|

فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه؟ / فک نکرده نرو سراغ قهوه ای و طلایی باور کن خز شده

در این مقاله در خصوص این که فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه براتون صحبت کردیم که میتونید با دونستن این نکات به سراغ خرید و انتخاب برید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا داشتن یه دکور و دیزاین مناسب یکی از اولویت های افراد هست و خیلی ها دوست دارن که خونه ی شیک و خاص داشته باشن طوری که هر کسی که برای اولین بار اون رو میبینه از زیبایی خونه و دکور حیرت زده بشه و صد البته که در صورتی که دکور هم دلنشین باشه خود اهالی خونه حس خوبی خواهند داشت و این حس خوب در نهایت باعث بالا رفتن کیفیت زمانی که در خونه هستیم میشه که خب ما هم در همین راستا و برای این که یه دکور خوب داشته باشید میخواهیم در خصوص این که فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه براتون صحبت کنیم که در صورت داشتن فرش به این رنگ میتونه براتون مفید باشه.

در کل فرش رو میشه یکی از بزرگترین آیتم ها در خونه به شمار آوورد که باید در انتخاب اون نهایت دقت و وسواس رو به کار برد چرا که بالاخره در کف خونه پهن میشه و خیلی از توجه ها رو به خودش جلب میکنه و باید با دو تا از آیتم های مهم ست باشه و از هارمونی برخودار باشه که یکیش پرده هست و دیگری فرش که در خصوص این که فرش قهوه ای با چه مبلی ست میشه براتون در مقالات قبلی صحبت کردیم که میتونید در صورت کلیک کردن اون رو مطالعه کنید و حالا وقت رو هدر ندیم و بریم به سراغ دونستن این که فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه، پس با ما همراه باشید.

فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه

فرش قهوه ای باچه پرده ای ست میشه؟ با رنگ های متضاد

شما میتونید به زیبایی هر چه تمام تر با ایجاد تضاد بین رنگ فرش و پرده دکور خونه رو متحول کنید چرا که قرارگیری فرش قهوه ای در کنار رنگ های سرد میتونه یه ظاهر چشمگیر و مدرن خلق کنه اون هم رنگ های سردی مثل فیروزه ای، آبی روشن و خاکستری کم رنگ که در برابر فرش قهوه ای که جزء رنگ های گرم هست میتونن یه تعادل ایجاد کنن و حس خوبی رو به فضا منتقل کنن. مثلا پرده هایی به رنگ آبی روشن میتونن یه محیط مطبوع و شفاف ایجاد کنن، پرده های فیروزه ای میتونن احساس انرژی و جنب و جوش رو به فضا منتقل کنن  و با استفاده از پرده هایی به رنگ خاکستری هم میتونید احساس مدرن بودن رو چاشنی دکورتون کنید. پس به این ترتیب و با انتخاب رنگ های سرد در مقابل این رنگ گرم میتونید یه کنتراست جالب ایجاد کنید.

شما میتونید تضاد موجود بین فرش قهوه ای رنگ رو با پرده ای به رنگ سرد با در نظر گرفتن طرح و بافت برجسته تر کنید پرده هایی که طرح دار هستن و رنگ های سرد دارن و از جنس کتان و یا پارچه های بافته شده هستن میتونن بیشتر و بیشتر تضاد رو به چشم بیارن و به دکور شما عمق بیشتر ببخشن و در این بین پرده های دارای طرح های هندسی و یا راه راه هستن میتونن احساس پویایی و جذابیت به خونتون ببخشن.

فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه

فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه

فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه

فرش قهوه ای باچه پرده ای ست میشه؟ با رنگ های گرم

در صورتی که در کنار فرش های قهوه ای از پرده هایی با رنگ گرم بهره بگیرید میتونید دکور رو تقویت کنید و فضا رو دلپذیر و دنج نشون بدید که در این راستا میتونید از پرده هایی به رنگ های خردلی، نارنجی تیره و قرمز تیره استفاده کنید و فضا رو با اون ها در کنار فرش قهوه ای رنگ آرامشبخش کنید و از طرف دیگه احساس گرما و عمق رو بهمحیط اضافه کنید مثلا در صورت استفاده از فرش هایی به رنگ نارنجی میتونید یه ظاهر انرژی بخش به محیط اضافه کنید در حالی که با خردلی میتونید احساس شادی و آفتاتی بودن رو از محیط دریافت کنید، با قرمز تیره هم به عنوان رنگ فرش میتونید پیچیدگی و ظرافت رو چاشنی دکوراسیونتون کنید.

طرح و بافت در این زمینه هم بسیار مهمه مثلا در صورتی که به سراغ پرده های بافت دار که دارای رنگ های گرم هستن مثل پرده های مخملی برید میتونید محیط رو بیشتر دنج جلوه بدید و در صورتی که به سراغ الگوهای هندسی و طرح های گل دار برید میتونید جذابیت بصری بیشتری ایجاد کنید که خب در حضور یه رنگ گرم هم مثل قهوه ای برای فرش میتونن حسابی خودشون رو به چشم بیارن.

فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه

فرش قهوه ای با چه پرده ای ست میشه

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها