|

موندی برای بچه هات لباس چی بگیری؟/ بیا تا نکته های طلایی انتخاب لباس کودک رو بهت بگم!

انتخاب لباس برای کودکان نکاتی داره که اگر رعایت کنی هم فرزندت شیک و زیبا میشه و هم توی لباساش احساس راحتی میکنه و هر دو طرف راضی هستین.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- احتمالا هر پدر و مادری در زمان هایی برای انتخاب لباس مناسب کودک یا کودکانشون با چالش مواجه شدن. اکثر والدین دلشون میخواد برای فرزندانشون لباس های زیبا و چشمگیر بخرن و اونا رو به مد روز راه ببرن.

دیگه گذشت زمانی که به بچه ها هرچی میگفتی گوش میکردن و طبق خواسته مامان و باباشون لباس میپوشیدن. بچه های این دوره و زمونه از سه چهار سالگی خودشون برای لباساشون نظر میدن و این کارو کمی سخت میکنه.

البته شما به عنوان پدر یا مادر نباید از مواضع مهم تون کوتاه بیاین و بتونین بچه ها رو توی این زمینه راهنمایی کنین تا لباس نامناسب رو انتخاب نکنن.

انتخاب لباس برای کودکان نکاتی داره که اگر رعایت کنی هم فرزندت شیک و زیبا میشه و هم توی لباساش احساس راحتی میکنه و هر دو طرف راضی هستین.

lebasekudak2

راحتی لباس کودک از هرچیزی مهمتره!

اصل اول توی انتخاب لباس برای بچه ها، راحتی اونه. کودکان 2 تا 10 ساله کوچیکتر از اون هستن که لباسای تنگ و زبر رو تحمل کنن واسه همین بهتره لباسی رو براشون انتخاب کنی که جنس نرم، منعطف و راحتی داشته باشه و زیادی تنگ یا گشاد نباشه.

lebasekudak6

تاکید روی اینه که جنس پارچه لباس کودکان از پنبه، نخ و الیاف طبیعی باشه تا پوست ظریف و حساس اونا رو تحریک نکنه.

موقع خرید دقت کنین تا یقه لباس بچگانه خیلی تنگ نباشه و اگر یقه بسته ای داره، حتما براش دکمه یا زیپ برای راحت تر پوشیدن لباس در نظر گرفته باشن.

مد روز

ست کردن در مورد بچه ها خیلی مهم نیست

درسته که ست کردن لباس و کفش قشنگه و همیشه نظر مثبت افراد رو جلب میکنه اما حاضر نشو به هر قیمتی لباس فرزندت رو ست کنی. گاهی لباسی خریدی و دنبال کفش ست با اون هستی اما کفشی رو پیدا میکنی که چندان راحت نیست ولی از نظر رنگ خیلی با لباس کودکت هماهنگه. پیشنهاد من اینه که از این کفش صرف نظر کنی و به دنبال یه کفش راحت باشی!

کودک فشن

در استفاده از رنگ های شاد برای بچه ها خساست به خرج ندین. سن کودکی پر از رنگه و لباس های رنگی اونا رو شادتر و زیباتر نشون میده.

اکسسوری زیاد برای کودک ممنوع!

بچه ها نیاز به آزادی و سبکی زیاد برای جست و خیز و بازی دارن و ما گاهی با اکسسوری های مختلف دست و پای اونا رو میبندیم. بهتره این مورد رو براشون به حداقل برسونیم و بذاریم تا میتونن بچگی کنن. اونا وقت زیادی برای استفاده از اکسسوری های متنوع دارن.

اینم بگم که استفاده از کمربند برای بچه ها راحت نیست و بهتره کمر شلوار بچه ها کشی باشه یا بشه اون رو با کش تنظیم کرد تا توش احساس راحتی داشته باشن.

لباس کودک

خلاصه که برای انتخاب لباس بچه ها، راحتی اون از هر چیزی مهم تره. بذارین بچه ها تا بچه هستن، از کودکی شون لذت ببرن و احساس آزادی داشته باشن.

اگه به مطالبی از این دست علاقمندی مقاله های دیگه سایت که با موضوع مد و آراستگی دسته بندی شدن رو هم اینجا بخون.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی