|

وقتی بهاره افشاری به خاطره بازی تو نیوکمپ جوگیر میشه و تهدید میکنه ملتو؛ نکشیمون ستون!

بهاره افشاری از بازیگرهای به نام سینمای ایران هست که بعد از این که تویه تلویزیون مشهور شد رو به سینما و سینمای خانگی آوورد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بعضی از بازیگرها هستن که روال کاریشون مثل یه خط ممتد و صاف میمونه یعنی هیچ پستی و بلندی نداره، نه این که کارشون بد باشه، بلکه شخصیت هایی که بهشون پیشنهاد میشه همیشه تو یه حالت هست یعنی طنز باشه تا آخر طنز و منفی باشه تا آخر منفی و اگر هم مثبت باشه تا آخر مثبت میمونه، مثلا شما تا حالا فیلمی دیدین که تویه اون علی صادقی نقش جدی بازی کنه؟! اصلا اگه یه همچین چیزی بشنویم باور کردنش هم برامون مشکله چه برسه که به این که بشینیم فیلم رو ببینیم! البته هستن کسانی که در حیطه های مختلف نقش آفرینی میکنن و از پس کار برمیان، مثلا پژمان جمشیدی در ابتدا کار خودش رو با طنز شروع کرد و خیلی هم خوب ترکوند، این استعداد کشف شده توسط بهاره رهنما، ولی پژمان به همین ژانر اکتفا نکرد و تویه فیلم هایی با ژانر اجتماعی به بازی تویه نقش های جدی رو آوورد که حتی میشه گفت تویه اون ها هم موفق بود که البته این موضوع تا حدود زیادی به فیس بازیگر هم بستگی داره یعنی مثلا شما شبنم قلی خانی رو تصور کنید که نقش منفی بازی کنه، خب با چهره ای که این بازیگر داره، همچین تصوری سخت و به دو راز انتظاره!

حالا یکی از بازیگرهایی ها هم که همیشه نقش های منفی، پررو و تخس رو بازی میکنه و حسابی هم خوب از پسش برمیاد، بهاره افشاری هست که اگر دقت کرده باشید تا الان یه نقش که تویه اون شخصیت این خانوم مثبت و مهربون باشه دیده نشده، انگار که این موضوع از محالاته! شاید جالب باشه که حتی اولین حضور بهاره افشاری جلوی دوربین با نقش شیطون، تویه فیلم او یک فرشته بود، رقم خورد که خب میشه گفت که خانوم در این مورد ریسک کردن، چرا که با وجود همچین نقشی، یه نگرش منفی تویه مردم ایجاد شد و ممکن بود که بعدا نتونن با این بازیگر تویه نقش های دیگه ارتباط بگیرن! اما برگردیم به لحظه ی حال و این روزهای بهاره افشاری که سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی، داره ازش پخش میشه و بهاره خانوم تویه این فیلم هم تا حدودی خشن و جدی هست و بوکسر خونواده تشریف داره که جالبه در این مورد خودش هم یه پست تویه اینستاگرامش منتشر کرده که بیشتر براتون میگیم.

بهاره78

پررو و قرنیه مشکیه این بهاره افشاری

اگر بعضی از بازیگرهایی رو که حسابی کف اینستا و مجازی هن هستن و دائم در حال فعالیت رو فاکتور بگیریم، بقیه ی بازیگرها خیلی کم در این فضا فعالیت میکنن که اکثرش هم مربوط میشه به اطلاع رسانی مثلا هر بازیگری که فیلم و یا تئاتر جدیدی داشته باشه، فقط از این رویداد پست و استوری میذاره، جوری که اگر فن اون آدم باشید دوس دارید که خب یه عکس هم تو حالت معمولی ازش ببینید ولی ههر چقدر استوری ها رو میزنید بعدی هی پوستر کار جدید هست ولاغیر!

بهاره+افشاری (1)

حالا بهاره افشاری هم که از تازه ترین کارهاش میشه به نیوکمپ اشاره کرد و همونطور که گفتیم نقش دختر ورزشکار و بوکسور رو تویه این سریال داره، به تازگی یه پست ازخودش منتشر کرده که تویه اون استایلی که داخلی فیلم هست رو داره و براش اینجوری کپشن نوشته که: حسی که این روزا به همه چیز دارم، دور و برم نباشید! خب بهاره افشاری کلا تویه نقش هاش از این مدل آدم هاست که همیشه حق خودش رو میگیره و سرسختانه عمل میکنه و بهش میاد که تویه واقعیت هم اینجوری باشه، حالا بعد از این پست بین کاربرا حرف هست که بهاره افشاری این پست رو صرفا برای تبلیغ سریال گاشته و یا مشکل و مسئله ای هست که بهاره خانوم رو اذیت میکنه؟!

بهاره123

تقلب بهاره تویه پدرخوانده

بهاره افشاری تویه برنامه ی پدر خوانده شرکت کرده بود و حسابی هم درخشید و بعد از این حضور خیلی ها بهاره افشاری رو بعد از این مسابقه به عنوان یه بازیگر باهوش هم شناختن و به نظرشون این بازیگر بی نهایت باعث جذابیت هر چه بیشتر مسابقه شده بود و به تازگی هم که قراره فصل دوم این برنامه بیاد، اونجور که از خبرها معلوم بهاره خانوم در این فصل شرکت نداره که که خب این موضوع باعث ناراحتیه خیلی از کاربرها شده و به نظرش ون این برنامه بدون ایشون صفا نداره و مدام تویه کامنت های صفحه ی ایشون ازشون درخواست میکنن که تویه این برنامه شرکت کنن، ولی یه مسئله ای در این باره وجود داره که یه مدت پیش یه سری خبرها در رابطه با تقلب بهاره خانوم تویه این مسابقه به گوش رسید که خب خیلی ها این موضوع رو قبول ندارن و البته خیلی ها هم اینطور میگن که به خاطر این که احتمال داشته ایشون تقلب کرده باشه، دیگه تویه فصل دوم پدرخوانده حضور ندارن! کلیپ زیر رو در رابطه با احتمال تقلب این بازیگر ببینید.

کمی بیشتر درباره بهاره افشاری

بهاره افشاری که در حال حاضر 38 سال داره، مجرد هست و فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی و دیپلمه بازیگریه که از کار مونتاژ شروع کرد و در عرصه بازیگری درخشید و حتی در کارگردانی هم تجربه داره. به گفته ی خود بهاره افشاری، خونواده ی این بازیگر بسیار مذهبی بودن و بیشترین خاطرات دوران کودکی این بازیگر برمیگرده به تکیه و محرم و به همین خاطر آدم معتقدی هست و اینجوری بزرگ شده. در رابطه با ورودش به عرصه ی بازیگری باید بگیم که پدر ایشون تولیدی لباس داشت برای همین از بچگی به مدل لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بود اما از مدرسه سوره در رشته تئاتر دیپلم گرفت و بعد از اون معلم اختصاصی گرفت و پیگیر صنعت مد و لباس بود و خیلی سریع مزون خودش رو راه اندازی کرد و با رفت و آمد چهره های هنری به مزونش، پاش به عرصه بازیگری باز شد.

بهاره+افشاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی