|

خرم سلطان با این تیپش شد سلطان عربا / استایل و حجابی که نگاه هیچکسو از خودش برنداشت

مریم اوزرلی بازیگر نقش خرم سلطان می باشد که اینبار در جشن عربستان با استایلی بسیار متفاوت ظاهر شد و همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سریال های ترکیه خیلی طرفدار ایرانی دارند. نمیدونم شاید به دلیل رفت و آمد زیاد ایرانی ها به ترکیه هستش و یا شاید هم به دلیل طولانی بودن سریال ها و داستانی بودنشون! به هر حال هر چه که هست ایرانی ها دو دههای میشه که به شدت با این سریال ها اخت شدن و حتی خیلی از خونواده ها بیشتر از کارهای آمریکایی و ایرانی، سریال های ترکیه رو دنبال می کنند. اما جالبه که ترکیه هم بازیگر زیاد داره. اونقدری زیاد که وقتی تو سه سریال سیصد قسمتی می بینیم یه بازیگر میمیره، درجا جاش یکی دیگه رو میارن و تعدد این بازیگرا هم به شدت زیاده.

اما یکی از مشهورترین هنرمندان سریال های ترکیه ای مریم اوزرلی می باشد که با بازی در یکی از اصلی ترین نقش های سریال "حریم سلطان" مشهور شد و جایگاهی بی وصف و تکرار نشدنی پیدا کرد. مریم اوزرلی در این کر خرم سلطان بود که خب باید بگیم از اونجایی که خیلی از ایرانی ها این سریال رو دیده اند، خب خیلیا خرم سلطان رو میشناسن. مریم اوزرلی در این کار یکی از زیباترین چهره ها رو داشت تا اینکه دیدم ظاهرا پفکی شدن و و یا به نوعی غیرطبیعی شدن توسط تزریقات تنها مختص ایرانی ها نیست و ترک ها هم اگر جاش باشه خودشون رو در این موارد خفه خواهند کرد.

مریم اوزرلی یکی از اونها!

chehre-jadid-maryam-ozlari-1

حضور با حجاب و عجیب مریم اوزرلی در عربستان

شاید هم بهتر باشه بگیم یکی از عجیب ترین و بدترین نمونه های بازیگری محسوب میشه که تو ترکیه دست به این حرکت زد! احتمالا کنجکاو شدین که مگه چخبر شده و چیشده، که خب باید بگیم در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد و ابتدا میخوایم خرم سلطان رو در استایلی شیک و عجیب در جشنواره فیلم "دریای سرخ" جده ببینیم که به تازگی در آن حضور داشته است. 

مریم اوزرلی در این استایل همراه با لباس قرمزی که مدل دکلته داشت، روسری به سر نیز شد که خب نظر بسیاری رو به خود جلب کرد و متعجبشون نمود. در ادامه ببینم تصاویری از این بازیگر جوان رو.

5dd

4dd - Copy

1dd - Copy

خرم سلطان چند سالشه و چرا یهو از سریال غیب شد؟

شاید بگین بابا مریم اوزرلی که جَوون نیست و سن و سال زیادی داره از فیسش معلومه! که خب باید در پاسخ بگیم سخت در اشتباهید چرا که وی تنها 40 سال سن دارد و خب نسبت به اونچه که ما در سریال حریم سلطان دیدیم سن و سال کمی به نظر میرسه.

جالبه که بدونید مریم اوزرلی حریم سلطان رو نصفه و نیمه رها کرد چرا که دچار افسردگی شد و دیگه دلش نخواست ادامه بده. اگر از دنبال کنندگان این سریال بوده باشید میدونید که تایم پیری خرم رو بازیگری دیگر ادامه داد و ایفای نقش کرد.

Untitled

وقتی خرم سلطان سرشو میکنه تو کاسه ژل و بوتاکس!

همونطور که گفتیم مریم بانو چهره ای زیبا در حریم سلطان داشت و اصلا به همین دلیل چهره جالبش بود که شد سوگلی پادشاه عثمانی. اما چیزی نگذشت که به یکباره مریم اوزرلی با چهره ای دیگر ظاهر شد. وی طرفدارانش رو حسابی شوکه کرده بود چرا که فیس عجیب و غیر قابل باور این بازیگر زن بعد از بوتاکس تفاوتی از زمین تا آسمون با قبلش داشت. از نظر هوادارانش، خرم سلطانه حریم سلطان، چهره ای به شدت افتضاح پیدا کرده بود. در ادامه می بینید این بازیگر ترک رو با تغییرات عجیب و غریب.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی