|

استایل های مهراوه شریفی نیا رو بشناسیم

مهراوه شریفی نیا با رنگی پوشیش شده راپونزل فرش قرمز؛ جسور باش اما نه هردمبیل!

mehraveh sharifinia

مهراوه شریفی نیا از بازیگر های به نام و مطرح سینما و تلویزیون است که ما در این مقاله نگاهی میاندازیم به استایل های مختلف خانوم بازیگر.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها خوش پوشی و داشتن استایل خوب و مناسب یک اصل مهم به حساب میاد چه برای افراد عادی و چه برای خانوم ها و آقایون سلبریتی که داشتن یک استایل خوب می تونه چشم های زیادی رو به سمت اون ها جذب کنه به همین خاطر افراد معروف مانند بازیگر ها زمان زیادی رو صرف استایل کردن های خودشون می گذارند و این موضوع به ما کمک می کنه تا با الهام گرفتن و الگو برداری از اوت فیت های مختلف اون ها بتونیم استایل کردن خودمون رو تقویت کنیم و تیپ های زیبا تر و بهتری داشته باشیم.

مهراوه

مهراوه شریفی نیا از جمله سلبریتی هایی است که تا حالا فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده و سوای از هنرمندی خودش به خاطر وجود خانواده هنرمندی که داره دو چندان در معرض توجه ها واقع میشه به همین خاطر می خوایم نگاهی بیاندازیم به اوت فیت های مختلف خانوم بازیگر تا ببنیم ایشون چه ویژگی هایی رو در استایل کردن هاش رعایت میکنه.

1.مهراوه شریفی نیا کژوال پوشی که از پترن هم خوشش میاد

اگر بخوایم استایل مهراوه شریفی نیا رو در یک کلام خلاصه کنیم کژوال پوشی قطعا گزینه مناسبی است چرا که مهراوه اصولا لباس های راحت و ساده رو ترجیح میده، ساده به معنای این که خبری از طراحی خاص و ویژه ای در اون ها نیست و یا آیتم های عجیب و غریب در اوت فیت های مهراوه شریفی نیا غالبا دیده نمیشه و در عوض راحتی و آزادی عمل بارز ترین مشخصه استایل های ایشون هستند.

مهراوه شریفی نیا کژوال پوش

به گزارش شایانیوز، و اما از طرف دیگه این طور که به نظر میاد مهراوه شریفی نیا علاقه قابل توجهی هم به پترن داره اما نه مثل پانته آ بهرام یا شبنم مقدمی که بشه جزو ماکسیمال پوش ها دسته بندیش کرد در واقع پترن پوشی مهراوه شریفی نیا به شال و روسری هایی که انتخاب میکنه محدود میشند و در باقی آیتم ها شاهد هیچ طرح خاصی نیستیم.

مهراوه شریفی نیا پترن پسند

2.مهراوه شریفی نیا طرفدار آرایش های مینیمال با ته مایه کلاسیک

میکاپ مینیمال و کلاسیک در وارد متعددی شبیه به هم هستند و نهایتا تفاوت چشمگیری در این دو سبک آرایشی وجود نداره اما بارز ترین تفاوت اون ها در رنگ رژ لبی است که می زنید. ابرو های مرتب نازک، پوست درخشان و براق، خط چشم نازک همگی از مشخصه های آرایش مینیمال هستند که در غالب استایل های مهراوه شریفی نیا دیده میشن اما اونچه که به پوست سفید خانوم بازیگر جلا میده رژ لب قرمزی است که در بیشتر مواقع استفاده میکنه به عبارتی می تونیم بگیم که در بحث میکاپ ترکیبی میره جلو.

مهراوه شریفی نیا طرفدار آرایش های مینیمال

3.مهراوه شریفی نیا جسور در انتخاب پوشش

همون طور که در بالا هم اشاره کردیم مهراوه شریفی نیا به استفاده از پترن علاقه منده و همین موضوع به خودی خود نشون دهنده جسارت ایشون در انتخاب لباس هست اما جدای از این اگر به اوت فیت های مختلف مهراوه شریفی نیا نگاه کنیم میبینیم که موارد دیگه ای هم در استایل کردن های ایشون وجود داره نشون دهنده جسارتش در لباس پوشیدن هستند مثل استفاده از رنگ های مختلف و درخشان همچنین گاها لباس هایی با طراحی های غیر معمول به تن خانوم بازیگر می بینیم که به هر حال پوشیدنشنون نیاز به شهامت خاص خودش رو داره.

مهراوه شریفی نیا جسور در انتخاب پوششمهراوه شریفی نیا

4.مهراوه شریفی نیا و بی دقتی در انتخاب لباس مناسب

مسلما همه ما ممکنه که گاها در استایل کردن هامون با اشتباه مواجه بشیم اما از سلبریتی ها انتظار میره که در پوشش خودشون  دقت و وسواس بیشتری به خرج بدند با این حال اون ها هم مثل هر انسان دیگه ای ممکنه در مواردی ضعف داشته باشند و متاسفانه باید بگیم که خانوم مهراوه شریفی نیا در استایل کردن هاش یک ضعف بسیار بزرگ داره که به دفعات متعدد هم در اوت فیت های مختلفش دیده شده و چندان قابل چشم پوشی نیست اون هم عدم توجه به انتخاب لباس متناسب با فرم اندام است. در حقیقت باید بگیم که توجه به فرم اندام و انتخاب لباسی که بتونه نقاط ضعف رو پوشش بده و نقاط قوت رو نمایان کنه مسئله ایست که میتونه به طرز غیر قابل باوری در شیک پوشی یک فرد تاثیر بگذاره فارغ از این که از چه سبکی برای استایل کردن استفاده می کنند. عدم توجه به انتخاب کیف مناسب یا حتا تنگ یا گشاد بودن لباس ها و خیلی موضوعات دیگه مواردی هستند که برای داشتن یک استایل خوب و درخشان باید بهش توجه داشت.

مهراوه شریفی نیا و بی دقتی در انتخاب لباس مناسب

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل مهراوه شریفی نیا قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها