|

بدبخت شدم سیگار کشیدم لباسم بو میده بابام بفهمه چی؟ نترس بدو با این ترفند بوشو محو کن

اگر شما هم از بوی بد سیگار عاصی هستین و دیگه نمیدونین با چی این بو رو از لباستون از بین برین، پس حتما با این مطلب همراه باشید که مختص شماست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما از عطر استفاده می کنیم اما بوی یکسری چیزها به مانند بوی سیگار واقعا خوب نیست و از لباس کنده هم نمیشه. خب خیلیا هستند چه خانوم و چه آقا که از سیگار استفاده می کنند و یا مثلا اطرافیان کسانی که سیگار میکشن از بوش اذیت میشن و از همه مهمتر اینکه چه کسایی که میکشن و چه کسایی که بغلیشون کشیده خوششون نمیاد لباسشون بوی سیگار بگیره و اینجاست که چون بوی سیگار خان چسبیده به لباس براشون آزار دهنده میشه و با عطر هم برو نیست!

اما اصولا افراد نمیدونن با این بو چیکار کنن و به نظرشون حتی اگه بره لباسشویی هم باز بوش میمونه به لباس. خب در اینجا باید بگیم هیچ کاری نشد نداره و این نیز راه حلی داره که میتونن به شما دست عزیز کمک کنه تا به هدفتون برسید و بوی سیگار از لباستون محو بشه. کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید و با ترفند هایی کاربردی آشنا بشید.

لباس رو بذار تو هوای آزاد بلکه هوا بخوره

در ابتدا باید بگیم که لباس هایی که دود زیادی بهشون خورده رو تو هوای ازاد آویزون کنید. و یا مثلا لباس رو تو هوایی که پر از گل و گیاه برگ سبز هستش آویزون کنید تا به جذب بو کمک کنند. اخه میدونید که گیاهان تصفیه کننده هوا هستند.و یا اینکه تو خونه به جه حرکت هوا از فن استفاده کنید و بدونید که مدت زمان پاکسازی لباس از بوی بد سیگار به میزان اشباع لباس از دود و حساسیت شخص شما نسبت به بو بستگی داره.

11zon_cropped-70

با جوش شیرین بوی سیگار رو از لباست محو افق کن

در این روش شما میتونید لباسسی که بوی سیگار میده رو در جوش شیرین و آب غوطه ور کنید. لباس‌های قابل شستشو رو قبل از شستن تو سینک و یا ماشین لباسشویی پر از آب گرم و یک فنجان جوش شیرین بخیسانید و بدونید که معمولا یک شب براش کافیه. و یا در هنگام استفاده از این دارو، لباس رو تو یه کیسه بزرگ زباله یا کیسه خرید پلاستیکی قرار بدید. بعد حدود نصفی از فنجون جوش شیرین راضافه کنید و کیسه رو کاملا محکم ببندید.

لباستون رو به همراه جوش شیرین حدود ۲ دقیقه تکون بدید تا جوش شیرین بتونه به کل لباس زده بشه. اجازه بدید یه شب بمونه تا بوی دودی که به لباس نفوذ کرده رو جذب خودش کنه. روز بعد کیسه رو بیرون از خونه باز کنید و جوش شیرین رو از روی لباس تکون بدید. این روش میتونه به مشکل بوی سیگار کمک خوبی داشته باشه.

rARHEI9cSu2uQsI7b4AFbg_300x300

ماشین لباسشویی پس چیکارست؟

لباس رو بعد از خیساندن، طبق دستورالعمل های برچسب مراقبت از لباس که پشت لباس زده شده با استفاده از مواد شوینده لباس غیر عطری لباسی که بوی سیگار میده رو بشورید. بعد یه فنجان سرکه سفید مقطر به چرخه شستشو لباسشویی اضافه کنید و چرخه رو متوقف کنین. یادتون نره قبل از تموم شدن چرخه شستشو اجازه بدین لباس‌ هایی که شسته شدن به مدت یک ساعت تو محلول سرکه و آب خیس بشن. اگر هم لباس رو با دست میشوری همین مراحل رو طی کنید.

11zon_cropped-63-1

از خوشبو کننده پارچه غافل نشو

اگر لباس شما همچنان بوی سیگار داشت بهتره که از یه ماده تازه کننده پارچه که فرمول های معطر یا بدون بو دارن برای پوشوندن بوها استفاده کنین.این اسپری‌ های شستشو میتونن با مولکول های بو پیوند بخورن و مشکل پیش اومده رو حل کنند.

بهتره که تو محیط بیرون اسپری کنین و اجازه بدین تا هوا همچنان جریان پیدا کنه. این مواد رو به صورت تجاری در بازار میتونید پیدا کنید و یا میتونید خودتون انتخاب کنید که برای انجام این کاراز قسمت های مساوی آب و سرکه تو یه بطری اسپری استفاده کنید. بعد۲۰ قطره یا بیشتر، روغن اساسی به مخلوط اضافه کنین و رایحه‌ هایی مثل نعنا یا لیمو میتونن ایده آل تر باشن.

untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها