|

جدیدترین جاکفشی ها/ قبلا جاکفشی یه کمد بی ریخت بود یه گوشه الان شده هتل 5 ستاره کفشا

در این مقاله نمونه ای از جدیدترین جاکفشی ها رو بهتون نشون دادیم که میتونید با توجه به اون ها خرید بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی خانوم ها نو کردن وسایل خونه رو دوست دارن در اصل اگر خانوم ها نبودن احتمالا پیشرفت در زمینه ی تکنولوژی وسایل و لوازم خونه هم به وجود نمیومد چون مثلا برای مردها چه نیازی به هواپز بود آخه! پس در اصل میشه گفت که خانوم ها بدون این که بدونن میتونن توی چرخه ی اقتصادی تاثیرگزار باشن و رد و اثر خودشون رو بذارن حالا میخواد خرید و نو کردن یه وسیله ی کوچیک باشه مثل جدیدترین ظروف آجیل خوری و یا یه وسیله ی گرون و بزرگ مثل آخرین مدل یخچال ساید بنابراین از بدو تاریخ با خلقت زن گور پولای مرد کنده شد! هر چند که بی انصافیه این رو اضافه نکنیم که این روزا خیلی از خانوم ها هم شاغل هستن و میتونن خودشون خرج یه خونواده رو بدن پس به پول آقایون احتیاجی ندارن!

اما از اینا که بگذریم این روزا و با نزدیک شدن به عید و فصل بهار و خونه تکونی خیلی از خانوم ها دارن وسایل خونه رو جزئی تر نگاه میکنن و خب در صورتی که پول باشه بدشون نمیاد که یه سری از چیزها رو عوض کنن چون بالاخره هر چیزی توی خونه یه عمری داره و بالاخره باید کهنه بره و نو بیاد و جاش رو بگیره که در این بین میتونه یه روتختی جدید و شیک باشه و یا یه وسیله ی دیگه ولی چیزی که مهمه اینه که شما باید در طول سال برای تعویض و نوسازی وسایلی که عمرشون رو کردن اقدام کنید تا در آخر سال یهو بهتون فشار نیاد برای عوض کردن وسایل زیاد و از طرف دیگه هم میدونید که در این ایام هم یه مقدار قیمت ها بالا میرن  بنابراین برنامه ریزیتون رو دقیق تر انجام بدید تا در هزینه ها صرفه جویی کنید. حالا در این مقاله میخواهیم چند نمونه از جدیدترین جاکفشی ها رو بهتون نشون بدیم که به تازگی مد شده و در خصوص خرید اون یه سری نکات رو بهتون گوشزد کنیم که میتونه براتون مفید باشه پس در ادامه با ما همراه باشید.

جدیدترین جاکفشی ها

موقع خرید جاکفشی به تعداد محفظه ها توجه کنید

یکی از مواردی که شما موقع خرید جاکفشی باید بهش حسابی دقت کنید تعداد محفظه های اون هست؛ در اصل شما میتونید با محفظه ها نظم بیشتری رو به جاکفشیه خودتون بیارید و محفظه ها براتون این امکان رو فراهم میکنن که تا یه دسته بندی برای کفش هاتون داشته باشید به این صورت که کفش ها رو بر اساس نوع، رنگ و حتی با توجه به پر استفاده بودن یا نبودنشون جداسازی میکنید.

بنابراین با توجه به این که چطور و چگونه میخواهید کفش هاتون رو مرتب و دسته بندی کنید تعداد محفظه هاتون هم مهمه. همچنین این رو هم اضافه کنیم که در صورتی که به سراغ جاکفشی های دارای محفظه های جدا برید میتونید تمیز موندن کفش هاتون رو هم تضمین کنید چون در این صورت  قرار نیست که کفش هاتون با کفش های دیگه ای تماس پیدا کنه. 

جدیدترین جاکفشی ها

جدیدترین جاکفشی ها

توجه به رنگ جاکفشی موقع خرید اون

این روزا شما میتونید جاکفشی ها رو توی رنگبندی متنوعی در بازار ببینید که خب این روزا هم رنگ سیاه و سفید اون که میتونه مات و یا براق هم باشه بسیار پر طرفدار شده. اما در خصوص انتخاب رنگ درست جاکفشی باید چرخه ی رنگ ها و روشنایی رنگ مدنظرتون رو بررسی کنید که در ادامه میگیم چطور این کار رو انجام بدید.

چرخه رنگ: برای این که رنگ یه وسیله ای رو در دکور خونتون انتخاب کنید میتونید به چرخه رنگ ها که با یه سرچ ساده براتون بالا میاد یه نگاهی داشته باشید و با توجه به این که در فضای شما چه رنگ هایی وجود داره به دنبال رنگ مناسب بگردید چرا که رنگ هایی که بهم میان و باهم هماهنگ هستن در چرخه ی رنگ کنار یکدیگر قرار گرفتن و کار شما رو راحت تر میکنن.

روشنایی: نکته ی دیگه ای که در خصوص انتخاب رنگ تاثیرگزار خواهد بود درخشندگی اون هاست به این صورت که توی اتاق  های بزرگ تر باید به سراغ رنگ های دنج تر و تیره تر برید توی اتاق های کوچک تر هم باید از رنگ های روشن تر استفاده کنید تا از این طریق متراژ رو بزرگتر شون بدید که برای پیدا کردن این مدل از رنگ ها توی چرخه ی رنگ باید بیشتر به سمت مرکز و بیرون برید تا رنگ درست رو پیدا کنید.

جدیدترین جاکفشی ها

جدیدترین جاکفشی ها

در خرید جاکفشی به جابجایی آسان اون هم فکر کنید

یکی از نکاتی که شما باید بهش موقع خرید جاکفشی دقت کنید قابلیت جابجایی اون هست مثلا در صورتی که شما مستاجر هستید و یا از اون دسته از افرادید که مدام دکور عوض میکنید باید به سراغ یه جاکفشی برید که جابجایی اون کار سختی نیست و شما میتونید به راحتی اون رو از این ور به اون ور کنید که خب امروزه برای این منظور جاکفشی های چرخ دار هم تولید شدن که میتونن گزینه ی بسیار خوبی باشن.

جدیدترین جاکفشی ها

جدیدترین جاکفشی ها

جدیدترین جاکفشی ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها