|

چطور خیلی ساده کوکی درست کنم؟

طرز تهیه مارتینا؛ در کمتر از نیم ساعت مثل آب خوردن یه کوکی بپز که خوشمزگیش دلت رو ببره!

Martina Cookies

اگگه از اون دست افرادی هستی که همیشه کیک و شیرینی هاشون رو خودشون آماده می کنند باید طرز تهیه مارتینا رو هم بلد باشی که خیلی کارآمده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگه دوست داری که همیشه خودت شیرینی مهمونی هات رو درست کنی و حالا هم که عید نوروزه تعداد مهمان هات و میزان رفت و آمدت زیاد شده و فرصت نمیکنی که به اندازه کافی برای کیک و شیرینی درست کردن وقت بگذاری پیشنهاد ما به شما مارتینا است، کوکی فوق العاده خوشمزه ای که می تونید در عرض نیم ساعت آمادش کنید و با طعم و عطر بی نظیرش حسابی دل ببرید. در ادامه طرز تهیه این شیرینی خوشمزه رو با شما به اشتراک میگذاریم. بهتون پیشنهاد می کنیم که یک بار هم که شده امتحانش کنید.

طرز تهیه مارتینا

مواد لازم برای کوکی مارتینا:

کره نرم شده: دو فنجان

آرد همه منظوره: 4 فنجان

شکر قنادی: 1 پیمانه

عصاره وانیل: 2 قاشق چایخوری

طرز تهیه مارتینا

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، برای درست کردن این شیرینی های خوشمزه و دوست داشتنی در قدم اول فر رو با دمای 165 درجه سانتی گراد روشن می کنیم تا گرم بشه سپس کف ظرف مورد نظرمون رو با یک ورقه کاغذ روغنی می پوشونیم. در مرحله بعد کره رو داخل یک کاسه بزرگ میریزیم و هم میزنیم تا هم رنگ کرمی پیدا کنه و هم این که به حالت پفکی در بیاد، سپس آرد، شکر قنادی و عصاره وانیت رو به همراه کره آب شده مخلوط میکنیم و هم میزنیم تا خمیر به دست بیاد.

در مرحله بعد خمیر رو به شکل گلوله هایی به اندازه گردو در میاریم و روی سینی پخت آمادمون میچینیم سپس با کف یک لیوان مناسب خمیر های گوله شده رو فشار میدیم تا خمیر ها به ضخامت نصف برسند و صاف بشند. نهایتا خمیر های مورد نظرمون رو داخل فر از قبل گرم شده برای حدودا 10 الی 13 دقیقه قرار میدیم تا بپزند و به رنگ قهوه ای روشن در بیان.

برای تزئین این کوکی ها می تونید از کرم کاکائویی یا شکلات  آب شده استفاده کنید، این طوری هم طعم ویژه تری داره و هم از لحاظ زیبایی جذاب تر به نظر میاد.

طرز تهیه مارتینا

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها