|

کدام گوشی ها حافظه ۲۵۶ دارند؟ / تا میتونی با اینا عکس بنداز، بازی نصب کن، فیلم سیو کن

این مقاله برای دونستن این که کدام گوشی ها حافظه ۲۵۶ دارند، نوشته شده چرا که این روزا خیلی از گوشی ها از حافظه ی جانبی پشتیبانی نمیکنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا که دیگه قیمت گوشی سر به فلک کشیده و باید ماه ها برای خرید یه گوشی برنامه ریزی و پس انداز کرد بنابراین باید لیست نیازمندی های خودمون رو از گشوی که میخواهیم بدونیم و با توجه به نیازهامون و بودجه ای که داریم بهترین انتخاب رو داشته باشیم و میدونیم که یکی از مهم ترین نیازهای این روزه ی هر کسی حافظه ی داخلی بالای گوشی هست به همین خاطر خیلی ها به دنبال این هستن که بدونن کدام گوشی ها حافظه ۲۵۶ دارند، چون در این صورت دیگه مجبور نیستن که پیام مبنی بر پر شدن حافظه رو دریافت کنن و برای گرفتن یه عکس مجبور باشن که یه عالمه عکس رو حذف کنن تا بلکه یکم فضا داشته باشن.

اما یکی از اصلی ترین دلایلی که خیلی ها به خاطرش به دنبال دونستن این هستن که کدام گوشی ها حافظه ۲۵۶ دارند، اینه که این روزا خیلی از گوشی ها از کارت حافظه های جانبی و یا به طور عامیه از رم پشتیبانی نمیکنن تا بشه با استفاده از اون ها حافظه ی گوشی رو ارتقا داد به همین خاطر خیلی ها ناگزیر هستن که به سراغ گوشی هایی با حافظه ی داخلی بالا برن که مسلما در این صورت قیمت بالاتری هم خواهند داشت ولی احتمالا به این قیمت بیارزند البته که از اون ها گرون تر هم هست مثلا گوشی ها یی که حافظه ی 512 گیگابایتی ارائه میکنن! اما در این مقاله قصد داریم بگیم که کدام گوشی ها حافظه ۲۵۶ دارند، پس با ما باشید.

کدام گوشی ها حافظه ۲۵۶ دارند

کدام گوشی ها حافظه ۲۵۶ دارند؟ آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس

نمیشه آیفون های نسل 13 اپل رو جزء گوشی های میان رده به شمار آوورد که دارای حافظه ی 256 گیگی هستن بلکه این گوشی ها از گرون قیمت ترین ها محسوب میشن که در اول لیست هم آووردیمشون. توی هر دو مدل این گوشی نمایشگر شما اولد هست و توان نوسازی تصویر در ثانیه ی اون 120 هرتز هست اما تفاوتی که توی مدل پرو با پرومکس وجود داره در اندازه ی نمایشگر ها هست که در مدل پرو 6.1 اینچ و در مدل پرومکس 6.4 اینجچ هست و ناچ همچنان در هر دو مدل وجود داره ولی نسبت به قبل یکم کوچیک تر شده.

یکی از بهترین ویژگی های سری 13 بخصوص پرو مکس شارژدهی فوق العاده ی اون هست، به طوری که شما امکان نداره که یه گوشی توی بازار پیدا کنید که از این لحاظ به پای این مدل ها با این قدرت پردازشی برسه مثلا شما آیفون 13 پرومکس رو کافیه که یه بار شارژ کنید تا بتونید چیزی حدود ده ساعت استفاده ی مداوم ازش داشته باشید. دوربین های این مدل ها با 256 حافظه ی داخلی اونقدرا که باید و شاید تغییر نداشتن ولی اندازه ی پیکسل های لنزها بزرگتر شده و یه سری حالت های جدید مثل حالت سینمایی به گوشی اضافه شده.

کدام گوشی ها حافظه ۲۵۶ دارند

کدام گوشی ها حافظه ۲۵۶ دارند؟ سامسونگ گلکسی S23 اولترا

بین گوشی هایی که دارای 256 گیگ حافظه هستن میشه یکی از بهترین انتخاب ها رو با  گلکسی S23 اولترا داشت که یه گوشی گرون و بزرگ محسوب میشه که دارای قابلیت ها و امکانات فوق العاده و بینظیری هست طوری که حتی فکرش رو هم نمیتونید کنید چرا که این گوشی دوربین های عالی و خارق العاده و امکان شارژدهی بی نقص رو به کمک پردازشگر بینظیرش که اسنپدراگون 8 نسل 2 هست رو در اختیار شما قرار میده.

سامسونگ توی این مدل از محصولاتش از نسخه ی انحصاری و اورکلاک این تراشه ی بهینه بهره گرفته و به همین علت میشه گفت که عملکرد این گوشی در مقابل رقبای خودش نه تنها چیزی کم نداره بلکه در برخی از موارد بهتر هم هست حتی. در خصوص دوربین ها در این گوشیه دارای 256 گیگ حافظه باید بگیم که دوربین 108 مگاپیکسلی در نسل قبلی این سری ها جای خودش رو به یه دوربین 200 مگاپیکسلی داده که شما میتونید با کمک اون لحظات خوش خودتون رو به بهترین شکل ممکن ثبت کنید. بنابراین در صورتی که میخواهید هم حافظه ی 256 رو داشته باشید و هم یه گوشی مثل بنز توی دستتون باشه این محصول گزینه ی خوبیه.

کدام گوشی ها حافظه ۲۵۶ دارند

کدام گوشی ها حافظه ۲۵۶ دارند؟ شیائومی 13 اولترا

شیائومی 13 اولترا رو در حال حاضر میشه یکی از بهترین ها در خصوص ارائه ی حافظه ی 256 گیگ در دنیا بشمار آوورد. البته که این گوشی یه بدی که داره قیمت خیلی بالاست که خب همین موضوع باعث میشه که افراد کمی سراغش برن. کمپانی چینی این محصول خودش رو با قیمت پایه 1499 یورو روونه ی بازار کرده و توی بازار ایران هم نسخه ی 256 گیگابایتی این گوشی چیزی حدود 60 میلیون قیمت داره، البته که در صورتی که قیمت براتون مهم نیست این گوشی امکانات جالبی ارائه میکنه که میتونه براتون جالب باشه.

این محصول دارای دوربین های چهارگانه هست که بهترین بخش اون همین قسمت دوربین هاست علی الخصوص دوربین اصلیش که 50 مگاپیکسل و دیافراگم متغیر داره و کنار سه تا دوربین دیگه که اون ها هم 50 مگا پیکسل هستن قرار گرفته یعنی تله فوتو، فوق عریض و پریسکوپ تله فوتو، همچنین دوربین سلفی این گوشی هم قابلیت خوبی داره و 32 مگاپیکسلی هست که با این حساب مجموعه دوربین های این گوشی رو میتونیم از نظر عملکردی که دارن جزء بهترین ها توی چند سال اخیر به شمار بیاریم. قلب تپنده ی این گوشی یعنی پردازشگرش هم  اسنپدراگون 8 نسل 2 که باعث شده گوشی شارژدهی خیلی خوبی هم داشته باشه.

کدام گوشی ها حافظه ۲۵۶ دارند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی