|

بهترین گوشی تا 12 میلیون / بری کف قیمت کیفیت پایینه بری بالا بودجه کمه اینا حد وسطن

در این مقاله چند تا از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون رو در بازار امروز بهتون معرفی کردیم که میتونید با توجه به اون ها انتخاب بهتری داشته باشید

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- زندگی های امروزی سخت و شدید گره خورده به گوشی ها و همه یه جورایی با این وسیله مشغول هستن و فرقی هم نمیکنه که پیر باشن و یا جوون و یا حتی بچه چون همه احساس نیاز میکنن به این وسیله ی الکترونیکی و خب لحظاتشون رو با اون سپری میکنن به همین دلیل خیلی مهم هست که یه گوشی خوب داشته باشن و خب گوشی ها رو میشه به سه طبقه تقسیم بندی گوشی های پایین رده، میان رده و پرچم دار که خب این تقسیم بندی نشون میده که برای هر بودجه ای گوشی وجود داره مثلا شما میتونید بهترین گوشی تا 3 میلیون رو هم در بازار امروز پیدا کنید تا بهترین گوشی حالا بالای 50 میلیون.

خب هر کدوم از گوشی های این دسته ها برای کارهای متنوعی برنامه ریزی شدن مثلا با گوشی های پایین رده شما خیلی سخت بتونید یه بازی جانانه انجام بدید و خب این موضوع در برخی از میان رده ها هم سخته ولی خب بیشتر پرچمدارها در این موضوع اوکی هستن هرچند که شما میتونید بهترین گوشی گیمینگ رو هم در این بین اختصاصی پیدا کنید چون برخی از گوشی ها رو کمپانی سانده مخصوص گیم و بازی عرضه میکنه که در صورت خوره ی بازی بودن توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ اون هاست. حالا برسیم به موضوع مقاله ی امروز که یه معرفی در خصوص بهترین گوشی تا 12 میلیون خواهد بود، پس با ما همراه باشید تا میان رده های قیمت مناسب رو بشناسید.

بهترین گوشی تا 12 میلیون

گلکسی A34 نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

سری های A3 سامسونگ بسیار عجیب بودن چون A31 اونقدرا که باید و شاید گوشی خوبی نبود و A32 اومد که ایرادات اون رو برطرف کنه اما خب باز هم چون تراشه و پردازنده ی قوی نداشت برای خیرد مناسب نبود بعد از این دوستان A33 اومد و تونست یه جهش بسیار بزرگ داشته باشه هم توی تراشه و هم مجهز شدن به گواهی مقاومت در برابر پاشش آب و گرد و غبار و حالا بعد از این پیشرفت A34 اومده که در نهایت اقتدار آبروی این سری از کهکشانی های سامسونگ رو بخره که حالا در ادامه میگیم چرا؟

این محصول از سامسونگ از طراحی نظیر پرچمداران این کمپانی برخورداره و دوربین ها بدون هیچ گونه فریمی روی قاب پشتی اون قابل مشاهده هستن که همین موضوع باعث میشه احساس به روز بودن بهتون انتقال داده بشه هر چند که بدنه ی اون پلاستیکی هست و خبری از شیشه نیست. اندازه ی نمایشگر این گوشی 6.6 اینچ هست و از نوع سوپر امولده و دارای رزولوشن فول اچ دیه. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون 120 هرتزه که هم تراز پرچمدارهاست. پردازنده ی این گوشی که یه تراشه 6 نانومتری مدیاتک 1080 میتونه کارهای روزمره رو برای شما راحت کنه. دوربین اصلی این محصول دارای سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم 13 مگاپیکسلی هست که در این بازه ی قیمت بسیار مناسب اند.

بهترین گوشی تا 12 میلیون

ردمی نوت 12 پرو 5G نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

این محصول از شیائومی رو میشه جدیدترین اعضای خانواده ی  ردمی نوت ۱۲ در این بازه ی قیمت دونست که میخواد سرتر از میارن رده های موجود در حال حاضره بازار باشه. یکی از بهترین مشخصه های اون کم وزن بودنش هست که موجب شده بسیار خوش دست بشه. صفحه نمایش این محصول 6.67 اینچ هست و از رزولوشن فول اچ دی برخورداره و میشه گفت که تقریبا چیزی حدود 87 درصد از فضای مقابل رو به خودش اختصاص داده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتزه. 

کمپانی سازنده برای این گوشی در قسمت پردازنده ی محصول از یه تراشه ی 6 نانومتری مدیاتک دیمنسیتی 1080 بهره گرفته که میشه گفت از قدرت خوب و مناسبی برخورداره با توجه به قیمت کلی گوشی بنابراین میتونه رضایت شما رو جلب کنه. همچنین شیائومی برای این محصولش در قسمت دوربین اصلی از یه سنسور 50 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کرده. باتری این گوشی دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی هست و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی تا 12 میلیون

آنر X9a نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

یکی از گوشی های عجیب در این محدوده ی قیمت این محصول از آنر هست که دارای یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ هست و از نوع امولده با رزولوشن فول اچ دی. توان نوسازی تصویر در این صفحه نمایش در هر ثانیه 120 هرتز هست  و به علت لبه های  خمیده ای که داره نسبت نمایشگر به بدنه به چیزی حدود 90 درصد رسیده عددی که تنها شابید در گوشی های پرچمدار به چشم بیاد.

این محصول در زمینه ی پردازنده از یه تراشه ی 6 نانومتری اسنپدراگون 695 برخورداره که اون رو در بین میان رده ها به عنوان یه گوشی با قدرت خوب معروف کرده. آنر برای دوربین اصلی از یه سنسور 64 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی هم از یه سنسور 16 مگاپیکسلی برای این محصول استفاده کرده همچنین این محصول از فست شارژ پشتیبانی میکنه و ظرفیت باتری اون 5100 میلی آمپر ساعتی هست.

بهترین گوشی تا 12 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی