|

دکوراسیون خانه 25 متری جوری که دلباز و آس شد / فکرشم نمیکنی ولی با خلاقیت میشه این

اگر فکر میکنید دیزاین خونه کوچیک خیلی سخته و هیچی توش جا نمیشه، بدونید که سخت در اشتباهید چرا که ما قراره بهتون این موضوع رو ثابت کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه بودجه مردم به شدت اومده پایین. خونه خریدن خیلی خوبه، حتی اگه متراژ پایین باشه که خب خیلی از خونواده ها به همین روند هم رو میارن. شما میتونید در صورت خرید خب به خونه دلخواهتون چه کوچیک و چه بزرگ برسید. اما اگر هم این موضوع امکان پذیر نبود، میشه با رهن و اجاره خونه ها و بازسازیشون به زندگی دلخواه رسید. البته که میدونید این موضوع هم به دلیل اینکه شما یک صاحبخونه دارید، بستگی مستقیم داره که صاحب خونه شما قبول کنه یا نه! در هر صورت اگر خونه ای با متراژ پایین خرید و یا رهنه و میخواین در هر دو حالت بازسازیش کنین، ما اینجاییم تا یکی از کمترین متراژ ها رو به شما نشون بدیم و بگیم این مدلی میشه خیلی راحت به اونچه که دوست دارید برسید.

اتفاقا یه چند وقت پیش هم خرید خونه ها 25 متری در تهران بر سر زبون ها افتاده بود. کمتر کسی پیدا میشه که خونه ای کوچکی رو برای زندگی بپسنده، اما خب متاسفانه آپارتمان‌ ها در کنار تموم خوبی هایی که برای زندگی جدید به همراه دارند، فضای زندگی رو هر روز کوچیک و کوچیک‌ تر می‌ کنند.

dd1b7b6d-421c-4d3b-83f3-4d5957f341f1

خونه های بزرگ و دارای فضا میتونن تموم نیازهای ما رو برطرف کنن و هر آنچه که دلمون میخواد مثل هال و پذیرایی و آشپزخونه همه چی تموم و اتاق های بزرگ و مستر و کمد و نشیمن و سالن و غیره رو داشته باشن و چیزی برای ما کم نزارن! اما خب وقتی بودجه محترمه به تهیه این مواد نمیرسه باید چه کرد؟ باید تو خونه کوچیکمون با شرایطی که چندان قشنگ نیست بسوزیم و بسازیم؟

Color of the Year_ Bay Blue

قطعا خیر! شما میتونید تو خونه های خیلی کوچیک هم ضروریت های یک خونه رو به کمک طراح داخلی فراهم کنید.

فقط کافیه تا از هنر و سلیقه و خلاقیت و البته فکر خود استفاده نمایید.

چجوری خونه 25 متری رو بزرگ نشون بدیم؟ استفاده از فضا جوری که فکرشو نمیکنی

مثلا در اینجا ما یه خونه با متراژ 25 متر داریم که یه سوییت کوچیک تبدیل شده به خونه ای زیبا و راحت برای ادامه زندگی. شما با دیدن این ویدیو قطعا شگفت زده خواهید شد، چرا که با تغییرات چقدر میشه از یه فضای غیر قابل زندگی، یه فضای به شدت جذاب و تمیز و آراسته ساخت. 

البته که تنها تغییر در خود خونه نیست که میتونه کمک کننده باشه و اینجاست که میرسیم به خلاقیت و فکری که بهش اشاره داشتیم. در این جا می بینیم که از تختی استفاده شده که کمی بلند تر به نظر میاد اما در عوض زیرش کشو گذاری شده و از این فضا به خوبی میشه بهره برد.

نور تونسته به فضا عمق بیشتری بده و همونطور که میبینید با انتخاب رنگ روشن در لوازم خطای دید بزرگتر شدن خونه هم ایجاد شده که این واقعا خوبه.

قطعا استفاده از لوازم تیره میتونه به کوچیکتر شدن هر چه بیشتر محیط کمک کننده باشه و شما میتونید در کنار رنگ روشنی که دارید، برای تنوع بخشی و زیبایی بیشتر، از رنگ های رنگی و جون دار و یا وسایل چوبی به رنگ روشن استفاده نمایید و محیط رو زنده تر کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها