|

راهنمای خرید ساعت میخوای؟ بهت میگم ولی گروناشو/ اصلا رو چه حساب این ساعتا انقدر گرونن

ساعت هایی در جهان وجود دارن که قیمتی واقعا نجومی پیدا کرده اند چرا که از با ارزش ترین قطعات ساخته شدن و کرور کرور جواهرات درشون به کار رفنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ظاهر یک خانوم و یا آقا در نگاه اول و به طور کلی مربوط میشه به سبک لباس پوشیدنش، اما در جزء میشه گفت داشتن و یا نداشتن ساعت مچی خیلی تاثیر گذاره و تقریبا میشه گفت در مرحله اول قرار داره. ساعت ها بسته به اینکه فیک هستند و یا فیک، خب دسته بندی میشن. اما چجوری یک ساعت میشه گرون یا ارزون؟ ساعت ها بسته به قطعاتی که براشون مورد استفاده قرار میگیره و البته مدت زمانی که برای ساخت ساعت طول میکشه، گرون و ارزون دارند.

شما فکرش رو بکنید که در یک ساعت از تکه های الماس استفاده شده باشه و یا قطعاتی از اسکلت کشف شده از یک دایناسور! قطعا قیمتی به شدت فضایی دارن و عملکردی متفاوت از یک ساعت مچی معمولی پیدا کرده اند.

البته که قیمت های ذکر شده آپدیت شده حال حاضر نیستند اما ارزش هایی بسیار بالا دارند که به نسبت این روزها ارزشی بیشتر نیز پیدا کرده اند.

گران ترین ساعت های جهان

ساعت The Graff Diamonds Hallucination به قیمت 55 میلیون دلار

این روزا دلار چنده؟ خیلیه درسته! جالبه که این ساعت با چنین قیمتی در حال حاضر چه میزان ارزشی داره؟ اصلا چرا؟ چون این ساعت زنانه که یکی از گران ترین ساعت های جهان محسوب میشه و فقط یک عدد ازش ساخته شده، تماما الماس کاری هستش و جنس دیگه درش به کار نرفته. طبیعتا با ظرافتی بسیار زیاد قطعات به هم متصل شده و زیبایی منحصر به فردی دارد.

تمام الماس های به کار رفته در این ساعت از برند Graff Jewelry می باشند که از دست برن های بسیار معتبر در صنعت جواهرات است. بدنه این ساعت از جنس پلاتینیوم می باشد که خب همونطور که مشخصه به نسبت الماس های دورش خیلی کوچیکه.

گران ترین ساعت های جهان

ساعت Patek Philippe’s The Grandmaster Chime به قیمت 2.6 میلیون دلار

از این ساعت در روز 175 سالگی برترین شرکت ساعت سازی جهان رونمایی شد که خب ارزشی بسیار بالا دارد چرا که این ساعت زیبا و اشرافی از 2 عقربه و 214 قطعه فلز و سنگ گرانبها استفاده شده است. جالبه که بدونید از این ساعت در جهان تنها 7 عدد ساخته شده که برای هر یک از اونها هشت سال و تقریبا 100/000 ساعت کاری وقت صرف شده!

گران ترین ساعت های جهان

ساعت A. Lange & Söhne’s Grand Complication به قیمت بیش از 2 میلیون دلار

این ساعت نیز یکی از ساعت های بسیار گران قیمت در جهان محسوب میشه که 874 قطعه درش استفاده شده و ساخت هر یک عدد از اون یک سال زمان میبره. از سال 2013 تا به اینجا هر سال یک عدد از این ساعت ساخته شده و نکته جالب هم اینجاست که همه این ساعت ها یه صورت پیش فروش هستند و اگر شما قصد خرید دارید باید برای خیلی بعد تر برنامه ریزی کنید که اون رو داشته باشید.

گران ترین ساعت های جهان

ساعت Richard Mille’s Tourbillon RM 56-02 Sapphire به قیمت 2 میلیون دلار

این مدل ساعت بدنه ای از جنس یاقوت کبود داره و البته عقربه هایی از جنس تیتانیوم داره. بدنش ضد خشه و تا عمق سه متری هم ضد آبه! از این ساعت تنها 10 عدد ساخته شده که برای هر کدوم 40 روز کاری بدون استراحت وقت گذاشته شده. 

گران ترین ساعت های جهان

ساعت The Greubel Forsey Art Piece 1 به قیمت 1.8 میلیون دلار

این ساعت گران قیمت با داشتن عقربه هایی آبی رنگ، بند هایی چرمی دارد که بسیار زیبا و شیکش می کنند. طراحی بسیار ظریفی که این ساعت داره به همراه قطعات پیچیده به کار رفته درش، باعث شده تا تبدیل بشه به یه ساعت اشرافی و شکیل که ظاهری سلطنتی داره. ساخت این ساعت کاملا سفارشیه و در صورتی که قرار باشه داشته باشینش باید از طریق سایت اقدام کنید.

گران ترین ساعت های جهان

ساعت Jaeger-LeCoultre’s Hybris Mechanica à Grande Sonnerie به قیمت 1.5 میلیون دلار

این ساعت از پیچیدن ترین ساعت های جهانه که از 1472 قطعه ساخته دشه. باورتون میشه یک ساعت این تعداد قطعه درش به کار رفته باشه؟ آخه کجاهاش؟ این ساعت تقویم مجزا داره، رقاصک متحرک است و ساختش پنج سال به طول انجامیده است.

گران ترین ساعت های جهان

ساعت Roger Dubuis Excalibur به قیمت 1.1 میلیون دلار

این ساعت در سال 2013 تولید شد و دارای عقربه های سیلیکونی می باشد. جالبه که بدونید برای تولد این ساعت 2400 ساعت و و بیش از 7 سال تحقیق صرف شده. باورتون میشه؟ برای ساعت یک ساعت هفت سال فقط تحقیق بشه. صدای خاصی که این ساعت داره از ساعت های کلاسیک هم رده خود متفاوته و همین موضوع از جمله مولفه های برجسته این ساعت محسوب میشه. 

.تنها سه تا از این ساعت تو جهان وجود داره و ساخته شده که هر کدوم از اونها دارای 590 قطعه جواهرات و سنگ های قیمتی می باشند. 

گران ترین ساعت های جهان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها