|

این 5 استایل ابرو گوندش خواننده جذاب ترک دل ایرانی ها رو برد / شما چرا پیر بشو نیستی

ابرو گوندش خواننده محبوب ترک می باشد که البته میون ایرانی ها هم طرفداران بسیاری دارد و اینبار با لباس جذابش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از زمانی که من بچه بودم یادمه مامانم عاشق آهنگای ابرو گوندش بود. هنوز هم وقتی صداش رو میشنوه علاقمنده که آهنگاش رو گوش بده، مخصوصا اهنگ "چینگنم چینگنم"! البته که این آهنگ محبوب دل خیلی از ایرانیاست و در مجموع میشه گفت این خواننده محبوب، تنها محبوب دل ترک ها نیست و در بین ما ایرانی ها هخم طرفداران بسیاری داشته و داره. 

ابرو گوندش سن و سل کمی نداره و این روزها در نزدیکی 50 سالگی به سر میبره. اما نکته اینجاست که انگار جَوون موندن میمون سلبریتی ها تو کل دنیا رایجه و اصلا مهم نیست کدوم کشور باشی، همین که معروفی و تو دلیه خیلی ها، میتونی جَوون بمونی! قطعا ثروت زیاد در این مقوله جایگاه بسیار ویژه ای داره اما اینکه این افراد چطور انرژیشون به مانند قبله واقعا عجیبه.

کلا ما ایرانی ها رابطه خوبی با سریال ها و موزیکای ترکیه ای داری. اما اینبار ابرو گوندش، خواننده مطرح و خوش‌ صدای ترک که آهنگ جدیدی رو منتشر کرد و به همین دلیل نقل محافل مختلف شده است. چرا؟ در ادامه می بینیم تصاویری جدید از این خواننده جذاب که با لباسی فوق العاده در کنسرت های اخیرش ظاهر شد در حدی که مورد توجه بسیاری از کاربران ایرانی قرار گرفت. البته که لباسش یه جوریه که سبک ایرانی پسنده و به همین علت محبوبیت خود خوانده و زیبایی ظاهرش باعث جلب نگاه بسیاری شد. 13+(1)

5

7

342wesdrfd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی