|

بررسی استایل سحر قریشی

استایل سحر قریشی قبل و بعد تتلو؛ نه به ست پوشی با آقایی نه به این کفتان و مانتو عبایی

استایل سحر قریشی

سحر قریشی متولد 6 دی ماه 1366 است. یک برادر به نام سپهر دارد و با بازی جذاب و دیدنیش در سریال دلنوازان جایگاه خود را در میان همه بدست آورد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون و مدل ایرانی، متولد 6 دی ماه 1366 در تهران است. او کار بازیگری را از سال 1388 دقیقا زمانی که متاهل بوده است با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید. او سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌ نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن ها فرشته اند، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد. البته شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی سحر قریشی بیش از اینکه به خاطر بازیگری و یا به واسطه آثارش شناخته شود با زندگی خصوصی پرحاشیه و جنجالی و در عین حال استایل های عجیب و غریب و مختلف شناخته می شود. برای مثال او حدودا چند سال پیش از ایران به ترکیه مهاجرت کرد و در آنجا با تتلو خواننده ایرانی وارد رابطه شد، حاصل این رابطه تغییر ناگهانی استایل این بازیگر جوان و یا حتی تغییراتی مانند تتو در صورت و یا کل بدن می باشد. در کل می توان گفت سحر قریشی مانند آلیس در سرزمین عجایب مدام در حال تغییر سبک و استایل است.

شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی سحر قریشی همچون الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری، در لیست پر فالور ترین کاربران ایرانی اینستاگرام قرار دارد.  در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های سحر قریشی در دبی آشنا شوید.

سحر+قریشی+ تتلو

سحر+قریشی+ تتلو

سحر قریشی آوانگارد قبل از مهاجرت

شاید برایتان جالب باشد که بدانید سحر قریشی حتی قبل از مهاجرت و ایجاد حاشیه فراوان در زندگی خصوصی اش، هم تا حدودی آوانگار پوش بود و این خود یک ویژگی مهم است که او را از دیگران بازیگران خانم متمایز می کرد. آوانگارد به افراد و یا کارهایی اطلاق می‌ شود که خلاق و بدعت‌ آمیز هستند و احترام ویژه‌ای برای هنر، فرهنگ، فشن و ترکیب آن‌ها با لایف استایل قائلند. در صنعت فشن هر چیزی که مرزهای نرمال بودن را کنار بزند و از جایگاه خود یک گام فراتر برود، لیبل آوانگارد به خود می‌ گیرد. دقیقا شبیه به استایل پایین سحر قریشی که با دامن و توربان مشکی و عجیب باعث می شود برچسب آوانگارد بودن را بگیرد.

سحر+قریشی+ تتلو

سحر+قریشی+ تتلو

استایل سحر قریشی، همسر تتلو با تیشرت و پانچو

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم سحر قریشی در دنیای استایل و مد دقیقا شبی به آلیس در سرزمین عجایب هر لحظه از یک سبک و روش برای انتخاب لباس ها و استایل خود کمک می گیرد. برای مثال سحر قریشی بعد از اینکه با تتلو خواننده ایرانی ازدواج کرد به طور کلی کژوال، بوهمین و اِج لباس می پوشید. او برای استایل های خود در این سبک ها از پانچو، تیشرت و یا در نهایت شلوار اسلش و کتونی های عجیب استفاده می کند که همین آیتم ها همگی در این سه سبک نام برده بسیار به دفعات استفاده می شوند و یا حتی می توان گفت تا حدودی پایه و یا آیتم اصلی این سبک ها هستند.

سحر+قریشی+ تتلو

سحر+قریشی+ تتلو

سحر قریشی با مانتو کفتان بعد جدایی از تتلو

سحر قریشی بعد از جدایی از تتلو رفت سراغ استایل های عربی با مانتو کفتان و یا دشتاشه، که البته فراموش نکنید که این استایل ها به فرم و لایف استایل کلی او و یا حتی تتوهای روی صورتش اصلا جور درنمیاید. کفتان نوعی پیراهن سنتی آستین بلند و آزاد است که قد آن معمولا تا مچ پا می‌ رسد. این تن‌ پوش درست شبیه یک تونیک بلند است که در زمان‌های بسیار قدیم عمدتا توسط آقایان مورد استفاده قرار می‌ گرفته. برخی از انواع کفتان دارای کمربندهای بسیار زیبایی هستند که جلوه این تن‌ پوش را دو چندان می‌ کنند. دقیقا شبیه به استایل های ملکه اردن، به طور کلی می توان گفت ملکه رانیا هم از این کفتان ها به همراه کمربند بسیار استفاده می کند.

سحر+قریشی+ تتلو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی