|

وایتکس با اونهمه زورش پاشید رو لباست و ترکوندتش؟ / جز این ترفندا هیچی کارسازش نیست

ممکنه در حال تمیز کاری باشید و یهو وایتکس میپاشه رو لباستون و حسابی رنگ عوض میکنه که در این حالت با این ترفندها میشه از بین بردتش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکسری از لک ها هستن که اصلا انگار خدا بهشون امر کرده شما اصلا نباید پاک بشید وگرنه گناه کردید! یکی از این لکه ها مثلا لکه روغن هستش و یا شاید هم لکه لاک که خب باید بگیم توسط یکسری از ترفند ها پاک میشنا، ولی برخی از اونها به شدت کنه طور چسبیدن و شاید دیگه هرگز لباس شما رو به روز اولش برنگردونن. لکه وایتکس به شدت آزار دهندست چرا که ما برای تمیز کردن سخت ترین کثیفی ها از وایتکس استفاده می کنیم بس که قدرت بالایی داره، حالا شما بین با بافت لباس چه میکنه! یهو دیدی هم رنگ لباس داغون شده و هم بافتش. در این مطلب قراره یار بگیریم با لباسی که روش وایتکس ریخته شده چه باید کرد، پس با ادامه مطلب همراه ما باشید.

اول بدو برو خشکشویی که حلال مشکلته

خب تو این حالت چاره چیه؟ اصلا چجوری میشه لکه رو از بین برد در حالی که آسیبی هم به بافت لباس نرسه؟ خب شما در اینجا اولین پاسخی که میگیرن اینه که باید لباس عزیزتون رو به دست یک متخصص یعنی خشکشویی دارای اعتبار برید و ازش کمک بخواین. چرا که قطعا کارشناسان خشکشویی تجربشون در این شرایط بیشتر از شماست.

پس پیش از اینکه وایتکس بیشتر از این به عمفق بافت نفوذ نکرده ببرید و به یک خشکشویی مورد اعتماد تحویلش بدید.

q

وایتکس ریخت رو لباس مشکیم چجوری تمیزش کنم؟

در اینجا شما به جهت تمیز کردن لکه وایتکس از لباس رنگ مشکیتون به مقداری الکل و پنبه نیاز دارید. در واقع الکل لکه وایتکس رو پاک نمیکنه، اما خب باعث میشه که رنگ قسمتای دیگه لباس پخش بشن و روی لکه وایتکس قرار بگیرند و در نهایت لکه سفید یا صورتی رو به رنگ پارچه تبدیل میکنه

برای پاک کردن لکه وایتکس از روی لباس مشکی، یکم پنبه رو به الکل آغشته کنید و بعد اون رو به صورت ضربه‌ ای از اطراف رنگی لکه به داخل لکه وایتکس بزنین. این مرحله رو چند باری انجام بدین تا رنگ لباس به قسمت رنگ رفته پخش بشه و لباس تا حدودی رنگی بشه. اینجوری دیگه اثری از لکه سفید یا صورتی وایتکس رو بافت یا پارچه لباس مشکی شما باقی نمونه و این میتونه گزینه خوبی باشه.

remove-bleach-stains-01

فکرشو میکردی قهوه بتونه لکه وایتکس رو لباس مشکی رو ببره؟

شاید این روش عجیب غریب به نظر بیاد اما شما با استفاده از قهوه میتونید لباس مشکیتون رو رنگ کنید و لکه وایتکس رو هم کمرنگ کنید. به همین دلیل این روش به هیچ عنوان برای لباس های سفید و یا رنگی توصیه نمیشه.

فراموش نکیند که برند و یا نوع قهوه شما تاثیری رو رنگ کردن لباس مشکی  یا قهوه ای تیره شما نداره. در اینجا میتونید یک یا دو فنجون قهوه غلیظ رو با آب جوش مخلوط کنین و بعد روی لکه وایتکس لباس مشکیتون بین 8 تا 10 ساعت قرار بدید. واقعیتش اینه که این روش به رنگ کردن لباس مشکی کمک خیلی خوبی میکنه باعث میشه تا ردی از لکه سفید و یا صورتی وایتکس رو لباس مشکی نمونه.

remove-bleach-stains-03

پاک کردن لکه وایتکس از لباس جین و کتان اینجوریه

خب معمولا پارچه های جین یا کتون ضخامت بیشتری دارند و رنگاشونم خیلی مختلفه. مثلا اگه لباس شما به رنگ جین تیره بود از الکل و قهوه میتونید بهره ببرید و از طرفی هم برا از بین بردن لکه وایتکس از لباس جین و کتون رنگ کردن کل لباس هستش اونهم به دتس کارگاه رنگرزی، تا آسیبی به لباس نرسه! راه دیگری که برای از بین بردن لکه وایتکس میشه پیشنهاد داد استفاده از انواع اپلیکه‌ هایی هستش که تو بازار به فروش می‌ رسند. این روش هزینه کمتری هم خواهد داشت.

orginal

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها