|

شلوارهای مناسب قد کوتاه / برا تو که میخواهی یه کوچولو قدتو بلند تر نشون بدی حرف ندارن

برای افرادی که میخوان قد خودشون رو بلند تر از اون چیزی که هست نشون بدن شلوارهای مناسب قد کوتاه رو معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دقت کدره باشید خیلی ها اعتقاد دارن که آرایش باید شما رو زیباتر کنه و نواقص چهره تون رو بپوشونه نه این که شما رو به طور کلی تبدیل به یه آدم متفاوت کنه چون اینطوری قسمت نچرال بودن ماجرا کمرنگ میشه و به چشم نمیاد حالا در این بین لباس ها هم همینطوری هستن یعنی یه استایل خوب باید بتونه شما ور زیباتر و بهتر از اون چیزی که هستید نشون بده و نواقص احتمالی شما رو پوشش بده مثلا دراین بین خیلی ها دنبال شلوارهای مناسب قد کوتاه هستن که با استفاده از اون ها قدشون رو در صورت کوتاه بودن بلند تر نشون بدن و یا قد کوتاهیشون رو بیشتر توی چشم نیارن.

بنابراین دیگه زمان این که فقط کفش های پاشنه بلند شما رو قد بلند تر نشون میدادن گذشته چون این روزا خیلی از افراد به معجزه ای که آیتم های دیگه توی استایل میتونن انجام بدن پی بردن مثلا لباس هایی با خط های عمودی میتونن شما رو لاغر تر و کشیده تر نشون بدن پس در این بین هم یه سری شلوارهای مناسب قد کوتاه وجود داره که شما میتونید با پوشیدن اون ها هم استایلتون رو زیباتر به نظر بیارید و هم باعث بشید که کوتاه بودن قدتون اونقدرا به چشم نیاد. بنابراین در ادامه قصد داریم که اون دسته از شلوارهای مناسب قد کوتاه رو بهتون معرفی کنیم که میتونید با خیال راحت به خرید اون ها اقدام کنید.

شلوارهای مناسب قد کوتاه

دمپا گشاد از شلوارهای مناسب قد کوتاه

اون دسته از شلوارهایی که توی قسمت کمرشون تنگ هستن و از قسمت زانو به پایین گشاد میشن باعث میشن که شما بلندتر از اون چیزی هستید دیده بشید. همچنین شما میتونید با شلوارهای دمپا گشاد سراغ پوشیدن کفش های پاشنه بلند هم برید و تاثیر اون ها رو روی قدتون چند برابر کنید. همچنین اون دسته از خانوم هایی که قدشون کوتاهه و فرم بدنشون شکل گلابیه و میخوان که بین بالاتنه و پایین تنه ی خودشون تعادل رو برقرار کنن انتخاب این شلوار برای این منظور میتونه بهشون کمک بزرگی کنه که بهتره در بین اون ها سراغ جین های تیره و سنگشور برن. 

البته که شما در صورتی که میخواهید شلوار دمپا بخرید باید این موضوع رو که شلوار روی زمین ساییده نشه رو در نظر بگیرید بنابراین اون کفش هایی که مدنظر دارید که با شلوار دمپاتون بپوشید رو همراه با شلواری که میخواهید بخرید بپوشید و این موضوع رو چک کنید که لبه های شلوار به زمین میخوره یا نه؟

شلوارهای مناسب قد کوتاه

شلوار های راسته و نیم بگ مناسب افراد قد کوتاه

برای افرادی که قد کوتاهی دارن و لاغر اندام هم هستن انتخاب شلوار های نیم بگ و راسته پیشنهاد میشه چون این شلوارا باعث میشن که قد شما بلندتر از اون چیزی که هست دیده بشه فقط باید در ست کردن اون ها با مانتوی درست حسابی دقت کنید. از خوبی هایی که این مدل شلوارها دارن میشه به این موضوع که با اکثر لباس های شما ست میشن اشاره کرد که به علت همین موضوع شما میتونید اون ها رو توی استایل های اسپرت و حتی رسمی همراه با کتونی و یا کفش پاشنه بلند ببینید.

شلوارهای مناسب قد کوتاه

شلوارهای مناسب قد کوتاه باید فاق بلند باشن

بین تموم شلوارهایی که مناسب خانوم های قد کوتاه هست اون دسته از شلوارهایی که دارای فاق بلند هستن میتونن گزینه های خوب و قابل دسترسی باشن چرا که این شلوارها بدون شک به بلند تر به نظر رسیدن شما کمک شایانی میکنن. در حالت عادی شلوار جین هایی که دارای فاق بلند هستن حداقل 23 سانتیمتر طول داره فاقشون و اون هایی هم که فاق کوتاه هستن تقریبا هشت سانتی متر از پایین ناف رو به خودشون اختصاص میدن که با این حساب فاق بلند ها چیزی حدود 15 سانتیمتر بلند تر هستن که همین میزان باعث بلندتر دیده شدن شما خواهد شد.

به طور کلی شلوارهای فاق بلند بالای ناف قرار میگیرن و شلوارهای فاق کوتاه روی باسن و اون دسته از شلوارهایی که فاق متوسط دارن بین این دو. در صورتی هم که قدتون کوتاه هست میتونید برای شلوارهاتون از کمربند استفاده کنید تا پاهاتون رو کشیده تر نشون بده.

شلوارهای مناسب قد کوتاه

مام استایل از شلوارهای مناسب قد کوتاه

شلوار مام استایل از جنس جین برای اون دسته از خانومی هایی که قد کوتاه دارن بسیار مناسبه چون قدشون رو بلند تر نشون میده. در خصوص مام استایل هنگام خرید حتما دقت کنید که دوخت های شلوار تمیز و منظم باشه. به طور معمول شلوارهای مام استایل فاق بلند هستن و دکمه ی اون ها بالای ناف بسته میشه و به همین علت هست که قد رو بلند تر نشون میدن و جزء شلوارهای راحت محسوب میشن که با هر استایلی میتونید سراغشون برید.

شلوارهای مناسب قد کوتاه

شلوار های جذب و اسکینی از شلوارهای مناسب قد کوتاه

یکی از راه هایی که با استفاده از اون میتونید قد خودتون رو بلند تر از اون چیزی که هستید نشون بدید پوشیدن اون دسته از شلوارهایی هست که جذب و چسبان هستن. به همون اندازه که شلوارهای گشاد و بگ شما رو قد کوتاه نشون میدن یه شلوار اسکینی میتونه شما رو رشید رعنا جلوه بده و در صورتی که رنگ شلوارتون با لباستون یکی هم باشه که دیگه چه بهتر. شما میتونید این شلوارها رو در فصل های مختلف بپوشید مثلا در حال حاضر که هوا داره سرد میشه و کم کم میریم به سمت زمستون شما میتونید این شلوارها رو با بوت های متنوع ست کنید. البته که دقت کنید شلوار اسکینیتون جنس کشی و نرم داشته باشه که هم توی بوت راحت قرار بگیره و هم اذییتون نکنه.

شلوارهای مناسب قد کوتاه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها