|

گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه / این روزا که آلودگی هوا بیداد میکنه اینطور محوش کن

در این مقاله در خصوص گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه صحبت کردیم که میتونید برای این منظور از بین اون ها انتخاب داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حال حاضر که دارید این مقاله رو میخونید خارج از دو دسته نیسیتد یا علاقمند هستید که گل  گیاه در خونتون داشته باشید و در حال حاضر فکر میکنید که چی نگه دارید و یا حداقل و در کمترین حالت توی خونتون یک الی دو تا گلدون رو دارید و در فکر زیاد کردن اون ها هستید که حالا در این مقاله تصمیم گرفتیم که در این راستا بهتون کمک کنیم خوبیه گل و گیاه ها اینه که این زیبارویان نه تنها بحث زیباسازی فضا رو به خوبی به انجام میرسونن بلکه میتونن خواص و فواید خوب و موثری هم داشته باشن مثلا در فنگ شویی معتقد هستن که یه سری از گیاهانی که خوش شانسی میارن وجود دارن که با نگهداری اون ها در خونه میشه انرزی مثبت رو جذب کرد و در نهایت زندگیمون روی روال میفته.

یا مثلا یه سری از گیاهان هستن که حشرات رو فراری مدین و دور میکنن که نگهداری اون ها در فصل های گرما خیلی میتونه خیلی به کار بیاد وقتی که پشه و حشره زیاد میشه. پس با این حساب زیباترین گیاهان آپارتمانی و یا ساده ترین اون ها هم میتونن برای ما یه سری خوبی ها داشته باشن اون هم فراتر از ظاهرشون که حالا در این بین یه سری از گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه هم وجود داره که شما میتونید با داشتن اون ها در منزل یه هوای سالم رو مهمون ریه هاتون کنید خصوصا این روزا که آلوگی هوا بیداد میکنه و خیلی ها از این موضوع در عذاب هستن و دوست دارن که هوای سالم تنفس کنن بنابراین در طول این مقاله چند تا از این گیاهان رو بهتون معرفی کردیم که میتونید اقدام به نگهداری از اون ها کنید.

گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه

نخل اریکا از گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه

شابید براتون جالب باشه که بدونید این نخل که اسم دیگه ی اون نخل پروانه هم هست از دسته ی نخل های زینتی هست که در تحقیقاتی که ناسا انجام داده تونسته رتبه ی اول رو در زمینه ی تصفیه کردن هوای داخل خونه به دسته بیاره همچنین نشون داده شده که این گیاه میتونه بیشترین میزان تاثیر رو در حذف شدن فرمالدهید ها از هوا داشته باشه. نخل اریکا رو همچنین میشه از اون دسته از گیاهانی بشمار آوورد که تاثیر بسزایی در افزایش رطوبت هوا دارن و این تاثیری در این زمینه به قدری چشمگیر هست که توی فصل زمیسون توی محیط هایی که رطوبت به شکل مصنوعی به هوا اضافه میشه میشه با داشتن این نخل رطوبت رو خیلی شیک و مجلسی تامین کرد.

گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه

اسپاتی فیلوم از گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه

در صورتی که به یه گل قوی در زمینه ی اکسیژن سازی نیازمند هستید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ گل اسپاتی فیلوم هست؛ این گیاه هم خدا رو خواسته و هم خرما چرا که هم فایده و خاصیت خوبی در زمینه ی تصفیه کنندگی هوا داره و هم از زیبایی خاص و منحصر به فردی بهم برخوداره طوری که میتونه نظر هر بیننده ای رو به خودش جلب کنه و همچنین کیفیت هوای اطراف شما رو هم تامین میکنه. بنابراین در صورتی که دنبال همه ی این ویژگی ها هستید و از طرف دیگه میترسید که گل تو دستتون خراب بشه و به قولی به نظرتون گل به دستتون نمیفته توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ اسپاتی فیلوم هست که خیلی راحت و بی دردسر رشد میکنه و برای شما میتونه مناسب باشه.

گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه

 پاپیتال هدرا از گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه

این روزا آلودگی هوا داره بیداد میکنه و آدم برای انجام کار که از خونه بیرون میزنه فقط خدا خدا میکنه رودتر به یه محیط سربسته برسه و بعد از رسیدن هم تازه یه سری علائم مثل سرفه و خارش چشم شروع میشه و هر فردی رو به این فکر فرو میبره که خب اگر اوضاع ایجوریه آدم اصلا به کجا پناه ببره؟ که خب جواب خونتون هست! بله شما میتونید توی خونتون در صورتی که هوای اطرف دچار خشکی شده و گلوتون رو اذیت میکنه از پاپیتال استفاده کنید و ببینید که چقدر میتونه از پس تمیز کردن و معتدل کردن هوا در اطراف خودش بربیاد حتی شاید براتون جالب باشه که بدونید گفته میشه که طی تحقیقات نشون داده شده که قرار دادن این گیاه در محیط میتونه بعد از گذشت 6 ساعت باعث بشه که چیزی حدود 60 درصد از عوامل آلرژی زا برای انسان از بین بره.

گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها