|

چطور پودینگ شکلاتی درست کنیم؟

طرز تهیه دسر شکلاتی با بیسکوییت که مزه اش عجیب غریب خوبه هااا؛ اینجوری باید آشپزی کرد

اگه از خوردن انواع و اقسام دسر های شکلاتی و بیسکوییتی سیر نمیشی و به نظرت طعمشون فوق العاده است باید این پودینگ جذاب رو هم امتحان کنی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دسر ها از محبوب ترین خوراک هایی هستند که در سر تا سر دنیا آماده میشند و انواع بسیار زیاید هم دارند و به همین خاطر کمتر کسی پیش میاد که از خوردن یک دسر خوشمزه و دلچسب صرف نظر کنه مخصوصا اگر شکلاتی باشه چون شکلات هم به نوبه خودش در دسته محبوب ترین خوراکی های جهان به حساب میاد. حالا اگر از کیک شکلاتی و کاپ کیک های همیشگی ای که پودر شکلات دارند خسته شدید و دلتون یه طعم تازه و ویژه می خواد ما براتون طرز تهیه یک پودینگ شکلاتی به یادموندنی رو آماده کردیم که با خوردنش به معنای واقعی بالا سرتون قلب در میاد. باید بدونید که درست کردن این دسر واقعا کار سختی نیست و قرار هم نیست که کلی از وقتتون رو بگیره پس با این اوصاف اگر از طرفدار های دسر های شکلاتی هستید امتحان کردن این دسر رو باید در اولویت هاتون قرار بدید که پشیمون نخواهید شد.

طرز تهیه پودینگ شکلاتی

مواد لازم برای دسر  شکلاتی:

بیسکوییت شکلاتی کرم دار: 12 عدد (ترجیحا از بیسکوییتی استفاده کنید که طعمش رو خیلی دوست دارید.)

کره: 2 قاشق غذاخوری

پودینگ وانیلی: 1 بسته

شیر: 2 لیوان

شکلات چیپسی شیری: 1/2 بسته

خامه صبحانه: 1/2 لیوان

روغن مایع: 1 قاشق غذاخوری

طرز تهیه پودینگ شکلاتی

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، برای درست کردن این دسر خوشمزه و دلبر اول از همه میریم سراغ بیسکوییت ها و اون ها رو خرد می کنیم  بعد دو سوم از بیسکوییت های خرد شده رو به همراه کره آب شده داخل یک ظرف میریزیم و شروع می کنیم به هم زدن بیسکوییت ها تا کره به خوردشون بره. در مرحله بعد پودینگ وانیل رو به همراه 2 لیوان شیر سرد داخل یک ظرف جا میرییم و با همزن برای حدودا 2 دقیقه هم میزنیمشون تا خوب فرم بگیره سپس 1/3 باقی مونده بیسکوییت ها رو که با کره مخلوط نکردیم به ظرف شیر اضافه می کنیم و مخلوطشون می کنیم.  برای قدم بعدی شکلات چیپسی شیری رو به همراه خامه گرم شده مخلوط می کنیم تا شکلات ها کاملا آب بشند سپس روغن مایع رو هم به اون ها اضافه می کنیم و هم میزنیم.

در آخرین مرحله باید سه ظرف حاوی مواد داشته باشیم. میریم سراغ کاپ های تک نفرمون که برای دسر آماده کردیم و اول دو قاشق از مخلوط بیسکوییت و کره میریزیم سپس مقداری مخلوط پودینگ و بیسکوییت رو بهش اضافه می کنیم تا ظرف پر بشه و برای آخرین لایه ترکیب شکلات و خامه رو اضافه می کنیم. اگر دوست دارید می تونید از بیسکوییت، شکلات چیپسی یا هرچیز دیگه ای که با سلیقتون جور در میاد برای تزئین دسر دوست داشتنیتون استفاده کنید. بعد از انی که کار های تزئین دسر ها به پایان رسید ظرف ها رو برای حدودا یک ربع داخل یخچال قرار میدیم تا خنک بشند و خامه خودش رو بگیره.

طرز تهیه پودینگ شکلاتی

امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از طعم و مزه این دسر دلبر نهایت لذت رو ببرید و نظرات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: منبع: ashpazi.foodspy

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها