رو دوست دارید میتونید به سراغ فرش های سنتی طرح افشان برید چون این مدل از فرش ها پراکندگی گل  طرح ترنج ندارن که به همین علت برای خونه های کوچک بسیار مناسب اند.

فرش های مد روز

فرش های مد روز

شکل و ابعاد فرش های مد روز برای خونه ی کوچک

فرشی که مناسب خونه کوچک هست باید ابعادش از اتاق کوچک تر باشه و بعد از این که پهنش کردید بخشی از کف اتاق شما باید خالی بمونه. ابعاد هم در اصل باید طوری باشه که فقط پایه های جلویی مبلمان روی فرش قرار بگیرن و اینطوری فضای خالی که بین دیوارها و فرش وجود داره فضا رو بزرگتر نشون میده. دقت کنید در صورتی که ابعاد فرش رو اندازه ی کف اتاق بگیرید چون پایه ی مبلمان هم روی فرش قرار میگیرن شک نکنید که فضای شما کوچک تر دیده خواهد شد. در این بین هم بهترین مدل فرش ها برای فضای کوچک فرش های بیضی، قالیچه و فرش گرد هستن.

فرش های مد روز

فرش های مد روز

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی