|

معرفی مانتو ترند ۱۴۰۲

عید امسال با مانتو سوزن دوزی متفاوت و خاص لباس بپوشید؛ مانتو ترند عید 1402 را بشناسید

مانتو سوزن دوزی شده

مانتو عید این روزها با نزدیک شدن به سال نو یکی از موضوع‌هایی است که افراد زیادی را، حتی آنهایی که با فشن‌ و مد سروکار ندارند درگیر خود میکن…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو عید این روزها با نزدیک شدن به سال نو یکی از موضوع‌ هایی است که افراد زیادی را، حتی آنهایی که با فشن‌ و مد سروکار ندارند را درگیر خود می کند. مانتوهای بهاره به‌خاطر طیفِ رنگی روشن، شاد و جنس خنکی که دارند، استایل سر زنده‌ ایی را برای شما می‌ سازند، در نتیجه اگر می خواهید یک مانتو مناسب برای عید خود انتخاب نمایید بهتر است که ابتدا به جنس و استایل آن دقت نمایید و در ادامه برای داشتن استایلی مدرن و امروزی می توانید از ترندهای سال کمک بگیرید. جدا از رنگ سال که می توانید یک مانتو رنگ سال انتخاب کنید و کار را برای خود راحت سازید پیشنهاد ما برای شما این است که با مانتوهای ترند سال 1402 قبل از انتخاب مانتو خود آشنا شوید. مانتو ترند 1402 یکی از جذاب ترین ترندها در سال های اخیر است که هر خانم شیک پوشی لازم دارد یکی از آن را در کمد خود داشته باشید. شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی مانتو سوزن دوزی شده و فانتزی با قد کوتاه تحولی را در دنیای مد و فشن در سال جدید ایجاد کرده است. 

فرقی نمی کند که چه‌ قدر بودجه دارید و، یا چه سبک استایلی را می پسندید شما در هر نوع پوششی می توانید از این مانتوهای ترند و دلبرانه استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع مانتوهای ترند 1402 آشنا شوید.

مانتو ترند عید 1402

با مانتو سوزن دوزی طلایی لوکس و جذاب به استقبال بهار بروید

طراحان مد و فشن اقدام به طراحی نوعی مدل مانتو جدید و شیک برای عید نوروز نموده اند که برای همه افراد با سلایق و نیازهای مختلف مناسب می باشد. حال اگر می خواهید بدانید این مدل مانتو کدام است باید بگوییم که مانتوهای سوزن دوزی شده با رنگ طلایی یکی از گزینه های مناسب برای استایل های رسمی و مجلسی عید نوروز محسوب می شوند. شما می توانید این مانتوها را با کفش پاشنه بلند و شلوار پارچه ای ست کنید و با خیال راحت و با اعتماد به نفس به مهمانی های عید نوروز بروید. برای تکمیل این استایل پیشنهاد ما برای شما اکسسوری های طلایی و پر زرق و برق هستند.

مانتو ترند عید 1402

مانتو ترند عید 1402

کت سوزن دوزی را انتخاب کنید و عید 1402 را رنگی رنگی بگذرانید

مانتوهای کتی میشه مد هستند و همیشه در استایل های رسمی مورد استفاده قرار می گیرند، عید امسال هم مانند ایام دیگر می طلبد که یک مانتو کتی زیبا برای آن تهیه کنید با این تفاوت که مانتو کتی سوزن دوزی شده که یکی از ترندهای محبوب 1402 است برای استایل عید امسال انتخاب مناسبی می باشد. شما می توانید این مانتو را با طرح های رنگی و شاد انتخاب کنید و نسبت به سبک استایل خود کیف و کفش و یا اکسسوری های خود را با آن ست کنید. البته فراموش نکنید که این مدل از مانتو برای افرادی که استایل های شاد و مدرن را می پسندند گزینه مناسبی است، در نتیجه اگر کمی کلاسیک پوش هستید بهتر است به سراغ مدل بالایی بروید.

مانتو ترند عید 1402

مانتو ترند عید 1402

اگر کژوال پوش هستید پانچو سوزن دوزی شده بپوشید

حال اگر شما جزو افرادی هستید که استایل های کلاسیک و پوشیدن کت ها حوصه تان را سر می برد پیشنهاد ما برای شما انتخاب پانچوهای سوزن دوزی شده است. این پانچو ها برای شما گزینه های مناسبی هستند و شما را برای عید با ظاهری مدرن و امروزی آماده می کنند. یکی از ویژگی های این استایل این است که شما علاوه بر اینکه زیبا و مد روز لباس پوشیده اید، راحت و کاملا خودمانی هستید؛ به طوری که می توانید برای ساعت های طولانی در مهمانی های عیدی از این استایل استفاده کنید.

مانتو ترند عید 1402

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها